1 בפברואר 2014

והזוכות ב CC CREAM CLINIQUE הן




חברת קליניק השיקה ראשונה בארץ את  ה CC CREAM. היה לי העונג להתנסות בו ראשונה לשם סקירה ואף לפנק 3 מהקוראות שלי בקרם בגודל מלא. CC CREAM יכול לתת לכן במרקם קליל מענה לצרכים רבים של העור, מי כמוני יודעת להעריך כמה יתרונות במוצר אחד, ראו את הטבלה בפוסט ההגרלה פה בו ישנה סקירה גם אודות ה BB לבית קליניק.

היצרן מגדירו כנוסחא קלילה לעור טבעי וזוהר, מספק לחות, מתקן צבע עור עמום ואפרפר למראה מואר יותר וזוהר. לשימוש מעל לחות, כתחליף מ.אפ או כפריימר.



כסוג של מכורה ל BB שמחתי לגלות שה CC אותו אני  ניחה מעל לחות, מקנה גוון אחיד ומראה זוהר לפני. היורשת שקיבלה אותו בחשדנות משהו תוך מחשבה שמא הוא מיועד לגיל מבוגר יותר, נפלה בשבי אף היא. ממליצה להתנסות ולהתרשם, קליניק הביאו סנונית ראשונה. מן הסתם ה CC ימשיך לכבוש לקוחות מרוצות.

הזוכות אשר עלו בהגרלה הן:



תתחדשו: 3 הקוראות שתקבלנה ממני הודעה הערב אנא שלחנה לי בתשובה את כתובתכן ואשלח לכן את ה CC בדואר רשום. אם מי מכן לא תחזור אלי תוך 72 שעות, תערך הגרלה חוזרת.


תודה לכל המשתתפות והקוראות, שבוע טוב ולהתראות גם...בהגרלות הבאות











2 תגובות:

  1. איזה כיף לי וברכות ליתר הזוכות! תודה על ההגרלה :)

    השבמחק