9 בפברואר 2014

וולנטיינ'ס דיי 1 # Valentine's Day


כדתל"שית צעירה חג האהבה הראשון שחגגתי היה לאחר נישואי כשהשותף פינק אותי בשי וכרטיס ברכה ב  14/2 לחג האהבה - ולנטיין דיי בשפת חו"ל. שמרתי לי את המנהג היהודי, לחגוג גם בט'ו באב, כי טובים השניים מן האחד :)

יש אהבה לבן זוג, ואהבה לחברים, אהבה למשפחה ואהבה להורים. עוד לא דיברנו על אהבה שאינה תלויה בדבר לילדים. אחת המשימות הכי קשות, מתישות ולפעמים מתסכלות היא מה קונים? הכנתי לכם פוסט פינוקים לחג האהבה החל ביום שישי הקרוב אך הרשימה הפכה ארוכה, חילקתי את הפוסט לשניים, האחד בשמים והשני כאן שאר הפינוקים.

שלוש זמרות מובילות השיקו בשמים נהדרים:
 FANTASY 10th Anniversary Edition

בריטני ספירס היא כמו עוף החול, קמה ונופלת, אולם הפעם היא פה כדי להישאר, עם שירים מובילים במצעדי הפזמונים ומופע ענק בלאס וגאס. FANTASY מנציח 10 שנות בישום ואוהדיה של בריטני היו שותפים לעיצוב האריזה. בריטני כתבה שלושה מסרוני תודה רבה, מסרון לכל גודל בקבוק והוסיפה הפתעה. חריטה אישית על 100 בקבוקים שהופצו לכל רחבי העולם. מי שתזכה לקנות אחד מהם, תרויח פריט אספנים יחודי. אשר לניחוח: פירות ופרחים לבנים, עם ליצ'י אדום, חבוש זהוב קיווי ועלי יסמין. כך דבר היצרן.



היורשת שמחה מאוד לניחוח הבושם של בריטני. כבר בגיל צעיר היו לה שניים מסדרת פנטזי ופסקה, אמא את תאהבי. אמרה וצדקה, הבושם נהדר, לא הייתי חושבת שהוא כוס התה שלי, אבל הוא חזק, מעורר ועם נוכחות, לא יפספסו שאתן בחדר והעמידות שלו מדהימה, מבוקר עד ערב, הוספנה את העיצוב היפיפה בשחור וזהב, קיבלתן בושם נשי מעולה.


ROGUE BY RIHANNA

את ריהנה אי אפשר שלא לאהוב, יפה בשיער קצר או ארוך, חלק או מתולתל כמו זיקית היא משתנה. מוכשרת, עושה מה שהיא רוצה. נוסף על כל אלה שיריה היפים מושמעים תדיר בכל ערוצי המוזיקה. ריהנה יצרה בושם עבור אשה האוהבת את עצמה, ניחוח שמשדר עוצמה ויופי עם שובבות - כמו ריהנה עצמה. פריחת לימון ורקפת, עם ברגמוט מתובל בפלפל ורוד. יסמין ושושנה עם שזיף וסנדלווד, פצ'ולי אמבר מוזהב עטוף בונילה ומושק. כך דבר היצרן.

אהבתי את הבקבוק המשדר איפוק נשי עם שובבות בדמות חורי הניטים הכמו נעוצים בתחתיתו. קווים נקיים שנוח אפילו לנשיאה בתיק. אם להסתכל ברשימת המרכיבים הייתי מצפה לניחוח אקזוטי, אך אחרי התזה נדיבה והמתנה שהבושם יתפתח נשאר באפי ניחוח מתוק, אני חושבת על עצמי כאוהבת בשמים מתוקים אך יותר ויותר אני מגלה שגם סמי אקזוטי ינעם לי לא פחות.



KILLER QUEEN - KATY PERRY


גם קייטי פרי היפיפייה היא שובבה לא קטנה שמשתבחת עם השנים, נידמה שניחנה בכל התכונות להצלחה, יופי, כישרון ואמביציה. גם היא מבקשת ליצוק לניחוח הבושם תחושה של הכוח שבאשה חזקה ובעלת בטחון. פירות יער, שזיף כהה, ברגמוט, פרח קטיפה אדום, יסמין קשמיר פצ'ולי ופרלין. כך דבר היצרן.



סוף סוף נחת בארצנו הבושם המדובר. אריזת הקרטון יפה בפני עצמה. הבקבוק מדמה שרביט מלוכה ולראשו אות מלכות מוזהב. מונח בשכיבה. בהתזה ראשונה עולה ניחוח עדין המתפתח בלי להשתלט לריח מתוק משהו, לא ממש כבד אבל מורגש. כזה שאני לא מריחה אבל מריחים עלי. זוכרות את ההסכם עם השותף? (ניחוח בשמים צריך להיות מקובל על שנינו), ובכן כל הזמרות נאות בעיניו, אולם ניכר היה שהבושם של קייטי פרי מועדף. לשמחתי זהו E.D.P. דומני שלא יתאים לחום הקיץ אולם ציפור קטנה לחשה לי שגירסא קייצית כבר בדרך.

אני מציעה, לא להריח יותר משניים שלושה בבת אחת, הרי לבסוף כבר לא זוכרים מי זה מה. אם זמנכן בידכן, התזנה אחד בכל צד ועשו סיבוב באיזור כדי להריח לאן הבושם מתפתח. תמצאו עוד בשמים רבים על המדפים דוגמת:


 MINAJESTY - Nicki Minaj

אחרי ההפתעה המוצלחת של Pink Fraiday היא לא עוצרת ומשיקה בושם נוסף בצלמה ודמותה, וגם היא מדמה בו עוצמה נשית שבאה מבפנים. אפרסק, דומדמניות ולימון, מגנוליה ופארנגיפיאני עם סחלב זרעי טונקה וניל ומושק. אלה תווי הבושם המגיעים בתוך בקבוק בתוי פניה בזהב, ופאה אדומה לראשה. בשיתוף עם אליזבת ארדן אני צופה הצלחה.




UNTOLD by ELIZABETH ARDEN
תמיד כשאחשוב על בשמי אליזבת ארדן תעלה בדמיוני תמונתו של הבושם העל זמני 5th Avenue. הבושם החדש שהושק "הלא מסופר/הנסתר". מראה הבקבוק שבה את ליבי ממבט ראשון, טיפה? יהלום? לב?. פלפל ורוד, ברגמוט, אגס וענבי שועל עם גרדיניה ויסמין, פצ'ולי אלמוג ענבר ומושק. בושם אלגנטי ונשי, קלאסי של אליזבת ארדן.






L'EAU KENZO 2 - לאשה 

האריזה השקופה משדרת, צלול קליל וצעיר. אגס וגרידת לימון עם שושן פרזיה ופרח הלוטוס במעטפת ארז ומושק לבן. קנזו יצר זוג בשמים לה ולו. המתז באדום והכיתוב גם הוא E.D.T . קנזו מרמז לחיבור הרוחנית והפיזי - המתבטא בעיצוב הגלי של בקבוקי הזכוכית שאם יוצמדו יחד יהפכו לאוביקט אחד - לטעמי רומנטי וחושני.

לא נקפח את הגברים, אהבה היא שיר לשניים:



L'EAU KENZO 2 - לגבר

הבקבוק הצלול בכיתוב והשפריצר בכתום. ג'ינג'ר, אשכולית ותפוז, לוונדר ערער, ווטיבר ואשוח. אפשר להפתיע ואפשר גם לרכוש ביחד. שקוף צלול וצעיר ב E.D.T. בקבוקי הזכוכית שלו ושלה אם יוצמדו יחד יהפכו אוביקט אחד.


TED LAPIDUS ALCAZAR

כמדומני שבית לפידוס תמיד היוה אלטרנטיבה לבושם גברי קלאסי במחיר ידידותי.  הבקבוקים שמרניים אך אלגנטיים, הריחות גבריים מובהקים. לימון, תפוז ומוסקט, עם רוזמרין ולוונדר עטוף בארז לבן טונקה ועור. בקבוק בזכוכית הכחולה עם פקק כסף בחותמת המותג. אריזת הפח הכחולה נהדרת בעיני לאחסון והגנה על הבושם או בפני עצמה. והשם אלקזר - כשם ארמון מלכותי בסיבילה - הפליגו בדמיון.

אחרון חביב בושם שגברי הבית חוזרים וקונים:




DIESEL Only The Breave Tattoo


סקרתי אותו כאן בזמנו, האריזה המעניינת פחות לטעמי אבל הבושם כן, מפתיע. ניחוח גברי רענן ונהדר שנשאר ונשאר ונשאר, בושם צעיר וסקסי משהו שהאב והבן חולקים, פשוט נהדר. 




DIESEL Only The Brave

ואם אתם כבר ליד מדף דיזל בפארם - נסו גם את אחיו הבוגר, שונה אך לא פחות מעניין.

פעם בושם משקלו היה בזהב, בושם אחד אולי שניים בבית, משמרים במדף או במגירה למועדים ויציאות. היום בחנויות בשמים רבים, לארצנו הקטנטונת רובם ככולם מגיעים, הבחירה קשה והרצון לחדש קיים. אני למשל תמיד ארצה להתנסות בחדש שהגיע, למזלנו גם המחירים הפכו ידידותיים.

את הבשמים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים, לא כתבתי מחירים שכן יש המון מבצעים והם משתנים.



ואתן חוגגות ולנטיין? מפנקות ומתפנקות בבשמים? שתפו




4 תגובות:

  1. אני מכורת שאנל ידועה.. 31 רו קמבון - שלמות

    השבמחק
  2. אני נאמנה לבושם שלי כבר שנים ובינתיים לא עלה לי החשק לגוון או לחדש אבל את הבקבוק האחרון של דיזל הייתי קונה רק בשביל הבקבוק!!

    השבמחק
  3. חחח, אני מוכנה להיות הומלס בכתובת הזו :)

    השבמחק
  4. נאמנות לשנים אעכשיו כשאני חושבת על זה, רק לבן הזוג, מאוד אוהבת להחליף ונוהה אחרי בשמים חדשים. יש בודדים שכן אשמור להם אמונים במקביל דוגמת שאהנל 5, אלור מבית שנל וסינמה לבית YSL נצחיים

    השבמחק