3 בפברואר 2014

חדשות מלוריאל פריס Loreal Paris




לוריאל יצאה במבצע נפלא לחודש פברואר על לקים ושפתונים, החביבים עלי מאוד. שפתון מסדרת קולוריש או רוז' קראס + לק  בטכנולגיית ג'ל מסדרת קולוריש ימכרו ב 60 שקלים בלבד (לא כולל עמידים). זו לבדה סיבה לפוסט, אז אספתי עוד כמה חידושים והפתעות.

לקים: פורמולה חלקה הנמרחת באופן אחיד, מריחה אחת עד שתיים בלי פיזור מיותר של חומר, שכבה ראשונה לכיסוי מלא, שניה לשלמות. דרגת כיסוי ועמידות לדעתי בכל המותגים תלויה בפיגמנט. גם כאשר שכבה אחת תביא לכיסוי מלא, אשים 2 לשלמות ועמידות. לא נדרש טופ - הוא כבר בפנים. המברשת רחבה כמו שאני אוהבת. אוחזת היטב בפורמולה למריחה אחידה ומלאה.




שפתונים: השפתונים ב 2 הסדרות הם לגמרי כוס התה שלי, מגוון מראות ומרקמים, נעימים על השפתיים וגוונים מאוד יפים.
במחיר כזה שווה לחדש להתחדש ואפילו לפנק. המועדפים שלי מרוז' קראס הם 04 הורוד, שאבד לי ואצתי רצתי לקנותו שוב ו 301 הקורלי.




לסדרת העפרונות החדשה של לוריאל Color Riche Le Kajal נוספו שלושה גוונים חדשים כחול טורקיז וירוק.  הנסיינית הצעירה שאימצה את הטורקיז שהתקבל לסקירה בנועם והחלטיות שלא הותירה לי ברירה, משתפת כי הוא נוח לאחיזה, פיגמנטי, נוח לתיחום וטשטוש. העמידות שלו טובה והיא מאוד מרוצה.



במסקרה VOLUME MILLION LASHES התאהבנו אני והיורשת מהתחלה ויש לכל אחת פריט משלה, אולם כשיצאה המסקרה העמידה Excess waterproof התמזל מזלה של הנסיינית לצאת עם שלל כפול טורקיזים שכן היא מלכת המסקרות ועדיף עמידות ואני במסקרה עמידה ממעיטה להשתמש. רציתי עבורכן חוו"ד מבעלת נסיון. 




וכך היא פוסקת: מסקרה "יבשה" במובן הטוב של המילה, אין גושים,לא נמרחת או מלכלכת, אך מתיבשת מהר ולכן כדאי לעבוד איתה בזריזות הניתנת. מברשת נוחה מאוד לשימוש, מגיעה גם לריסים הקטנים, מעבה ומאריכה גם כן. למראה דרמטי נדרשה ל 3 שכבות. אשר לעמידות, דמעות שבצבצו מול סרט קולנוע רגיש לא יכלו לה.  אבל ותמיד יש אבל, להסרה תזדקקנה למסיר איפור יעודי, תותח בתחומו, לאיפור עמיד. פיסת צמר גפן ספוגה בו שתונח על העין לדקה או שתיים תסיר אותה ותותיר עיניים רגועות וצלולות.





ואם בהסרת איפור עסקינן, שיתפתי אתכן כבר בפוסט כאן, על ההתמכרות לתמיסת המיסלר בבקבוק הורוד. מסיר איפור ללא שטיפה לעור רגיש, מותיר עור נקי ורך, אמנם לא לאיפור עמיד. מסתבר שיש סדרה ורודה שלמה.




לוריאל הוציאה סדרה  ורודה SUBLIME SOFT ורדרדה לעור יבש ורגיש, לתחושתי אם זה טוב לעור רגיש זה טוב עבור כולנו. אני מעדיפה בכל דבר קיצורי דרך כמו  תמיסה ללא שטיפה. לאוהבות הניקוי הקלאסי, מי פנים וחלב פנים ולי -מגבונים שהם בראשית הרשימה בביקור הבא בפארם. אתנסה ואדווח.




וכשאתן ליד הסטנד של לוריאל אל תשכחנה להציץ על המוצר שאני לא זזה בלעדיו,  מוצר פלא -  עט הארה לומי מגיק -   LUMI MAGIQE Touche De Limiere מושלם לסוגו ועוד יותר בשל מחיר ידידותי. קרוב המשפחה של טוש אקלה לבית YSL. עממי במדף אך מעולה לטעמי  בביצועים. אותי הוא משמש בבוקר וביציאות לטשטוש שקיות סביב העיניים.

לוריאל מותג חזק אצלי בשידת האיפור, גם המותג לנקום שייך לו ואני מהמרת שחידוש שהיום בלנקום מחר יהיה גם בלוריאל פריז, ראו דוגמא את האיילינר טוש  SUPER LINRT PERFECT SLIM הזהה למראה ולביצועים לאחיו בלנקום.

את המוצרים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים, אשר למחירים, חפשו את המבצעים, הם משתנים.



ואתן, כמוני חובבות לוריאל? יש לכן פריט מומלץ? שתפו


















2 תגובות:

  1. מיליון לאשס המסקרה הכי אהובה עלי בכל הזמנים ובא לי על העפרונות החדשים, הגוונים נראים ממש מעניינים

    השבמחק
  2. אפשר לסמוך על לוריאל שיפתיעו ויחדשו כל הזמן

    השבמחק