6 בפברואר 2014

אתר מאק ברשת - M.A.C ONLINE




נוכחתי בהשקה של אתר מאק אונליין ומאז מהדהד בראשי המשפט בו סיכם אלי גיספן מנכ"ל מאק ישראל "פתחנו חנות נוספת לרשת MAC רק שהיא נמצאת ב...כל הארץ"

קישור ישיר: אתר חנות MACONLINE   שירות לקוחות 1-800-200-350   המחירים זהים למחיר בחנות.

מוזמנות לגלוש ולהתרשם, אשמח אם תחזורנה לקרוא :)

כל כמה שאני אוהבת תמונות בפוסטים שלי, דומני שהפעם אינפורמציה זה העיקר ובסוף גם את משנתי שלי:

בריחוף עם העכבר על הגוון שבחרתן, יצויין אם הוא חסר במלאי

מותג האיפור מאק משיק אתר קניות אונליין  המאפשר לנו להתעדכן 24/7 בכל רגע בקולקציות החדשיות כמו גם במוצרים הקבועים ולרוכשם ברשת. אתר מאק מדמה את חווית הקניה בחנויות הרשת. ישנה חלוקה לפי קטגוריות וגם חיפוש גוונים וצבעים.  אני כמובן התחלתי בורוד.

הממשק למשתמש מאוד נוח וגם מי שכבר גלשה באתר בחו"ל תמצא שנוח מאוד למצוא הכל בעברית, כמו גם שירות לקוחות במייל או בטלפון.

כדי להתאים את פריטי האיפור יש באתר כלים דוגמת: מאתר המייקאפים לבחירת הגוון לגוון עורנו. מאתר המברשות למטרת האיפור הנחשקת וגם מאתר המסקרה. תמצאנה גם סרטוני הדרכה  ופירוט המוצרים בהם השתמש המאפר, להם יצורף קובץ ובו שלבי האיפור הניתן להדפסה כקובץ PDF.

בשורה מדהימה: משלוח:
ב 3 החודשים הראשונים לפעילות האתר המשלוח חינם
אח"כ מעל 200 שקלים - משלוח חינם
ומתחת ל 200 שקלים עלות המשלוח 15 שקלים.
אספקת המשלוח עם שליח לכתובת שתבחרנה, דוגמת בית או עבודה תוך 3 ימים מיום ביצוע ההזמנה באיזורים מרוחקים (דוגמת: רמת הגולן, ישובי הערבה וכדומה) תוך חמישה ימים מביצוע ההזמנה.



ויש גם בונוס:  מגוון המוצרים זהה למגוון הקיים בחנויות למעט פרו. אך באתר ניחשף ונוכל לרכוש חלק מהקולקציות במהדורה מוגבלת, טרם השקתן בחנויות, מה שיאפשר גם לנו לרכוש בנחת מהבית את המוצרים  שנעלמים מהחנות עוד ביום הגיעם. כמו כן יהיו קולקציות אונליין אקסלוסיב שמכרו אך ורק באתר. קבלו סנונית ראשונה בתמונה מעלה קולקציה לרכישה ONLINE בלבד. קולקציה לוולנטיין דיי בורוד ואדום VINTAGEVAMP

יתרון נוסף הוא מדיניות החזרה והחלפה: "ניתן להחליף או להחזיר מוצר תוך 14 יום עפ"י החוק  גם בחנויות מאק וגם באמצעות משלוח הפריטים בדואר חזרה למאק אונליין ולקבל החזר כספי או מוצר חליפי.

שירות הלקוחות: בימים א'-ה'  17:00 - 09:00
ניתן לפנות טלפונית לסיוע טכני בהזמנה באתר, הזמנה טלפונית, ועזרה והתאמה של מוצרים. גם לחובבות השימוש בנייד מובטחת הנאת רכישה אשר צפויה לעלות בחודש מרץ.



זה היה תמצות אינפורמציה לקלות והנאת הרכישה באתר ואני, אם תרשו לי במובן החיובי של המילה - אמריקה זה כאן!

אין ספק שלמי שגרה בערים ראשיות קל יותר לרכוש את כל המותגים בכל תחומי ה FASHION, ביגוד, הנעלה, אקססוריז וקוסמטיקה. אבל לאוהבות (ואף מילה על התמכרות) קוסמטיקה המתגוררות רחוק מערים גדולות או קניונים רבי מותגים, המבקשות לרכוש את המותגים הנחשקים יש 2 אפשרויות: לארגן יום כיף שכולו סביב שופינג (כיף תמיד לא מכחישה) עם מסלול שיטוט מוכנה מראש של החנויות שאין בסביבתה, או בקשה מקרובים וחברים שירכשו עבורה וישלחו 
אליה.




מכירה את זה על בשרי, לא לחינם החנות החביבה עלי ברשת MAC היא פרו בקניון רמת אביב. שנים של מגורים בירושלים הפרובנציאלית "הכריחו" אותי לנסוע לימי כיף שישי בקניון רמת אביב כדי לקנות את המוצרים החביבים עלי. השותף קנה את הבגדים החביבים עליו ואני ביליתי את זמני באוריג'ינלס וב MAC כשהיורשת איתי, קיבלה חינוך טוב!.
נכון היום כבר יש חנות מתוקה של MAC בממילא בירושלים, אז לא היתה.

מאק היא חנות מותג קוסמטיקה ראשונה בישראל, ואני צופה לחנות הצלחה רבה. אתן עוד כאן?


8 תגובות:

  1. ואיואיואי!! זה מה שיש לי להגיד!!! אה ולשלוח לך חשבונית ?:)

    השבמחק
  2. סורי מותק, אצלי בעדה לא מקבלים חשבוניות :)

    השבמחק
  3. בעניין שלי קלעת בול עם הקטע של המרחק. חנות מאק הקרובה ביותר לביתי היא במרחק נסיעה של כ- 40 דקות :O היית מאמינה???
    עכשיו נפתרה הבעיה (או שמא רק התחילה?!) כל מוצר חדש שאראה באיזה סרטון יוטיוב ואהיה חייבת אותו מיד (כמו שקורה כמעט כל יום) אוכל לרכוש לעצמי בקלות, בנוחות ובזריזות. יאייי! :-)
    תודה על העדכון מותק! סופ"ש חמים ונעים <3

    השבמחק
  4. יופי של פירוט. אני קונה כמעט רק מוצרים של מאק, אבל בכמות כזו קטנה, שאני מעדיפה להגיע לקניון שלך...ולהכנס, להתרשם מהחנות היפה שלהם, ושוב לרכוש את אותו אודם. שמעתי כבר שמתלוננים שיש לנו מגוון קטן יותר משאר העולם באתר, אבל אלו שטויות של קטנוניים לטעמי. יום מקסים. ציפי

    השבמחק
  5. אין כמו השקית ביד ומיד, אך למי שאין עיתותיה בידיה או שגרה מרוחק (או מכורה שקונה ברשת בנוסף...) זהו מיזם נהדר בעיני.

    השבמחק
  6. חיפשתי בכל האתר אם יש הנחת פרו ולא מצאתי ידוע למישהו אם יש הנחת פרו באתר או שזה רק בחנות
    תודה

    השבמחק
  7. הי, למיטב ידיעתי ההנהחה ניתנת אך ורק בחנות, אין הנחות באתר. בגוף הפוסט רשום מספר הטלפון של שירות הלקוחות, תוכל להתעדכן במדוייק

    השבמחק
  8. במקרה שלך אני חולקת, שאז תבקרי אותנו פה במרכז פחות

    השבמחק