23 בפברואר 2014

CLARINS DAY + Everlasting review




אחת לשנה מותג האיפור קלרינס בשיתוף עם רשת סופר פארם חוגג את CLARINS DAY - הטבות, הנחות ומתנות על מגוון מוצרי המותג. השנה זה יקרה מחר יום שני  24/2/14. המותג המבוסס מרכיבים על בסיס צמחי, נמכר רק בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ.

תקופה ארוכה אני מתכוונת להעלות פוסט על המייקאפ EVERLASTING - אז החלטתי להשיג "2 ציפורים במכה אחת" גם לעדכן אתכן על מבצעי קלרינס דיי בהמשך הפוסט וגם לשתף אתכן בהתלהבותי הרבה מהמייקאפ. כל כמה שלמדתי להנות ולהשתמש במייקאפים קלילים,  BB ו CC, ליום עבודה/יום מלא בחוץ ארצה במייקאפ עם עמידות טובה וכיסוי גבוה שיתן לי מענה עד סוף היום.



ביוני 2013 באירוע ביוטי סיטי - סופרפארם, היה לי העונג לפגוש את מנהל ההדרכה הראשי של CLARINS, אריק אנטוניוטי, איש נאה ושרמנטי. מי שמכירה אותי יודעת שביישנית אינני. ניגשתי אליו, הצגתי את עצמי וביקשתי המלצה למ.אפ האידאלי עבורי כשהחשוב לי כיסוי ועמידות. הוא הצביע על האברלסטינג, נקב במספר 110, טרם הספקתי לומר לו ש"אולי יותר בהיר"? והוא כבר הפליג הלאה. 110 - גוון HONEY -אז אולי המעבר לתל אביב נתן אותותיו, או שהדבש בצרפת בהיר יותר משלנו -  כי הוא מתאים לגוון עורי בול



המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית חלבית מרובע ומוארך עם מכסה מוזהב. אריזת משאבה חסכונית וסטרילית המאפשרת שליטה בהוצאת החומר. עמידות ל 15 שעות מראה ללא פגמים בגימור מאט וכיסוי מלא. נטול שומן - עם 15SPF כך דבר היצרן.

הדרישות הבסיסיות שלי לא מוגזמות: כיסוי נאה (שלא יראו את הפיגמנטציה) עמידות גבוהה ו...מריחה באצבעות.
אברלסטיג עונה על כל הקריטריונים בשלמות ויש לו מעלה נוספת - הוא נותן פייט ראוי ללחות הקיץ בארצנו.



אני אוהבת את המראה שלו עלי כי הוא תואם לגוון עורי, מכסה את הפיגמנטציה. לא נכנס לנקבוביות (המעטות) שיש על הלחיים ומראהו מאט. אני מוסיפה פודרה לעמידות ובסוף היום, אני מרוצה ממה שאני רואה. יש לו ריח נהדר (פעם הפריע לי ריח במוצרי איפור וקוסמטיקה, בשנים האחרונות אם אין ריח מפנק, מרגיש לי קצת בית מרקחת). 



כמו תמיד ללא ספק אם תבחרו בבית שמאי ותניחו את המ.אפ עם מברשת יעודית הוא יראה סופר מושלם, אני בית הלל ואם היצרן עצמו מצהיר על מריחה בעזרת האצבעות, ובנוסף לכיסוי נהדר, עמידות טובה, ריח מענג ומראה טבעי אפשר למרוח באצבעות אזי עבורי זה מושלם.





יש לקלרינס לא מעט מוצרי חובה שכדאי לנסותם : מוצרי הניקוי, הדבל סרום שאפשר להשתמש בו בפני עצמו, בשילוב עם לחות, בשילוב עם מ.אפ למראה זוהר. סדרת Hydra Quench  שקרם הג'ל המדהים שלה הוא כמו מקלחת צוננת ונעימה ביום חם ולוהט, מרגיע ומרווה, ממש מלטף את העור. קרם בסיס מתקן - הלו הוא הפריימר באריזה האדומה, להניח מעל קרם לחות. אחד המוצלחים שאני מכירה, אמנם "רק" 15 מ"ל באריזה קומפקטית לנשיאה בתיק, אך חסכוני ונותן בסיס חלק לפנים לפני המייקפ. שלבו אותו עם האברלסטינג לעמידות יתרה.



הביוטי באלם שהוא סוג של קסם לשדרג את האיפור. עוד לא התחלתי לדבר על סדרות לגוף ועל האיפור שמטפח את העור ועוד ועוד.  אגב תיקי האיפור של קלרינס הניתנים כשי על קניה הם יפים, במראה יוקרתי ומאוד איכותיים.

אלא פרטי חגיגת קלרינס דיי אשר תיערך מחר יום שני 24/2 בכל סניפי רשת סופרפארם ככתבם וכלשונם:


מבצעים לדוגמא:
    עד 20% על כל מוצרי קלרינס הנמצאים במגוון
     על כל קניה מעל 250 ₪ מקבלים 50 ₪ מתנה!
    על כל קניה מעל 349 מקבלים תיק קטן עם 4 מוצרים בגודל מיוחד מתנה!
    על כל קניה מעל 599 ₪ מקבלים תיק יד אופנתי מתנה!

בנוסף, יינתנו מחירים מיוחדים על שלל מוצרים לאותו יום בלבד. למשל:

דאודורנטים לאישה ולגבר ב- 79 ₪ בלבד! (במקום 133 ₪)
קרם גוף אורסורסנט ב- 129 ₪ בלבד! (במקום 349 ₪)
מסיר איפור עיניים אינסטנט ב- 89 ₪ בלבד! (במקום 152 ₪)
פילינג עדין ב- 119 ₪ בלבד! (במקום 224 ₪)
קרם מתקן למראה מושלם ב- 119 ₪ בלבד! (במקום 199 ₪)
מסקרה אינסטנט דפינישן שזיף ב- 69 ₪ בלבד! (במקום 167 ₪)


פעם בשנה, חגיגה למותג היקרה, בסניפי סופר פארם בלבד - CLARINS DAY


ואתן, יש לכן מוצרים מועדפים משל קלרינס? שתפו




2 תגובות:

  1. אני אוהבת את המייקאפ הזה של קלרינס. יש לו מרקם עשיר כזה, כמו של קרם לחות, הוא יושב נהדר על העור, מכסה מצויין ועמיד בלחות הישראלית. אחד הטובים שניסיתי

    השבמחק
  2. כתבת את הפוסט במשפט אחד ;)
    ויתרון נוסף עבורי שהוא בול הגוון שלי, לא תמיד פשוט לי למצוא גוון מושלם של מייקאפ

    השבמחק