4 בפברואר 2014

שוורצקופף פרופשיונל - BC Fibre Force




התמזל מזלי והייתי מבין אלה שקיבלו להתנסות ממוצרי הסדרה החדשה של שוורצקופף

        .

אם לשיער שלי היתה יכולת דיבור הוא היה צועק ימים שלמים איייייי. שנים של גוונים, פסים וצביעת שיער לגווני הבלונד. שכן מה שהפסיק לעשות הטבע, בדין יעשה הצבע. שיערי היה דליל מאז ומתמיד. שנים של צביעה לגוון בהיר הפכו אותו, יבש מאוד ושביר, עם קצוות שרופים ומפוצלים שנזגרים תכופות. את תשאלוני למה, פשוט ככה. לא רואה עצמי אחרת. ניסיתי, צבעתי לחום, לשטייני ויצא פעם אפילו קצת אדמוני. לא מחזיקה יותר מימים ספורים וחוזרת לכמות שילדוני הורי.



יש לא מעט מוצרי שיער טובים, אם במספרות ואם בפארם. לטעמי אין זו שאלה של  כסף בלבד אלא של התמתחות המותג . שוורצקופף מומחים בשיער!



אבל אם להתחיל מהסוף: כבר שבוע אני מקבלת מחמאות על השיער ושאלות אם שיניתי צבע. תחילה לא קישרתי שכן אני מתמידה לצבוע ל 9 - בלונד בהיר ו...בינגו! השלמתי 4 שבועות של שימוש בסדרה, ויש תוצאות כבר בשטח. אני רואה במראה את השינוי, למזלי למרות הדלילות יש נפח לשיער שכן אני מתולתלת. עכשיו השיער נראה זוהר וחי, מסתדר לי בקלות אחרי החפיפה/הרטבתו בבוקר וגם הבלונד מואר ומקבל מחמאות. אז ישבתי לכתוב.

סדרת BC Fibre Force - מעניקה לשיערכם הזדמנות שנייה. משקמת את השיער הפגום ביותר מחזקת אף את השיער הפגום ביותר ומשיבה את יכולת ההתאוששות שלו לאחר שימוש. מעצבי השיער יכולים להציע לנו טיפול לשיער לא רק בסלון אלא גם בבית. כך דבר היצרן.




היורשת הצעירה בעלת שיער דליל כמוני, נהנית לא פחות מהשימוש בסדרה וחולקת לה שבחים. שתינו לא מרבות להשתמש במרכך, שכן לשיער חלש ודליל כשלנו הוא מכביד ופחות מועיל. מתמידות בחפיפה כפולה בשמפו והנחת מסיכה. הפעם צ'ופרנו בטיפוח שנעשה רק בסלונים וקיבלנו גם אמפולת תכשיר קרטין אותה יש להניח על השיער ולסרק לפיזור שווה , לשיקום שיעור פגום במיידי. השיער הופך גמיש ובעל מראה בריא, היתרון המדהים, ללא שטיפה. (כמו באיפור גם לשיער אני חובבת טיפולים לא צורך בשטיפה במים ;) ) עם הנחיות מדויקות לשימוש. ליום יום ישנו גם מרכך ללא שטיפה, בקבוק נוח, ריח נעים המשאיר שיער רך ומלא ברך, משלים את הסדרה.

יצא ששתינו התנסינו במוצרים לטיפוח והבראת השיער אשר עושים חסד גדול עם שערנו הדליל, יבש ושביר. כטיפול חיצוני הסדרה עשתה עבורנו פלאים! נותרה רק שאלת הנשירה - אבל כאן נדרש שינוי תזונתי, ויטמינים (חפשו ביוטין ברשת) והמתנה לשינוי העונה בעיקר.

בסדרה BC FIBRE FORCE:



שמפו - במחיר 106 שקלים ל 200 מ"ל
שמפוBC Fibre Force  מנקה את השיער בעדינות ומעניק ריכוך עמוק גם לשיער דק מבלי להכביד עליו, כך דבר היצרן
אריזת שפופרת עם מכסה פטנט, קשה להוציא את החומר, נדרשת כמות קטנה כך שזה לטובה. השמפו אורירי וקליל, חפיפה ראשונה כמעט ולא מקציפה הבאה אחריה יותר. אהבתי! 




מסכה - במחיר 106 שקלים ל  150 מ"ל 
מסכה לשיער הממלאת את השיער מבפנים ומחזקת אותו. המסכה חודרת עמוק לתוך השיער ומחדשת את המבנה הפנימי שלו כך דבר היצרן. לידיעתי מוצרי שיער לא חודרי פנימה. אריזה נוחה וקומפקטית, כמות מטבע של חמישה שקלים תספיק. השיער נותר רך ונעים, המסיכה לא פותחת קשרים, לפחות לא של תלתלי הסוררים. מברשת לסירוק שיער רטוב פתרה את הבעיה.



ספריי קונדישינר ללא שטיפה - 76 שקלים ל 150 מ"ל - 
ספריי-קונדישנרBC Fibre Force  מתיר קשרים בשיער פגום ועייף מאוד וממלא אותו בקראטין.המבנה הפנימי של השיער משתפר ופני שטח השיער נאטם, כך דבר היצרן. קרטין יש בו איזה קסם עבור השיער אני מניחה, שהרי החלקת קרטין היא הכי טובה שיש עד כמה שאני יודעת. הדבר היחיד שחסר לי בספריי זה ריח מדהים כי את העבודה הוא עושה, יעידו המחמאות.

יש גם: מרכך שיער - במחיר 90   שקלים ל  150 מ"ל 

אין ספק שהאמרה כי דברים קטנים מגיעים במנות קטנות היא נכונה. אך המוצרים מאוד חסכוניים והתוצאות לעומת חוסר הציפיות - מפליאות, מפתיעות ומוצלחות.

למידע נוסף בקרו באתר שוורצקופף כאן 

את מוצרי הסדרה ושאר מוצרי שוורצקוף תוכלנה למצוא במספרות ברחבי הארץ.  לבירורים: 1-800-33-33-22




2 תגובות:

  1. אולי השיער שלך היה נראה לי שונה בגלל השימוש בתכשירים?

    השבמחק
  2. היות ובנוסף אלייך עוד כמה וכמה בנות החמיאו לי, הרשיתי לעצמי :)

    השבמחק