17 בפברואר 2014

אני ממליצה כי אני מרוצה פברואר 2014

אני ממליצה כי אני מרוצה, אז רציתי לשתף.

תקופה ארוכה שהמדור לא עלה, אבל חזרנו לשגרה:



ברוח סיום הפוסט לולנטיין, בו הודיתי הפעם בכתוב ולא רק בע"פ כי מכורת סופרפארם אנוכי, כמה מפריטי הלייף שמלווים אותי ביום יום. מי מאתנו לא שומרת היטב על המגבונים האישיים המחולקים בסוף הארוחה בבית הקפה/מסעדה? הרי אחד כזה בתיק זו הצלה, מידיים שומניות, כתם שנשפך על בגד, או בשעת הדוחק (רחמנה ליצלן) רענון האיפור. לי אישית יש סליק, תיק איפור ובו אוסף מגבונים לחים שכאלה. מדי פעם אחד קופץ לתיק. שנים שאני מחפשת אריזות כאלה לרכישה, שלא להיות תלויה באיסוף המעצבן. לייף הרימו את הכפפה ובשקט בשקט הוציאו אריזת מגבונים לחים באריזה אישית. 20 יחידות, אריזה יפה.לגבי המחיר: תמיד ממליצה לארוב למבצע.



מגבון לח לא תמיד יסיע בעת צרה לכתם מרגיז ברגע הלא נכון. בעבר הייתי נושאת עימי את האריזה של מגבוני קלייה, היתה בתיק זמן רב - התייבשה. לייף השיקו מותג בית בטואלטיקה בשם SANDAY. המגבונים להסרת כתמים באריזה אישית. היו במבצע, רכשתי אותם לפני כחודש אולם טרם יצא לי להתנסות בהם, ולכן לא אוכל להעיד על טיבם. מהתנסותי עם מוצרי המותג מצפה לטוב!




לכל אחת מאיתנו יש את המוצר ה Must בתיק שהיא לא זזה בלעדיו. אצלי זה טישו. אם לאף, אם במקום מפית וכדומה. הטישו עם האיור של קיטי שובה לב, הוא מגיע רק כמובן בצד החיצוני, אצלי בסניף לא היה  אך, הזריזות שביניכן תמצאנה גם בדוגמת מינימאוס אדומה ומתוקה.




היה לי ברור שהיורשת תאמץ בחדווה את ה LABELLO. אימצה את הסדרה הטבעית וגם קנינו גיבוי שנשאר סגור, כשגילתה את הצ'אבי של קליניק, הבאלם של קלרינס, סדרת החמאה של רבלון והבאלם מסדרת CANDY של YSL כולם בצבעי דובדבן כמובן שאפשרו גם חמאה וגם צבע במידה. לקחה והלכה. יש לציין שבניגוד אלי שפתיה רגישות ויבשות תדיר ויש לה אוסף לא מבוטל של מוצרי שפתיים. לבלו דובדבן, נעים ומלחח, השפתיים רכות ונעימות היא משתפת, ריח פירותי והיתרון בגוון שנותן מראה של שפתיים סמוקות (מילותיה שלה, לא אני), כמו כיסוי  קל בגוון דובדבן. את שפתון לבלו דובדבן במחיר 18 שקלים תמצאנה ברשתות ובפארמים.




קיבלתי לסקירה קצף ניקוי. לא סוד הוא שאני ומים על הפנים בחורף זה לא. אך התנסיתי בו וראיתי כי טוב. ראשית מעט רקע: דר' VERNER היא מומחית לרפואת עור. יש לה מרפאה לרפואת עור ואסתטיקה ומשכך, היא פיתחה את סדרת המוצרים Derminnovation לטיפול בנזקי הגיל והשמש על העור - מה שדיבר אלי, כמי שיש לה פיגמנטציה מתסכלת. כמו כן מטרת מוצרי הסדרה לסייע בתהליכי ריפוי ושיקום העור אחרי טיפולים אסתטיים - מה שאיני עושה נכון לעכשיו.
SOFT&CLEAN קצף ניקוי עדין המגיע במרקם של מוס ומיועד לעור רגיש. מופק מתמציות צמחים שונות, ומתאים מאוד למי שעברה טיפול אסתטי להשלמת הטיפול ושמירת התוצאות, כך דבר היצרן. אני מאוד אוהבת תכשירים שמגיעים במרקם קצפת. מבחינתי, מתאים לרגיש, קל וחומר לכל סוגי העור. ללא ספק מי שעוברת טיפולים אסתטיים תשמח לתכשיר ניקוי עדין ואורירי. האריזה נוחה מאוד לשימוש. התכשיר מיועד גם לגוף, אך בשל מחירו, אחרי התנסות כייפית אחת לגוף, השארתי אותו לשימוש עור הפנים. היות ואני לא אוהבת להרטיב פנים בלילה אני משתמשת בו בבוקר, בקמצנות מה יש לציין. המעלה שלו שהוא מותיר עור רענן ונעים מבלי ליבש אותו.

מחירו של הקצף בכמות 200 מ"ל הוא 145 שקלים במרפאה בקניון קרית אונו 03-6353183 או באתר כאן.


שיתפתי אתכן כבר בעבר הפוסט כאן אודות ההתמכרות שלי לסבון גוף Palmolive ארומה תרפי הסגול. תמיד אוהבת להתנסות ולחדש וגם זה שבמבצע הוא שיבוא הביתה. אבל כשיש מבצע על הסבון "שלי" אני ממלאה את העגלה. ראו פה את 4 שומרי הראש, נרכשו במבצע 1+1 (קניתי שמונה והשותף נבוך לעמוד לידי בקופה ;) ). חדש בסדרת ה SPA , סבון נוזלי בניחוח קוקוס, בשילוב גרגרי קוקוס עדינים לניקוי עור הגוף. אני לא חובבת קוקוס אבל הריח שלו מזכיר לי ים וחול ושמש וחופשה, כל מי שיכנס אחריכם למקלחת ישתאה לריח הניחוח שהתפשט באמבט. נראה לי בול להתעורר איתו בבוקר, או לחלום ולתכנן איתו בלילה את החופשה הבאה. נעים מאוד על הגוף, הגרגרים עדינים, לא שורטים, אך בהחלט נותנים תחושה של קרצוף. אני נוהגת להתקלח עם ספוג ממריץ. הפעם לא הרגשתי צורך. לחובבי סבון מוצק, יש גם ספא קוקוס מוצק בסדרה. אני מייד מניידת כאלה למגירות הלבנים והגרביים. כזו אני מחדשת ומתחדשת אבל גם שומרת אמונים לסגלגל האהוב. להשיג ברשתות ובפארמים. נוזלי 20 שקלים. מוצק באריזת רביעיה - 17 שקלים. שימו לב למבצעים.


היורשת חזרה מהפארם עם מוצר נוסף של ניוטרוג'ינה החביבה עליה מאוד Rapid clear, מסדרת ויזיבלי קליר. ההבטחה שחור על גבי אפור, לריפוי מהיר של פצעונים תוך ארבע שעות התגלתה כסבירה והיא מאוד מרוצה. זאת מתוך הנחה שתטפלו בפצעון הסורר קרוב לזמן היוצרו. אם תהיתן מה קנתה בנוסף במבצע 1+1, היא מחבבת מאוד את תרחיץ הפיליניג מהסדרה, המיועד לשימוש יומיומי (אפשר גם 40% על מוצר אחד). מסתבר שגם אני מתבגרת. פעם בחודש, בתאריך מסויים, צץ לו פצעון מרגיז על הלחי או על הסנטר, אני מניחה את הנוזל השקוף על הפצעון לפני השינה, ושוב בבוקר בשכבה יותר דקה , מה שמבטיח שהוא יתכווץ ויעלם בלי מוגלה. מומלץ להניח על קיסם אוזניים או על אצבע נקיה ולא ישירות מהפיה לשם סטריליות. את התכשיר במחיר כ 90 שקלים (כמעט תמיד יש 1+1 או 40%) תמצאנה ברשתות ובפארמים.



שיתפתי כאן בעבר כי השותף מעדיף את הבושם שלו גם כ"אפטרשייב". האלכוהול מחטא, הניחוח מלהיב והוא מרוצה. אך יוצא לפעמים שבעת קניית בושם נלווה אליו שי, באלם (או סבון גוף) מאותו הריח, והוא ראה כי טוב. על כן שמחתי לקבל לסקירה את באלם אפטרשייבב מבית סבוקלם החביב עלי. תחליב עשיר של תמציות מרפא מונע שמנוניות וברק ומותיר עור רגוע למשך זמן רב, היפואלרני ומתאים לעור רגיש כך דבר היצרן.
הנסיין שלי התאהב משימוש ראשון, היות ולא היו לו ציפיות כך גודל ההנאות. המיכל נוח ואסתטי והפיה חסכונית. נעים ומרגיע על העור ללא הצריבה שמורגשת בעת השימוש בבושם. ככה נעים שדווקא בא לו להתגלח יום יום. אני, מחביאה אותו מידי פעם במגירה ושמה את הבושם החביב עלי (עלי, לא שכחתי ו') שלא יגמר לו הבאלם מהר. המוצר מומלץ לכל מי שמתגלח ומתחבר לאפטרשייב בקרם. נעים, קליל ומריח טוב.
את הבאלם בכמות 50 מ"ל תמצאנה ברשתות הפארם על מדף הביודרמה/טבע ובבתי מרקחת נבחרים.

care

ואם קאלם ורגוע, חוזרת ומציגה בפניכן את התחליב המרגיע מבית קמדיס אשר נסקר כבר בבלוג כאן. המוצר מוצלח מאוד, תפס את מקומה הקבוע של אלוורה והוא נותן מענה לכוויות, עקיצות וגירודים, אם זה נגע עור קל, כמות נדיבה בפעם אחת תעשה את העבודה, אחרת ממליצה לשוב ולמרוח כמה וכמה פעמים ברצף. אריזת השפופרת תפסה את מקומו של הספריי. נוחה לי מאוד, גם לנשיאה בתיק. מרשה לעצמי לומר שזהו מוצר חובה בכל בית, ובמיוחד אם יש ילדים קטנים שכן כדבר היצרן: הוא ללא פרבנים, ללא בושם וללא סטרואידים ומתאים לשימוש בכל אזורי הגוף בשימוש יומיומי.
את התחליב בכמות 50 מ"ל (שזה המון)  במחיר 60 שקלים תוכלנה למצוא בפארמים, בחנויות טבע, במכבי ובמאוחדת וכן בבתי מרקחת פרטיים. ציון לשבח על הטבעת פג תוקף על המוצר באופו בולט וברור.



אודה ומעט אבוש שאת הסטיק מהסדרה שהתקבלה לסקירה, אימצה היורשת חובבת הסטיקים (והסטיק ורוד), שהכניסה אותו לתיק חדר הכושר שלה. הספריי והרול און ניתנו לנערה בת 16+ שהתלהבה לקבל את הדיאודורנט מ"הפרסומת". סדרת דיאו' לילדות ונערות, ללא אלומיניום, פארבנים ואלכוהול, ובתוספת קמומיל. היפואלרגני כך דבר ביצרן.  הספריי נכנס לתיק לימים חמים ולשיעורי ספורט ומשך סקרנות ומחמאות רבות מהחברות. הרול און קצת קריר לכמה רגעים, אולם הוא מרענן ונעים. אין לה ספק שתרכוש אותו בשנית. בגלל העיצוב, הריח הנעים, והאפקט המרענן. אשר לי המוכרת בכינוי "אשת הקנקנים" לטעמי העיצוב מקסים ומתאים בול לקהל היעד. בינינו מי לא הייתה שמחה לאמץ, מוצר הגיינה בסיסי מעוטר בלבבות פסטל?
רול און וסטיק במחיר 20 שקלים וסטיק במחיר 24 שקלים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים.

מחיר מבצע לחודש פברואר - 14 שקלים ליחידה



אחרון חביב מוצר שעורר בי נוסטלגיה רבה עת נחת על שולחני. אני מאוד סקרנית אך טרם הספיקותי, לבקר בחנות SACARA לראות הכצעקתה?  CHANGEABLE LIPSTICK  - שפתון בעל פיגמנט המשתנה בהתאם לגוון השפתיים. הזכיר לי ימים, עת לא היו פארמים, רשתות טיפוח ואיבזור. הפרפומריה השכונתית הקטנטנה, סיפקה את כל צרכי היופי של הלקוחה ו HR הלו היא הלנה רובינשטיין היה המותג השולט בפרפומריה ראויה. על סטנד השפתונים במקום של כבוד היה "אודם שבת" הלו הוא האודם המשתנה לפי גוון השפתיים, היה רק אחד ונשים דתיות אימצו אותו בחדווה בשל איסור האיפור בשבת אאל"ט. חברת סקארה השכילה להביא את המוצר באריזה נחמדת, אם כי הירוקה מוזרה. בשלושה גוונים ובמחיר אטרקטיבי, יש עודף מעשרה שקלים. כשפתון או כבסיס במרקם נעים, מריחה קלה, עמידות גבוהה, מכיל שמן קיק ושעוות דבורים כך דבר היצרן.

השפתון משעשע, למה ירוק? 28 המשתנה לורוד ניוד, נעים על השפתיים ועמיד, לאוהבות הטבעי בלבד, ללכת עם להרגיש בלי. יש בסדרה עוד שני שפתונים ורוד - 29 המשתנה לורוד כהה ו בז' 30 המשתנה לורוד בהיר.  במחיר כזה לפנק את החברות, ובמיוחד את חברותיכן הדתיות, 10 שקלים לשפתון נאה, שווה. אשר לי - סקרנית מאוד לנסות את השפתונים הקרמיים של סקארה. הפרסומות מאוד מפתות. את "אודם שבת" תוכלנה למצוא ברשת חנויות סקארה רשימה פה



ואתן יש לכן מוצר מומלץ? שתפו









4 תגובות:

  1. נורא אוהבת את השפתון של ד"ר ורנר! המלצה מצויינת :)

    השבמחק
  2. חפשי את המבצעים. גם הטישו כדאי עכשיו השני בשקל ואם תמצאי את מינימאוס אז סופר מקסים

    השבמחק
  3. אז ככה
    את הסבון ספא ניסיתי גם. הוא מדהים! הלובלו קניתי כזה בטעם דובדבנים קצת שימרי , יאמי ועשודה מעולה!
    קרלין זה הדאודורנט הכמעט קבוע שלי שנים כבר,וסבוקלם אף פעם לא מאכזבים!
    סקירה מעולה נשיקות

    השבמחק
  4. אני ממליצה כשאני מרוצה ;)

    השבמחק