12 בפברואר 2014

וולנטיינ'ס דיי 2 # Valentine's Day

כדתל"שית צעירה חג האהבה הראשון שחגגתי היה לאחר נישואי כשהשותף פינק אותי בשי וכרטיס ברכה ב  14/2  - ולנטיין דיי בשפת חו"ל. שמרתי לי את המנהג היהודי, לחגוג גם בטו' באב, כי טובים השניים מן האחד :)

יש אהבה לבן זוג, ואהבה לחברים, אהבה למשפחה ואהבה להורים. עוד לא דיברנו על אהבה שאינה תלויה בדבר לילדים. אחת המשימות הכי קשות, מתישות ולפעמים מתסכלות היא מה קונים? הכנתי לכם פוסט פינוקים לחג האהבה החל ביום שישי הקרוב אך הרשימה הפכה ארוכה, חילקתי את הפוסט לשניים, פה שאר הפינוקים ופוסט בשמים כאן.



LALINE

ילדה, נערה או אשה, דומני שכולנו מתחברות לדמויות קומיקס ומצויירות. בעקבות ההצלחה בשיתוף פעולה של Laline עם מיני ומיקי מאוס, הרשת משיקה לקראת ולנטיינס דיי 2014 סדרתה במהדורה מוגבלת "סנופי וחבריו". סדרה מתוקה ומלאה אהבה של סנופי יחד עם לבבות אדומים שמייצגים את ולנטיין דיי חג האהבה. בסדרה ניר ריחני בספל קרמי, אבן ריחנית בדמות סנופי ותיקי רחצה בגדלים שונים - מחירים מ 30 ועד 80 שקלים. עוד תמצאו קוספסאות מתנה להרכבת חבילות אהבה מפנקות החל מ 100 שקלים.


הצטלמתי עם יעל בר זוהר הפרזנטורית של ללין, יפה ומקסימה. אצלנו במשפחה יש מנהג, בחגים או אירועים משפחתיים, מביאים שי סמלי לפינוק,לכל אחת מהנשים בשולחן (מי בישל?) קרם גוף, פריט איפור או אקססוריז. השנה  אולי תקבלנה ממני אבן ריחנית בדמות סנופי, זה חמוד, זה מריח טוב וגם ניתן לתליה, בארון הבגדים, ברכב, במשרד - תמיד אבחר לתת את מה שאני אשמח לקבל.







SABON קולקציית וולנטיין 2014

קולקציה בגווני פסטל, כאלה שעושים חשק לאסוף את כולם, ללכת להתפנק ולהתכרבל. SABON  לבשה חג והכינה לנו מארזי אהבה לולנטיין. מארז עיסוי, מארז מתנה, מארז מפנק, או מארז נשי עם לק משמח. מ 50 ועד 160 שקלים. כמו גם קולקציה במהדורה מוגבלת, דוגמת שקיק בד ריחני,לב ריחני, נר ריחני בכוס קרמיקה ארוז באריזה מיוחדת ועוד במחירים מ 20 ועד 61 שקלים.



ואם חשקה נפשכן בפינוק אחד, תציצו בסדרה החמאתית שזה עתה הושקה, פילינג גוף (200 מ"ל 65 שקלים) וקרם ידיים
(75 מ"ל 45 שקלים). רק להביט על האריזות ועולה סף החשק לקנות, מעוצבות רומנטי כל כך. קרם הידיים מתחרה רציני על מתנת החג לבנות המשפחה, אריזה קסומה, מגיע בניחוחות שונים דוגמת לבנדר שושנים, וניל ועוד.




AHAVA

מושלם לעצמנו או כמתנה מפנקת. תמיד נמצא במה להתפנק במותג אהבה (לפעמים יותר ממה שתיכננו) המבוסס מינרלים מים המלח שהוא גאוה ישראלית בינלאומית. באהבה הכינו לנו מארז מפנק לולנטיין, מושלם לדעתי, הכולל גם תיק איפור מקסים ונוח שכן הוא נושא ידית ו 3 מוצרים שימושיים "לגוף ולנשמה" המארז מכיל מכיל: תיק איפור, חמאת גוף (235 גר') פילינג גוף מינרלי (200 מ"ל) וקרם ידיים מינרלי (100 מ"ל) במחיר 150 שקלים.




את מוצרי אהבה תמצאנה ברשת סופר פארם, בחניות המותג ובדיוטי פרי טיפ: חפשו את המארזים השונים, מוצלחים, הזדמנות להתנסות ולא אחת הם מגיעים במבצעים מצויינים.




CLINIQUE

צ'אבי סטיק הם סוג של תגלית עבורי. מאז שהושקה סידרת האינטנס אני עובדת על "האוסף". קליניק מפנקת בולנטיין בתיק איפור יפיפה בכסף מטאלי, שדחק את קודמיו ונכנס מייד לתיק (תמיד אהבתי קלמרים יוקרתיים) רק שהפעם זכות הבחירה היא שלנו. בחרו 2 צ'אבי. היה זה צ'אבי, אינטנס או צ'אבי צלליות, קבלו אותם בתיק איפור נהדר במחיר 179 שקלים. 




שפתוני צ'אבי החביבים עלי, שפתוני לחות עם תערובת חמאות ושמנים, באריזת עפרון להנחה בקלות אפילו בלי מראה. לבניה בשכבות. נסקרו לא אחת בבלוג למשל כאן וכאן. עם צ'אבי סטיק צלליות המעושרות בויטמין E אני בראשית האוסף, הגונים בהירים וקלילים, לא למעושן או איפור כבד אבל שחקני חיזוק מופלאים ומקומם לנשיאה בתיק מובטח. גם יד לא מומחית תפיק מהן את המיטב, ניתן לשבניה בשכבות. מחכה בכיליון עיניים לגרסת האינטנס, הצלחה מובטחת!



BOBBI BROWN - קולקציית  Uber Pink


כמי שורוד הוא צבע השולט בשידת האיפור שלה (ולא רק בה), הסכמתי בהתלהבות עם בובי בראון שאומרת                "ורוד הוא הצבע שגורם לכולן להיראות יפות ומיד". 
לולנטין דיי הושקה Uber Pink קולקציה במהדורה מוגבלת של צבע אחד על הניואנסים שבו, ורוד. בקולקציה תמצאו: פודרה משזפת- אמנם נראית כמו סומק ורוד אך זהו ברונזר לכל דבר, בעיקר לבהירות עור, מקנה מראה מאור לפנים. מסוג הפרטים הנפלאים במהדורה מוגבלת שאני מתקשה להעיז להניח עליהן מברשת שמה הכיתוב יעלם (185 שקלים) זוג שפתונים במרקם חמאתי האחד ורוד נועז מלא נוכחות ואחיו קלאסי (125 שקלים). גם לאוהבות הגלוס יש ורוד משלהן, בעצוב המרובע הקלאסי (115 שקלים). חותמים את הקולקציה אהבתי האיפורית הראשונה הלו הם לקים בצבעי העונה לעדינות או נוכחות, פורמולה נהדרת ועמידות מעולה (65 שקלים).




MALU WILZ

ערכת איפור לולנטיין מבית מאלו ווילז שנסקר לא אחת בבלוג איפור החורף וגם הפודרה המעולה . מותג האיפור תוצרת גרמניה המכיל: מסקרה לאפקט תלת מימדי, שפתון באדום יפיפה ומולטי אפקט גלוס לא דביק לנפח וברק איפור שגם מטפח. להשיג בחנות הדגל ברחוב ויצמן 32 תל אביב, בטלפון 1-800-35-17-17 ובאתר הבית כאן. במחיר 320 שקלים.



FLORMAR

לא סוד הוא שאיני עומדת בפני שפתונים, בפלורמר יש סדרות מוצלחות, קשת גוונים גדולה ותמורה מלאה למחירם 30-55 שקלים. לולנטיין פלורמר מציע מבצע משתלם ביותר, 20 שקלים לכל הסדרות (למדייקות, אפילו תקבלנה עודף) במחיר כזה, לקחת סלסילה ולאסוף.  בפוסט זה  תוכלנה להתרשם  באילו אני התאהבתי.



מכורת איפור אך לקים שפתונים (וסמקים) ראשונים בשורה. ראשית דרכה של הרשת ביצור לקים. לולנטין משיקה פלורמר מהדורה מיוחדת של לקים ומדבקות ציפרניים לאלו מביננו שאוהבות קלילות, או אינן מיומנות בציורים מדוייקים. מבחר פורמולות ומברשות משתנות באדום ולבן ולצידם מוצרים משלימים 13-40 שקלים בסניף הדגל בקניון עזריאלי.
בתחתית התמונה רשומים המועדים בהם יציע הסניף פינוק חינמי של איור רומנטי חינם למבקרי החנות, אני אהיה שם ואתן? טלפון לבירורים: 03-6490900



LIFE

זה לא סוד שיש לי התמכרות, שטרם מצאו גמילה ממנה (אולי לחיות על אי בודד) מכורה לסופר-פארם. יש שם כל עולם הביוטי שאני יכולה לחלום עליו וגם מותגים בלעדיים שאין במקומות אחרים דוגמת קלרינס ופופה. כך גם נקשרתי למותג הבית LIFE שמופיע תדיר בבלוג. לולנטיין הושק במהדורה מוגבלת Love Soap סבון נצנצים לידיים ולגוף - מועשר במינרלים מים המלח, ויטמין E ושמן שקדים בתוספת ג'ל אלוורה ותמצית קמומיל. הסבון בכמות של 400מ"ל  באריזה שקופה מבעדה סבון ורוד מנצנץ. נצנצים שנראים באריזה אבל לא נשארים על הגוף ;). במבצע: קנו חמישה ממוצרי החנות וקבלו את הסבון המנצנץ ב 5.90 שקלים. גם גברברי הבית ניסו בחשדנות וראו כי טוב . קלאסי לשירותי אורחים,  ללא ספק מוצר מנצח. 

המבצעים רובם ככולם לולנטיין דיי אז אם חמדתם מה מפה, מהר לפני שיגמר ;)

איך אתם חוגגים את לונטיינ'ס דיי? שתפו











2 תגובות: