27 ביוני 2013

Sun Protection # 1




בתקופה האחרונה אנוכי ובני ביתי הפכנו שפני נסיון במוצרי הגנה מהשמש, היורשת ואנוכי דרך קבע כל ימות השנה והגברים (שאני מרגישה חופשי לדווח, שכן אינם קוראים את הבלוג שלי אלא אם כן אפציר בהם ) בחודשי הקיץ ובעת גיחה לים (או לבריכה). בחלק זה  מוצרי פנים מובהקים,





Clinique - Super City Block 40SPF

דבר היצרן: 

הגנה יומיומית גבוהה, שקוף במיוחד, מוסחא נטולת שומן,להגנה מפני קרינהונזקי סביבה גם לאזור העיניים, לכל סוגי העור, גם רגיש. אופן השימוש: חצי שעה לפני היציאה מהבית, מתחת למ.אפ או לבד.




מעשית

קרם ותיק בשוק, השתמשתי בו בקביעות לא מעט שנים וכך גם היורשת התחילה את דרכה עם מסנני קרינה אך בגרסת 25SPF. שפופרת צרה ונוחה עם פיה דקה, בכמות 40 מ"ל בגוון ירוק בית חולים ועליו כיתוב לבן.
קרם דק, הלחות כבר בפנים, ניתן להניח בשכבות, ממתינה מעט לפני הנחת האיפור, אמנם הוא oil free, אך מתקבל מבריק כך שלא היית ממליצה עליו לבנות עם עור שמן. יש לו גוון קל (צהוב), נחמד לעור בהיר, לא מפריע לעור בגוון כהה יותר. בעלות עור מושלם תוכלנה להסתפק בפידור, בעיני הוא ממש פריימר לפני מ.אפ. השפופרת גם היא נוחה לנשיאה בתיק, מעלה. הוא די חסכוני וגם לא צורב באזור העיניים שזה מדהים.

להשיג ברשתות ובפארמים.



LA ROSHE-POSAY

את הקיץ שעבר עברתי גם עם קרם הגנה של לה רוש פוזה מסדרת אנטליוס (בתמונה מימין)  - זהו מותג פרה רפואי  הנמכר רק בבתי מרקחת פרטיים. השנה מושקים שני מוצרים חדשים קרם הגנה למראה מאט לעור מעורב שמן ותחליב נוזלי עם גוון עדין לעור רגיל עד מעורב. שניהם מתאימים גם לעור רגיש




אנתליוס XL דריי טאץ' קרם +50SPF



דבר היצרן:

בחיפוש אחרי מוצר שמש ליום יום, קליל, לא שמנוני, לא מבריק ולא דביק, בהשראה מברזיל שם מוצרי השמש עוברים מבחנים מעמיקים. פורמלת ג'ל למגע יבש, נספגת מייד בעורבלי להותיר סימנים לבנים, ספיגה מיידית וגימור יבש, למראה מט אולטרא מט. מכיל פרליט, סיליקה, עמילן תירס וגלוקונט האבץ. - לעור מעורב-שמן' 50 מ"ל




מעשית:

מצויין. קל מאוד לבחינה: הנחת מסנן קרינה ומייד אחריו ללא המתנה איפור - יתרון ענק. הקרם קל, נספג במהירות, לא מורגש על העור, והמ.אפ מתלבש על הפנים היטב ונראה חלק. יתרון נוסף, הפיה האסטטית להגיינה ושליטה בחומר והאריזה הקומפקטית לקלות נשיאה בתיק.

להשיג בבתי המרקחת הפרטיים בלבד




SOTHYS Paris - חוסם שמש 30SPF

דבר היצרן:

מיועד לפנים ולאיזורים הרגישיםצ במיוחד לשמש, להגנה מפני נזקי UV והזדקנות העור, היפואלרגני ללא בישום ונטול שומן. מרכיבים פעילים לאפקט הגנה אופימלי מנזקי קרני השמש. אופן השימוש: למרוח 15 דקות לפני החשיפה לשמש, 30 דקות לאחיר תחילת השיזוף ואח"כ כל שעתיים.




מעשית:

נהדר, סמיכות במידה הרצויה, מריחה חלקה, ספיגה מהירה. האיפור יושב היטב על הפנים, אני מניחה אותו בבוקר לפני האיפור על הפנים ובמשך היום נמצאת במשרד ולא תחת קרני השמש, איני מורחת שוב אם כי גם רופאי עור ממליצים למרוח שוב בצהריים/אחה"צ לפני יציאה חוזרת לשמש הקופחת. האריזה יפיפיה בצבע ברונזה עם הלוגו בזהב והכיתוב בלבן, קומפקטית לנשיאה בתיק עם פטנט פתיחה להגיינה ושליטה בחומר. רופאת העור המליצה לי להמיח 50SPF ויותר בשל הפיגמנטציה אך התחושה היא של מוצר מעולה, ביחד עם המ.אפ והפודרה מעל הרגשתי מוגנת דיי.

להשיג במכוני יופי/ספא מובחרים. 




מקדמי הגנה חוה זיגבוים

לחוה זיגבויים סדרת מקדמי הגנה בטוחים ובריאים לשימוש בלי מסנני קרינה כימיים, קיבלתי לסקירה את: 

SUN PERFECT DEFENSE SPF 50

ח



דבר היצרן: 

מקדם הגנה הבנוי ממולקולות המעניקות הגנה מלאה לעור, "משקפי שמש לעור", מועשר בנוגדי חמצון ובלחויות. מעשיר את העור בלחות וויטמינים תוך הגנה.



מעשית:

הללויה - מעולה שבמעולים. קרם לחות קל, מרקם נעים וחלק, ספיגה מיידית בעור ואפשרות איפור מיידי, עבורי הוא לא ישמש במקום לחות אלא מעליו, אך ממליצה לנסות. שפופרת גדולה, פחות נוחה לנשיאה בתיק בכמות כפולה 100 מ"ל.
(תחילה נטרדתי כי על המוצר לא נכתב למה נועד, אך מבירור עם היצרן עלה כי יעודו להגנת הפנים והוא עושה זאת נפלא).

להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות העובדות בשיטת חוה זיגבוים.




קרם ג'ל לפנים אולטרסול יאנג 

אמרתם אולטרסול - אמרתם הגנה משמש של דר' פישר. מוצרי סדרת יאנג חביביםים על היורשת, ששמחה לדגום את קרם ההגנה במרקם ג'ל. יאנג זה עניין יחסי ולתחושתי גם בנות 30 תהנינה ממנו, זאת בתנאי שאתן אוהבות ריח קוקוס, מרגיש ריח של חופש, (אני אישית לא חובבת לא את הטעם ולא את הריח). יש גם בונוס מסייע בטיפול ובמניעת נקודות שחורות, יעודו לצעירים. עיר זה עניין יחסי, גם לבנות 30 חובבות מרקם קליל הייתי ממליצה לדגום אותו



דבר היצרן:

קרם ג'ל קליל הנספג במהירות. אינו גורם גירוי בעיניים, מרגיע ומונע אדמומיות, זוכה מוצר השנה. מכיל סיליקונים, קמומילה וליקורציה



מעשית

קליל ולא מורגש על הפנים, לא דביק ולא צורב בעיניים. נספג במהירות ומאפשר איפור מהיר. 30SPF בכמות 30 מ"ל, שפופרת תכלת חמודה וקומפקטית לנשיאה בתיק. שלא כמוני היורשת מסתפקת ב20-30 SPF כהמלצת רופא עור, תעדיף לקבל זאת בקרם הלחות או ב BB ומעדיפה מוצר יעודי כזה שיש לו יתרונות התאמה לעור צעיר, מעליו מ.אפ דליל וקליל דוגמת 123 של בורז'ואה. לא יוצא מהתיק שלה.

להשיג ברשתות ובפארמים.

אם לסכם: (לרגע חזרתי לימי בית הספר) שמש היא בריאה במידה, לא צריך להימנע ממנה אך צריך להתגונן מפני הקרניים המזיקות. מרחו קרם הגנה, המנעו משהיה השמש בשעות החמות יותר 10:00-16:00, מרחו גם על האוזניים והשפתיים. הקפידו לשתות מיים ולא פחות חשוב להגן על העיניים.

קמפיין מקומי

ואם בהגנה על העיניים עסקינן, לטובת חובבי משקפי  Ray-Ban (יש לי שניים כאלה בבית היורשת ובן הזקונים)) ידיעה שהגיעה זה במסגרת קפיין 2013 יושק הקיץ קטלוג מקומי  אשר יצולם על ידי צמד צלמי האופנה הישראלים גיא כושי ויריב פיין עם דוגמנים מקומיים. במקביל יהיו הטבות , פעילויות מיוחדות ומבצעים. כמו שאמר הכדורסלן האגדי טל ברודי "אנחנו על המפה".

אשר לי, בירושלים יש ים רק בשם שלה ולכן קל לי ללכת לים רק אחרי חמש בערב, אבטיח/מלון מגזינים מסנן קרינה ומגבת ואני מסודרת.


* המוצרים שנסקרו בפוסט נשלחו אלי לסקירה.


5 תגובות:

  1. בעבר אהבתי מאוד את הקרם של קליניק, אבל חוויתי איתו התגבשות ושינוי החומר - ומאז שיניתי את ההרגלים. הקרם של חווה נשמע מעולה וגם הכחלחל האחרון, למרות שכרגע מאוהבת בשל ק'ילס :)

    השבמחק
  2. , בעברי הרחוק לא היה מבחר גדול, אצלי הם גם נמרכים במידה גבוהה מה גם שיש לי שותפה, היום יש מבחר ענק לכל כיס, סוג עור וצורך. רופאת העור ממליצה מפורשות על מדף הביודרמה. בעבר אהבתי מאוד כם את זה של לנקום

    השבמחק
  3. חשוב, חשוב חשוב!
    במיוחד שאפילו בסיבוב קצר בחוץ עם גופייה חוזרים עם צבע=\

    השבמחק
  4. אפרת, איזה מבין שני המוצרים של לה רוש פוזה הוא זה שהגדרת כקרם הגנה למראה מאט לעור מעורב שמן?!
    הימני או השמאלי?

    השבמחק
  5. אוקיי עכשיו הבנתי שזה השמאלי, אני חייבת להסות אותו!
    בימני השתמשתי בשנה שעברה והוא גרם לי ממש להזיע ולנזול.

    השבמחק