14 ביוני 2013

Happy Birthday with DIOR - Jadore Voile de Parfum



כתבתי כבר בעבר כי בושם של מותג אופנה יוקרתי, הוא נגיעה קטנה במה שאפשרי עבורנו ממוצרי המותג. את האיפור של דיור אני כלכך אוהבת, עד היום הוא פופלרי מאוד בקרב חברותי. אבל לבשמים האהובים והפופולריים שלו עם האריזות האלמותיות  דוגמת פוייז'ן, דיור אדיקט, מיס דיור שרי ואני לא התחברנו ואני כל כך רציתי. הייתה גם הגרסה שיצאה בבקבוק מוכסף.




הגיע יום ההולדת ואיתו הפתעה - כמתנת יום הולדת אריזה לבנה ומאורכת ועליה שם המותג ושם הבושם בתבליטי זהב.
השפה נשמטה בתהיה - מהמם, ז'אדור, דיור אבל...ינעם לי? יתאים לי? יש האומרים שמתנות לא מחליפים, לא מבינה ממש למה. הרי אנחנו רוצים שישתמשו ויהנו במתנה שלנו....אצתי לפארם, הרחתי והשפה עלתה מעלה החיוך רחב.




הבקבוק בהשראת גוף אשה עם תכשיט הצואר בשבטי המאסי באפריקה, מיוחד עד מאוד בעיני, גולה שקופה בראשו, תכשיט צוואר זהוב וכשמסירים את הפקק, מתגלה בקבוק בושם בצורת טיפה גדול/ביצת שקופה וצלולה. ההשתקפות בנוזל הצלול בגוון שמפניה, הקשתה עלי את הצילום.




בדיור השגיחו בפרטים הקטנים.

דבר היצרן:



איריס טוסקני, מושק לבן וורד דמשק בריח פרחוני פודרתי. נשי, עדין וענוג.



השחקנית החביבה עלי, שרליז תרון מלוה את גרסאות הבושם השונות . בלונדינית יפה ואיכותית.


מעשית:

יוקרתי, מתוק פרחוני, הריח נהדר, מתוק ועדין, כמו להיות בגן של פרחים עם ריח מרומז אך לא משתלט. אשר לעמידות, עלי כ - 6 שעות. מתנת יום הולדת מדוייקת עבורי , Jadore Voile de Parfum , המראה, המותג האהוב והריח הנהדר.

 J'ADORE  DIOR


ואתן, יש לכן בושם מועדף משל דיור? שתפו







2 תגובות:

  1. תתחדשי על הבושם ! כיף לקבל מתנות מפנקות ליום ההולדת ודיור זה מותג שגם לי יש חולשה אליו בעיקר למוצרי האיפור...
    escaleסדרת הבישום האהובה עליי של דיור היא ה

    שהיא כזו פרשית ומרעננת :)

    השבמחק
  2. חולשה מסוכנת תסכימי :)

    השבמחק