27 ביוני 2013

super-pharm beauty city paris סופר פארם



להזמין אותי לאירוע ביוטי בניחוח פריז, זה בדיוק כמו להזמין פשניסטה מושבעת לתצוגת אופנה מרהיבה של שלל מותגי תפירה עילית.



בשש ועשרה נכנסתי הביתה, מקלחת, איפור קליל ושמלה ובשעה 19:00 בדיוק הגעתי לגני התערוכה, עדיין באור יום לאירוע ביוטי סיטי שעבורי נפתח בסופר ביוטי בהשקת הדבל סרום בחדש לבית CLARINS,



הוצג ע"י מנהל ההדרכה הראשי, איש מקסים בעל חוש הומור נהדר וכשירון אומנתי לפסל את הפנים בקלילות - אריק אנטוניוטי, על כך בפוסט נפרד.


בשמונה וחצי יצאתי לקבל את פניה של היורשת שהצטרפה אלי כאורחת ובילינו ערב נהדר של ביוטי, שנסונים צרפתיים ומקרונים בשלל צבעים, קאווה ותקרובת חלבית לצד בתי קפה מעוצבים בסגנון פריזאי.



קיבלנו צמיד זיהוי ונכנסו לגן עדן צרפתי. רוב הזמן שטפתי עיני בתפאורה המהממת, בדוכני הקוסמטיקה בהם סטנדים נוצצים וטסטרים חדשים לגמרי ולכן מיעטתי לצלם :/ מביאה לכן רשמים ומעט התמונות.




מאז שאני זוכרת עצמי רציתי לבקר בפריז, הייתי הלא מעט מבירות אירופה אך אליה הגעתי רק בגיל 30, לירח דבש מחודש של רומנטיקה וגן עדן של קוסמטיקה., בפעם הראשונה בפריז שלמנו בפרנקים - חגיגת קניות מטורפתף בפעם שלאחריה כבר באירו. לרגע חזרתי שנים אחורה.
עמודי מודעות קולנוע מעוצבים כמו פעם, קאוה כיד המלך, פינות קפה ומוזיקה נפלאה.



כוכבת הערב שהגיעה היישר מפריז,זולייט בינוש בעיני לעד תיזכר בסרט "שוקולד" נשית קוקטית ומרשימה.



התאורה לא ממש מחמיאה אבל לא ויתרתי על צילום על רקע לנקום מותג שמלווה אותי שנים רבות, מאפרים, פינוקים, מבצעים,


כשהגעתי אליו בסוף הערב, כבר סגרו את הסטנדים, אני אגיע להשלמות.



הסטים של הצלליות, המ.אפ החדש, המסקרות, אם היה אפשר לאסוף, ככה סתם בלי לחשוב (למקרה שתהיתן, אצל "אלכס" יש עדיין מקום לתוספות).


בקליניק התעכבתי ליד הצ'אבי אינטנס והתאפקתי, התרשמתי גם מסדרת ה PURE עבור היורשת.


לעת עתה הסתפקנו בפודרה נטולת שומן והמשכנו הלאה.


מותג צרפתי אהוב עלי - בורז'ואה,  יוקרה פריזאית במחיר הוגן, רציתי לשים ידי על ה BB החדש שמאוד מסקרן, 95 שקלים במבצע כאשר מחירו הרגיל (לפני הנחות) הוא כ 200 שקלים, לא הספקתי, אך הנה עוד פריט לרשימת ההשלמות, אני אחזור כמובן.


באסתי לאודר התכוונתי לשים ידי סוף סוף על הופל הורוד, אך כשגיליתי שמפנקים אותנו אצל צייר הפורטרטים התיישבתי. ב 1998 עת ביקרתי במדריד, שילמתי 100 שקלים עבור פורטרט, קיבלתי "קריקטורה" :( הזדמנות לעשות תיקון). וכך נוסף לרשימת ההשלמות הופל הנכסף (סומקג'ל ורוד במרקם מעויינים, מזכיר לי ופל)


תשפטו בעצמכן. שמאל - 1998 במדריד, "כעסתי" על הצייר אז הוא פיצה אותי בשמלת פלמנקו (שהעלתה בי אסוציאציות מצחיקות עד גסות) ומימין הצייר המקסים, שבעיני החמיא לתלתלי הדורשים תספורת דחופה, ולא צייר לי אף לא קמט אחד, הללויה.


ברבלון רציתי מאוד לצוות למ.אפ קולרסטיי הפופולרי אצלי ובמיוחד בחודשי הקיץ את הפודרה התואמת, אך חסרו גוונים, היורשת ואני פונקנו בלק לבחירתנו, הבחירה הייתה פה אחד, ומשם חצינו לדוכן ממול.


את המותג אהבה "גיליתי" מחדש השנה, מיתוג מחודש, סטנדים ואריזות מוצלחות ומוצרים מפנקים . הצטיידתי גם בפינוק לשותף שנשאר בבית, אילו ידעתי מראש כמה מוצלח יהיה הערב ומתאים לכל מין ולכל גיל, הייתי גוררת אותו איתי, הוא חובב עוגות צרפתיות, קפה משובח ויש לו סט דיסקים של שנסונים צרפתיים ברכב.


גם במייבלין נאלצתי להסתפק רק במבט, כלכך התלהבתי והתעניינתי בכל דוכן שלא הספקתי הכל. חסר לי הדוכן של לוריאל אהובתי, קרליין וג'ייד. שמנה לב בפינה הימנית ללקים, מגוון ענק של צבעים "קולורמה" בעיצוב החדש, חפשו אותם ב 10 שקלים! גוונים יפיפיים.


את רונן שטיינר המאפר הראשי של פופה ישראל ליד סטנד הלקים, בשניות חמדנו לק לי ולק עבורה.



נחשו מה למי?זו אינה שאלה קשה :)


וכדי לסגור מעגל, סיימתי איפה שהתחלתי את הערב ורכשתי לי את המ.אפ שבחר עבורי  אריק אנטוניוטי מנהל ההדרכה הראשי של קלרינס - הלו הוא ה Everlasting.

ולפני שאסיים אפשר קצת רכילות חיובית ? אני אוהבת לקרוא את מדורי ה"רכילות" ליאורה, ציפורה., די מעודכנת אנוכי, יש כמה אומנים שהם הרבה יותר מסלב, מוכרים, מעניינים ומרשימים בעיני. קרין דונסקי האחת והיחידה, חני נחמיאס שנראתה מדהים, לא היה נעים לי לצלמם ללא הסכמתם ועוד פחות לבקשם להצטלם, אז אסתפק בתמונות יח"צ



פנינה רוזנבלום נראתה חטובה וצעירה בשמלה אדומה, מעריכה את הדרך שעשתה מהצריף כפי שהיא מספרת ועד להיכן שהיא היום, אני מאוד מתרשמת מאנשים עם אמביציה, משהו שחסר בי.


חיים צ'ינוביץ שחיכה איתי בתור כמו כולם, ותוך כדי התפתחה שיחה, איך ה"שרוף" שיגע את כל המדינה.


סנדרה רינגלר בשמלה מדהימה. התחבבה עלי מן הרגע הראשון שהופיעה בתוכנית "המהפך", חייכנית ומלאה אנרגיות חיוביות, האמת, חובבת את המתכונים של בעלה השף משה שגב וגם את המוצרים שהוציא לאחרונה לשוק (מה זה קשור? לא קשור, סתם נזכרתי)


יובל כספין, אומן, יוצר בחסד, ההצגות להן הוא מעצב  את התלבושות משודרגות לאין ערוך, מרי לו, יוסף וכתונת הפסים, שאפו!


בתצוגת האופנה התפעלתי מאוד מהשיחזור היפיפה של שמלות הקרינולה מהתקופה ומה"דוגמניות" לערב אחד, אך אם תשאלו אותי, שמלה צרה למטה היא היפה מכולן, כזו גזרה לבשתי ביום חתונתי.


ולפעמים החגיגה נגמרת. היה לי קשה להיפרד, יצאנו בין אחרוני האחרונות. החניה כבר הייתה ריקה, ברגליים עייפות אך בתחושה כיפית וקלילה והזדהנו עם מילות השלט, זה לא שלום, אלא להתראות בשנה הבאה.

בדרך הביתה במכונית, אילו הייתה הבחירה בידי הייתי מנגנת ברדיו את השיר "כבר אחרי חצות" אשר שרה אילנית למילותיו של עמוס אטינגר ולחנה של נורית הירש.

"כבר אחרי חצות, עוד לא כיבו את הירח, כי לפני כיבוי אורות, אורות של כוכבים, נותנים עוד רגע קט...
היה לנו ערב עטור כוכבים  תרתי משמע, היה נחמד עוד רגע קט. אז אפשר, ואני בהחלט מתכוונת לחזור. גם בחמישי ושישי היום ומחר. ריכזתי עבורכן את כל הפרטים בפוסט קודם ראו קישור כאן

בתמצות:
ביתן 1 בגני התערוכה יעוצב כולו באווירה פריזאית. התצוגה תהפוך בשלושת ימי הביוטי סיטי הימים לתערוכה מיוחדת ותציג את הדגמים המובילים בעיצובם של סטודנטים מהמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. כל זאת לצד ביתנים חווייתיים של מיטב מותגי הטיפוח הישראליים והבינלאומיים, אשר יציגו חידושים וטרנדים בעולם הקוסמטיקה והיופי.

בין המרצים שיעניקו טיפים במגוון תחומים: ענת הראל, מיקי בוגנים, ליהי לפיד, דניאל חסון, מיכל צפיר, ליאון רוזנברג, מיכל דליות, עומר אסף, גדי אלימלך, מיקי שמו ועוד
ביוטי סיטי ייערך בין התאריכים ה-26-28 ביוני, בימים רביעי עד שישי ויציע חווית לייף סטייל ייחודית, עם מגוון מבצעים, מכירות, הרצאות ועוד. 

אני אעדכן אתכן, מה הגשמתי מרשימת המשאלות, ואתן? חובבות אירועי ביוטי? הייתן? קניתן? שתפו


*הוזמנתי כאורחת לערב הגאלה לאירוע ביוטי סיטי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה