9 ביוני 2013

OPI




מחסום כתיבה בבואי לכתוב פוסט על מניקור ולקים יש כזה? הפוסט הזה נועד להיכתב מזמן אך בכל פעם שישבתי לכותבו בתחושה שעלי לכתוב מניקור ביתי כשלמעשה אני רוצה לכתוב על לקים מבית OPI, לא נכתב דבר

במסגרת ביקור בנייל סטודיו סניף חולון בניהולה של חנה עטיה המקסימה לרגל השקת קולקציית "הקוסם מארץ אוז" (השגיאה במקור) הכרנו לעומק יותר את המותג ופונקנו במניקור איכותי. חברותי הבלוגריות כתבו זאת נהדר חדר ארונות, ו Edenable BeautyBlog ספק אם הייתי מצליחה לחדש משהו, אז בחרתי לכתוב לכם על ההסטוריה שלי עם OPI  ועל האוסף (אוספון) שלי.




השמות ש OPI נותנת בהם משעשעים. המברשת אלוהית - זו המברשת הרחבה הראשונה בה התנסיתי והיא נהדרת בעיני, שטוחה, מכסה שטחים גדולים אך החומר אצור בתוכה ולא נמרח, לזרת מספיקה מריחה אחת. למי יש ציפרניים צרות וקטנות אז לא. בקבוק כמו גביע מעוגל עם מכסה שחור ועליו תבליט שם המותג.





הלק הראשון שחשקתי בו היה Extravagance מסדרת DS לא היה בנמצא להשיג אותו, אז הבחירה הטבעית הבאה  היווה לק מקולקציית BURLESQUE בעקבות הסרט בכיכובן של שר וכריסטינה אגילרה הפור נפל על Teas-y Does It 
כשהגיע הבקבוק לרגע הססתי כי הוא נראה כהה משהו, אבל על הציפרניים הוא נפלא.  הגוון בהחלט מקניט, שזיף כהה עם מיקרו גליטרים באדום וזהב. עשיר אלגנטי ומרשים. שכבה ראשונה כיסוי מלא ושניה לשלמות, פורמולה קלה למריחה וחלקה. התאהבתי ב OPI.




אך היות ואני גרועה בדחיית סיפוקים, מהר מאוד הצטרף אליו גם Extravagance שבעיני הוא אחד היפים בכל אוסף הלקים שלי בכלל ו ב OPI בפרט, הייתי אז בחיתולי ימי הבלוג ובכל זאת, ראו כאן. קל לזהות שכן המכסה כסוף בוהק.
אקסטרא של הלקים, מהמם לגמרי, גוון שעושה שמח בעיניים, שכבה אחת תספק את בית הלל אני כמובן מניחה שתיים, פורמולה נהדרת, גוון סגול/בורדו מדהים עם מיקרוגליטרים, הוא שימרי? הולגרפי? מה שלא יהיה פשוט מושלם, במריחה, במראה ובעמידות. יש שיאמרו שהוא לעונות החורף/הסתיו. בעיני הוא רב עונתי ולעניות טעמי, יתאים לכל אחת.



מכיון שרציתי OPI והרבה, חיפשתי לי רביעיה מוצלחת של לקים מוקטנים, זה לא אותו דבר כי הכמות קטנה והמברשת שונה ובכל זאת, 4 במכה אחת. והיות וסדרת הסרטים הזו אהובה עלי (נו טוב, פחות האחרון אבל מאוד מאוד הראשון) הבחירה נפלה על רביעיה מקולקציית  PIRATES of the CARIBBEAN. פסטלים עדינים ורכים. מסקנה - לק שאני אוהבת מאוד אקנה בגודל מלא, אך רביעיה זה רעיון מעולה! 





מניקור לאירוע מיוחד הביא אותי אל Every Month Is Oktoberfest היפיפה מקולקציית GERMANY הנפלאה, שבשמחה הייתי מאמצת את כל כולה. אדום/שחור ומפירי בוהק, אלגנטי וקוקטי, אחד היפים שנתקלתי בהם, שתי שכבות לשלמות, עם טופ איכותי עמידות של שבוע.





ומאירוע לאירוע מספר 2 או אולי שווה לו ביופיו בקולקציה המוצלחת הוא Danke-Shiny Red , למראהו בבקבוק לרגע היססתי, על הציפרניים, מאוד התלהבתי! אדום עמוק ויפיפה, קיבלתי עליו מחמאות גם מחברים לעבודה לא רק חברות. ברור למדי ובכל זאת: 2 שכבות של פורמולה מצויינת, טופ איכותי והוא ישאר שם בעמידות מצויינת. אני בעד לאמץ אותו גם לפדיקור.




SKYFALL  - הקולקציה הושקה במקביל ליציאת סרט גיימס בונד - שלישי בטרילוגייה עם דניאל קרייג, המוצלח מאוד לטעמי.  אני זכיתי לדגום את הזהוב הזהוב אשר סקרתי כאן קולקציה  יפה ומיוחדת. הייתי שמחה כמובן לדגום את כוכב הקולקציה בעל פתיתי הזהב, אך לק במחיר מעל 200 שקלים המממ.  שלוש שכבות נדרשו לכיסוי מלא, כי רציתי להישאר עם הגוון המדוייק, לק זהב!



מימין מדגמנת היורשת
עוד תמצאנה באוסף מתנה מחברה יקרה שני לקים יפייפיים, גוונים סתיו/חורף. פמפלונה הוא אחד היפיןם שיש לי ולא אחת כשאני מורחת אותה שואלים אותי לשמו במטרה לקנותו. פורמולה חלקה, 2 שכבות לשלמות ועמידות מצויינת. 



Minnie Mouse - הקולקציה שבתה מייד את ליבי, כזו שכל אוהבת ורודים תשמח למרוח על ציפרניה,עליזה משובבת עין ומשמחת.



פורמולה קרמית מעולה, 2 שכבות ועמידות נפלאה. הגוון ורוד מסטיק מושלם.





Want to Bite my Neck הוא גוון חורפי מקולקצית אביב/קיץ 2013 - EURO VENTRALE קולקציה מתונה שגם אם אין בה WOW הגוונים יפים ולבישים בעיני, אם כי לא כולם מתאימים להגדרות העונה. סגול חציל כהה, כמעט שחור במרקם קרמי. שכבה ראשונה לא אחידה ושניה מביאה לאחידות.




רשמית, התכנסנו  בשל יציאת הקולקציה OPI OZ THE GREAT AND POWERFUL.
גוונים עדינים, פורמולה חלקה, נחשו מיהו הפייבוריט שלי:




What Wizardy Is This - ברונזה זהוב מהמם בטכניקת חול - מראה מאט אך עם זאת מנצנץ וזוהר - שתי שכבות יספיקו, אל תוסיפו לו טופ, הוא יבלע בתוכו. 





אחתום את האוסף עם הקולקציה המיוחדת בשיתוף עם MARIAH CAREY - אשר מתוכה 4 לקים בפורמולת LIQUID SAND  אשר זוכה לאין ספור חיקויים במותגים יפים וטובים. 





חמדתי את Stay The Night בשל הסווצ'ים המדהימים שראיתי. לכשדגמתי את Get Your Number התאהבתי מייד במראה המאט אך עם זאת מנצנץ של הפורמולה. המברשת הרחבה והנוחה של OPI, די בשתי שכבות לכיסוי מלא, מדהים, מראה מאט,אך ומנצנץ. 5 ימי עמידות עד לכיווץ קל בקצה הציפורן.  היה זה רק עניין של זמן עד שארכוש את האדום/שחור היפיפה:



Stay The Night - אדום/שחור. נהדר, פשוט נהדר, מחופספס במידה ולא מפריע, מאט אך מנצנץ. נכון להיום הכי מיוחד שיכול להיות בעיני, מה שכן אני חושבת שהטורקיז מעלה יפה לא פחות ואולי אפילו טיפטיפונת יותר.



OPI הגדילו עשות והוציאו קולקציה בה התאימו את הגוונים לנשות בונד, לא פלא שהנבחר בעיני הוא זה המתאר את השחקנית היפיפיה האלי ברי, הסצינה  הפותחת בב היא עולה מן הים כשלגופה ביקיני זעיר היא בלתי נשכחת.




JINX - יפיפה בעיני. אני אוהבת עלי כתום בכל, מלבד כצבע שיערי, מהסווצים שלו עושה רושם שהוא הלק עבורי לעונת הקיץ.



מוצרי הטיפוח של OPI, ממכרים. START TO FINISH - מוצר חביב המשלב 3 ב - 1  מחזק, בסיס וטופ. 



AVOJUICE - ראו הוזהרתן, ממכר. קרם ידיים וגוף עם תמציות צמחים ואבוקדו. מגיע בניחוחות שונים, בגודל מיני לנשיאה בתיק  ובמיכל בינוני עם משאבה.



AVOPLEX - שמן קטיקולות בקרם, אריזה קומפקטית בטוש לתיק. יש לי אחד במשרד ואחד בסלון. מעסה היטב סביב הציפרניים - מספיגה היטב ומנגבת בטישו.



ואם אנחנו בסימן הרפתקאות, אני הרגשתי בחנות הצבעונית, כמו עליסה בארץ הפלאות - כדאי לבוא עם רשימת מכולת אחרת תלכו לאיבו דבצבעוניות המהממת.  משתפת אתכן במעט מן התמונות...



צבעוניות מתפרצת




לק ג'ל




מוצרי טיפוח מגוונים, לבריאות העור והציפורן.



ככה זה התחיל (רושמת לי הכל - תלמידה מצטיינת?)



ככה זה נראה לפני לק.




וכך יצאתי מהביקור בנייל סטודיו, שמחה ועטויית לק יפיפה.


* הוזמנתי כאורחת נייל סטודיו חולון לרגל השקת קולקצית OZ.


11 תגובות:

  1. אוסף יפה של OPI יש לך!
    הלקים DS תמיד כל כך נחשקים, הלוגרפיות עושה לנו את זה...
    אני ממש מחבבת את הליקוויד סנדס, במיוחד את השחור המדליק ויש עוד כמה מקולקציית בונד גירלס.
    השמן קוטיקולה שלהם אליפות, אצלי תמיד בתיק האיפור.
    בקיצור, טוב שאת מגוונת מהוורודים ;)

    השבמחק
  2. לא מעט מהלקים שבמגירה נקנו בזכותך.
    DS מאוד מיוחדים
    , טכניקת החול מעלפת, מאט מנצנץ
    זכה להרמת גבות ולא כמחמאה, בעיני הוא מקסים get your number
    בונד גירלס קולקציה מאוד מעניינת, עד שלא אשים ידי על JINX לא אשקוט :)

    השבמחק
  3. ייאייי לקים!!
    אני אוהבת את רוב הקולקציות של OPI, ובמקביל מתה על שמות הלקים שלהם.
    יש לך אוסף מרשים, והייתי גונבת לך כמה:)

    השבמחק
  4. איזה צבעים מהממים!
    סתם לידע כללי, אין שום שגיאה במקור. באנגלית, אומרים
    OZ
    ולא עוץ

    השבמחק
  5. מקסים!!! יפה לך מאוד. הכי אני אוהבת עליך את אוקטוברפסט ההיסטרי

    השבמחק
  6. תודה, אכן גוונים יפים. היות ובעברית קראו "עוץ" ובשפת המקור הקוסם הוא מ OZ

    השבמחק
  7. תודה רבה יקירה, מ OPI אני מוכנה הענוד כל גוון וגוון

    השבמחק
  8. איזה אוסף OPI מרשים !!
    הכי אוהבת את ה Oktoberfest
    וכמובן את סדרת החול המרגשת !!
    ה Stay the night מחמיא לך מאוד
    (: וגם הורוד מסדרת המיני מאוס

    השבמחק
  9. אני מתה על השמן קוטיקולה של
    OPI
    מוצר מצטיין שמונח בקביעות ליד המיטה שלי!

    השבמחק
  10. אצלי יש אחד במשרד - שזה רעיון מוצלח מאוד למנוחה יעילה של רגע או שניים ואחד בסלון, אנסה להעביר אותו דירה ליד המיטה, לא בטוחה שתהיה לי הסבלנות :)

    השבמחק
  11. אוסף מכבד מאוד יש לך פה :)
    מאוד אוהבת את הלקים שלהם והשמן לציפורניים מצויין. אוהבת שהוא באריזת גלוס כזו. מאוד נוח

    השבמחק