29 ביוני 2013

Happy Birthday with Estée Lauder - Pure Color blush - Electric pink



ככל שאני אוהבת איפור, שפתונים זה הכי וסמקים מזנבים בהם במקום השני. שנים נהגתי ללכת עם סמקים בורוד חום (למי לא היה את 21 של לנקום?) ובאפרסק, עד שאומן איפור דגול מבובי בראון בהינף מברשת לימדני כמה הולם אותי סומק ורוד.



האריזה של סדרת הסמקים החדשים של אסתי, מהממת זה לא מילה, זהובה עם אפקט מראה, עם לוגו המותג פרוש על כל המכסה. מבקרת גדולה מהממוצע. מגיע במשקל 7 גרם.

זה הקסם שביקשתי כמתנת יום הולדת - Illuminating Powder Gelée Blush - הגדרתי אותו "הופל הורוד", לא שאני אוהבת לאכול ופל - הרי הוא עשוי מרגרינה - רק שזה מה שהזכיר לי המראה שלו בקוביות הפירמידה היפיפיות ובברק הורוד. "סומק מסדרת פיור קולור של אסתי לאודר במרקם ג'ל" כך תיארתי.




ואכן פונקתי בסומק מסדרת פיור קולור, בצבע ורוד ובאריזה זהובה ויפה, רק שהוא במרקם סטין ונקרא Electric pink




דבר היצרן:

באסתי לאודר הגדילו עשות ונתנו בו גם הוראות שימוש:
פורמולה להעצמת מראה הלחיים בגוונים רעננים וזוהרים, הניחי בתנועות מעגליות איזור עצמות הלחיים לאפקט הרצוי.

לא ממש הבנתי איך אפשר "להעצים" עצמות וגם תנועות מעגליות לא יתאימו לכל אחת אבל אין ספק שהסומק מאוד מוצלח.




מעשית

אחרי שנרגעתי מההלם של המראה החלק והעדר מוטיב "הופל" המצופה, נוכחתי כי הבחירה ממש מוצלחת. סומק ורוד מאוד פיגמנטי, אך לא יוצר מראה מוכתם. במרקם משיי חלק - סטני ממש כמו שמו, מחליק על העור, מאיר את הפנים ומתמזג לגמרי עם האיפור. די בפידור בכמות קטנה, ניתן לבניה בשכבות אך לא מצאתי צורך. העמידות מוצלחת לכל היום, לא מוצאת צורך בחידוש, אלא אם כן אחרי העבודה אני ממשיכה הלאה לעיסוק/בילוי נוסף. נהדר!


 



ידוע ברבים שורוד הוא גוון שולט אצלי, בלקים, בשפתונים, אהוב בצלליות, מסתבר שגם בסמקים :)
האריזה מעט מסורבלת לנשיאה בתיק אך המברשת מפצה. בשורה תחתונה, היא מאוד יפה, הפיגמנט מצויין, המברשת גדולה יחסית לסטנטרד כך שהיא מאוד שמישה והעמידות נפלאה, יצא שכרי בהפסדי ללא ספק!




סומק חביב עלי באוסף שלי הוא 12 ROSETTE מסדרת העבר Signature בגוון אפרסק/ורוד/חום מחמיא, אריזה יפה וקלאסית, קומפקטית יותר, פיגמנט עדין וחלש יותר ועמידות סבירה, אין ספק שהסמקים של PURE COLOR, עמידים יותר, פיגמנטיים יותר, ויפים יותר, לא הייתי מתנגדת להצטייד בעוד אחד ואפילו שניים מהם, ציון 10 ללא ספק ועדיין הלב מתאווה (קראו בטון לוחש) ופל ורודדדדדד

ואתן? חובבות סומק ורוד? יש לכן סומק אהוב משל אסתי? שתפו







7 תגובות:

  1. נראה מוצלח, למרות שציפית למשהו אחר. הסמקים האלה כל כך כל כך יפים...

    השבמחק
  2. אני מכורה לסמקים, בעיקר באבקה, פחות במרקמים אחרים, אם כי בא לי לקנות שוב בסטיק (היה לי של שיסיידו אבל הוא היה חלש, לא מספיק פיגמנטי)

    השבמחק
  3. הסומק נראה מהמם, תתחדשי ותיהני. יש לי סומק ורוד אחד של מאק שאני משתמשת בו לא מעט. לפעמים אני שמה אותו רק בתפוחי הלחיים ומשלבת אותו עם סומק אחר קורלי או ורוד עתיק. אין לי בכלל סמקים של אסתי לאודר, אולי הגיע הזמן לנסות אותם :) המון מזל טוב ! שולחת חיבוק וירטואלי חם :-)

    השבמחק
  4. וואו הסמקים נראים כל כך כיפיים! בהחלט חולשה קשה לסמקים,... אוהבת ורודים, אם כי בדר"כ דווקא הקורליים עושים לי את זה יותר. ככל שיותר זרחני, יותר טוב ;-) אין לי שום סומק של אסתי לאודר לעת עתה

    השבמחק
  5. גם אני נמשכתי לקור ואפרסקיים, עד שאדוארדו הראה לי בהברשה קטנה כמה הולם לחי הורוד, אז הוספתי את הורודים לרשימה.
    אני ממש חולת סמקים
    אסתי עשו שינוי אדיר בשנתיים האחרונות, "הצעירו" את המותג.

    השבמחק
  6. :) תודה יקירה אהובה, עדיין מחכה לבואך למרכז
    האיפור של אסתי איכותי ויפה כמו גם האריזות

    השבמחק
  7. אמרנו שניפגש ב"אמצע" (רחובות, ראשל"צ... לא?! :-) אגב, הייתי בת"א לפני כשבוע אך זה לא היה לבילוי והזמן שלי היה קצוב לכן לא התקשרתי....
    ראיתי את הסומק הזה בפארם בשבוע שעבר, הוא באמת יפה והמרקם שלו נהדר, את בטח נהנית ממנו. המשך שבת נהדרת, אנחנו יוצאים לטייל בטבע עוד מעט, נקווה שלא יהיה חם מדי.

    השבמחק