19 בינואר 2013

VOGUE EYEWEAR 2013


משקפי ווג – קולקציית אביב-קיץ 2013 לנשים



ביום חורף גשום כשאיילון חסום והירקון עולה על גדותיו, מה מתאים יותר מאשר ללכת להתרשם מקולקצית משקפי השמש והעיניים לאביב קיץ 2013 לבית VOGUE להתחמם קצת. מעיל חם, כפפות וצעיף ואני שם.



כיאה למותג איטלקי התחממנו על כוסות יין אדום, גבינות משובחות ו...כמובן פיצה. 



על השולחן נפרשה בפנינו  הקולקציה כולה להתרשמות. המבחר המדהים, מרשים ומבלבל, אם יש משהו שקשה לי לקנות אלא הם משקפיים, שכן הפנים הן הראי שלנו וזה משתלט על המראה הראשוני, אביזר שמעיד מי אנחנו ומה טעמנו, לא אחת נלהבתי למשקפיים יקרות או פחות, ואחרי כמה תגובות לפעמים גם קרה שהן נזנחו לאנחות. הפעם היה עם מי להתייעץ :)

צילום יח"צ


הוזמנתי כאורחת של
לוקסאוטיקה ישראל
נציגתה הרשמית של "לוקסאוטיקה" העולמית, לה מותגים בבעלות מלאה כגון: ריי באן, אוקלי, ווג, פרסול וארנט ומותגים ברישיון עיצוב, שיווק והפצה, בינהם - שאנל, בולגרי, ורסאצ'ה, פראדה, דולצ'ה גבאנה, פולו ראלף לורן, ברברי ועוד. למידע נוסף אודות הקבוצה בקרו באתר כאן


הקולקציה מורכבת ממשקפי ראיה בסגנונות שונים ועדכניים ומשקפי שמש בעיצובים עדכניים, מה שאהבתי לא פחות הוא
טווח המחירים: לא זול ולא יקר, נע סביב 800 -500 שקלים.

דבר היצרן:

מאז שנות השבעים בית האופנה ווג מקדיש את משקפי השמש והראיה שלו לנשים דינאמיות וסקרניות שאוהבות ונושמות אופנה .המשקפיים של ווג מייצגות את הטעם העירוני והצעיר של האופנה העדכנית. קולקציית המשקפיים החדשה של ווג כוללת שלוש קטגוריות עבור שלוש נשים טיפוסיות. החל בסגנון האופנתי והגנדרני של In Vogue שמיועד לנשים שעוקבות תמיד אחר המגמות האחרונות, עבור בטעם העדכני והמתוחכם של Casual Chic, שמיועד לנשים שאוהבות מראה מקורי, מודרני ומגוון, וכלה במסגרות Timeless הקלאסיות והמעודנות, שמעוצבות עבור נשים שתופסות את עצמן כאלגנטיות ונשיות ומעריכות פרטים עדינים ואיכות יוקרתית.




את עיני רובנו לכדה המסגרת שבעיני היא כוכבת הקולקציה ואף מככבת בפרסומות, מקטגוריית ה Casual Chic
מסגרת אוברסייז, עיצוב בהזרקה, מעוטרת באמייל צבעוני עם פרטי מתכת המתאימים לגווניי הזרועות. מסגרת עגולה מרובעת גם יחד עם שלושה פרטי אמייל גיאומטריים . מגיע בפלטת צבעים אופנתית: חזית המסגרת בחום כהה, זרועות בזהב חיוור ועדשות חומות מדורגות; חזית המסגרת בשחור שקוף, זרועות במתכת ועדשות אפורות מדורגות, או מסגרת בג', זרועות בגוון מתכת תותחים ועדשות חומות מדורגות.



אם הסתקרנתן באשר לגברים, אמנם לא בהם עסק הערב אך נוכחנו ש.... ג'וד לאו הוא הפרזנטור שלהם.


צילום יח"צ


זוג נאה דוגמן ודומנית הציגו בפנינו את המשקפיים.


צילום יח"צ


עבור הגברים, הודגמו בפנינו מסגרות אופנתיות ויפות לא פחות.


מעשית:

אם לאיפור אני מכורה, אז למשקפי שמש יש לי אובססיה, הכי מתלהבת את אלה שפחות מתאימות למבנה פני - אוברסייז. ועדיך בגוון חום מנומר שהולם את גוון עורי ושערי הבהיר. הפעם החלטתי שאני אמצא לי משהו בסגנון שלי שגם יהלום אותי , זה הראשון שמדדתי והתבייתי עליו,  


איתי בתמונה ליאן הדוגמנית המקסימה (


מה אתן אומרות?



קינחנו בקאפקייס מעוטרים, הצטיידנו במגזין VOGUE ויצאנו אל הקור המקפיא בחוץ, היה ערב חמים, אופנתי ונעים.

את משקפי השמש של VOGUE תמצאנה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים המובילות.





5 תגובות:

  1. משקפיים יפות!
    בתור מישהי שלא יכולה לצאת החוצה בלי משקפי שמש (לא מצליחה להשאיר את העיניים פקוחות בלעדיהן!) ושיכולה לקנות רק סוגים מסויימים בגלל מגבלת העדשות האופטיות (אי אפשר, לדוגמה, עדשה מקומרת) אנימאוד מעריכה משקפיים עם עדשה ישרה ושהמשקף נשאר אופנתי- זיהיתי בצילומים שלך כמה כאלו שאהבתי!

    השבמחק
  2. הקולקציה מאוד מגוונת, ומשקפי הראיה גם הן היו להיט בן הבנות

    השבמחק
  3. הלבנות!!!! הייתי עושה מהן משקפי ראיה. הורסות. כמה עולה?

    השבמחק
  4. רשמית בין 500-800, המשקפיים שאני אהבתי נעו בין 470 - 620

    השבמחק