14 בינואר 2013

אני ממליצה כי אני מרוצה ינואר 2013

פוסט זה נכתב כי אני מאוד מרוצה, אז רציתי לשתף.






לוריאל - שמפו משקם טוטל ריפייר  5 - יצאתי לס.פארם עם בקשה מהיורשת - לרכוש את השמפו.
הגדרת היצרן:
מכיל נוסחא מיוחדת המכילה BIO-CERAMIDE לשיקום כולל של השיער, תא אחר תא מבלי להכביד על השיער. מרכיב הפועל על השיער במקומות הזקוקים לפעולה מתקנת,יכולת להטמיע את עצמו במרווחים שבין התאים במעטפת החיצונית של השערה בכדי לחזק את יכולת ההיצמדות. הסרמיד מתקן את השיער שניזוק ומשיב את המוצקות לתאי המעטפת של השיער, כאשר ההבטחה היא: בנייה מחדש והחלקת פני שטח השערה, שיקום וחיזוק סיב השערה, יום אחר יום השיער משוקם ומתחזק. 
למה 5? ראו בתמונה: בנייה מחדש/עמדות/חיוניות/רכות כמשי/ברק למראה בריא
מעשית:
אין לנו אמצעי מעבדה לבדוק את התוצאות אך מה שחשוב הוא התחושה והמראה. למרות שאני צריכה כבר להסתפר, הקצוות נראים טוב, השיער נראה מלא ויפה, חברה שישבה לידי החמיאה לי על רכותו, יש לי שיער יבש! אריזה נוחה לשימוש עם פתח נוח לשליטה בכמות, אהבתי גם את הגוונים היפים שלה. החלטנו שתינו פה אחד - שמפו, מוצלח ומומלץ.

רכשתי את השמפו בכמות 750 מ"ל בעלות 25 שקלים בלי הנחות. ניתן למצוא במשביר ברשתות ובפארמים.

Your browser may not support display of this image.



לוריאל - ELVIVE COLOR PROTECT 60 SECOND SAVIOUR - בו ביום קיבלתי לסקירה מרכך, אמנם לא מאותה סדרה, אך גם הוא מבית אלביב. 60 שניות. לרגע הייתי סקפטית אך אין חכם כבעל נסיון. 
ככלל אני מרבה יותר להשתמש במסיכה מאשר במרכך שיכול להכביד על שיער דליל כשלי מצד שני - 60 שניות, מתאים! 2 מוצרים בסדרה (הנוסף - מרכך לכל סוגי השיער) בחרתי בזה כי שערי צבוע.

דבר היצרן:
טכנולוגיה חדשה מסוגה הנספגת בעומק סיב השערה באופן מיידי (60 שניות בלבד), מתמזגת עם סיב השערה ומזינה את השיער בצורה אינטנסיבית. מרקם הג'ל-קרם הקליל של סדרת Elvive Instant Miracles מתמזג באופן מיידי עם סיב השערה,  ומזין את השיער מבלי להכביד עליו. לאחר השטיפה, סיב השערה רך וחלק יותר, ולכן פתיחת הקשרים קלה יותר. סיב השערה נראה ומרגיש מוזן ורך יותר.
הוראות שימוש: לאחר חפיפה יש לפזר על שיער לח מן השורש ועד הקצוות. לאחר 60 שניות יש לשטוף היטב את השיער.  

מעשית:
כשמו הלועזי של המרכך - Instant Miracle = נס מיידי וכן הוא, שישים שניות ואם תשארנה כמה יותר לא יזיק אך אולי אפילו אין צורך ולא יועיל. השיער רך, הקשרים אם יש נפתחים בקלות, מגע משי. הקסם עובד, ונדרשת כמות קטנה.
כמו שכבר שניתי לא אחת קיצורי דרך מתאים לי, במיוחד בשגרת היוםיום. מוצר נוח לשימוש האריזה סופר נוחה לאכסון במקלחת, 60 שניות וגמרנו, זה עובד!

את המרכך בכמות 200 מ"ל בעלות 40 שקלים לפני הנחות, תוכלנה למצוא במשביר ברשתות ובפארמים


Jivago קרם גוף עשיר במרקם משי -קרם הגוף לבית ז'יואגו התקבל לסקירה, אחד מתוך 10 ניחוחות - Royal Vanilla
אודה ומעט אבוש, טרם הרחתי את הבושם לבית ז'יואגו. 

דבר היצרן: 
קרם גוף עשיר בחמאות טבעיות ושמנים. .שילוב  של חמאת שיאה, שמן שקדים ושמן אבוקדו. קרם הגוף מותיר את העור 
רווי בלחות, רענן, רך למגע ובעל ניחוח נהדר.

מעשית: אריזה יפה במראה יוקרתי, מרקם רך שמלחח את הגוף ומותיר אותו רך ונעים, ניחוח מבשם שנשאר לזמן רב, זה
רק המחיר שקצת כואב, חפשו את המבצעים, יש!

את הקרם בכמות 220 מ"ל, במחיר 312 ש"ח לפני הנחות תוכלנה למצוא במשביר וברשת סופר פארם






OFRA - שפתון אחרי שדגמתי את מוצרי השפתיים של OFRA עליהם כתבתי בפוסט הזה , טבעי הוא לרצות להתנסות בשפתונים של עופרה, טיפוח השפתיים עם גוון מחמיא מה יכול להיות טוב מזה?
דבר היצרן: 
פורמולה עשירה בלחות עם נוגדי חמצון,וויטמין E וקרם הגנה טבעי המאפשרת מריחה קלה ומקנה לשפתון אפקט הגנה על השפתיים.שפתון עמיד בעל פיגמנט חזק ובולט.
מעשית:
מריחה חמאה, שפתון עשיר בעל כיסוי אטום ומלא, עמידות שעוברת את מבחן הקפה בקלות, תחושה של מוצר שפתיים מטפח בעל תכונות של שפתון. נפלא!




8 גוונים בקולקציית החורף, ההתלבטות הייתה קשה בין 200, 202 ו 204 אך לבסוף נבחר...207,
ורוד משמח קלאסי, שלא יוצא מהתיק.

את השפתונים במחיר 98 שקלים תוכלנה למצוא באתר של OFRA - קישור  






רימל -  1,000Kisses Lip Tint - טוש מכתים שפתיים.
התגובה הראושנית הייתה - מכתים, 2 שלבים, לא אבל כיון שהסקרנות הרגה את... הגוון נחמד ואת המוצרים של רימל אני מחבבת, ניסיתי, ראשית מניחים את הצבע ואחרון את תוספת הלחות.
דבר היצרן:
השפתיים מקבלות רצף, אינטנסיבי של צבע שנשאר במשך שעות, בלי להשאיר עקבות. לוקח בדיוק דקה, עמידות מוחלטת. נוסחה ללא כתמים, ללא מריחות ועמידה עד 12 שעות, משיחה מהירה בת שני שלבים מספקת גימור מושלם להפליא.
אופן השימוש:
שלב ראשון: שרטוט גבולות השפתיים עם עפרון השפתיים המדויק למראה רצוי, לאחר מכן ממלאים את כל השפה בצבע העמיד.
שלב שני: טיפוח לחות חותם את העסקה, מעניק לשפתיים תוספת לחות.





מעשית:
זוכרות את הריח של טוש עבה לציור על בריסטולים, כך זה מריח בעת הפתיחה, אח"כ מתפוגג ונעלם לנצח. קל מאוד לשרטט ציור שפתיים מדוייקות ולמלא אותן, ניתן לבנות שכבות לצבע עז יותר. אח"כ בעזרת שפתון הלחות מוסיפים שכבות לחות, הצבע לא יורד מן השפתיים אל הלחות. השפתיים מקבלות צבע יפה אך לא אטום, לא יבשות ובמבחן הקפה והמאפה לא ירד ולא קווקו על ספל הקפה. 12 שעות אמנם לא שרד השפתון, אך הוא יורד באחידות אני הוספתי מעט מן הלחות שוב, נראה לי שאהנה מן  הלחות גם בלי למרוח גוון שפתון. 7 גוונים בקוקלציה. קיבלתי להתנסות את גוון 100 ורוד עדין וסולידי. 

מחיר השקה 50 שקלים, תוכלנה למצוא במשביר, ברשתות ובפארמים.






גרנייה -קרם ידיים לעור יבש ורגיש - התקבל לסקירה, אחד מתוך 4 בסדרה. דבש הוא מאכל אהוב על בני הבית ומסתבר שגם בקרם נשא חן בעיניהם. עור ידי אינו יבש ואף לא רגיש, אך של בני הבית יבש ורגיש וכך נדחקו שאר הקרמים הטובים לא פחות, לפינה.

דבר היצרן:
דבש לעור יבש ורגיש: נוסחה המעושרת בתמצית דבש. תודות לתכולת הסוכר הגבוהה, דבש השיטה (acacia) מאפשר לו "לנעול" את הלחות בעור, ולהגן עליו מפני ההזעה. בנוסף, הדבש הינו רכיב פעיל נבחר לעור יבש וידוע בשל תכונותיו המרגיעות. 
מעשית:
תחושה נעימה ורכה על הידיים, ממש מלטף, נספג בקלות ומותיר עור רך ונעים. היות ולי זכות ראשונים, הוא תפס את מקומו על יד המיטה, לטיפוח לפני השינה, לא נלהבתי  מעיצוב האריזה, אך בענייני קרם ידיים אין ספק שהעיקר הוא תוכו של הקנקן, ואת הדבשי הלז מאוד אהבתי.

את הקרם בכמות 100 מ"ל, במחיר של 13 שקלים לפני הנחות תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים.





קסטרו - Lip Gloss אחרון חביב והפתעה אמיתית הוא הגלוס של חברת קסטרו הישראלית שהגיע אלי לסקירה. בתחילה הרמתי גבה. מה לחברה שבגדיה חביבים על בנות ישראל ובעיני הג'ינסים והמעילים בראש ובראשונה ולאיפור? השפתון הונח על השידה  אך היורשת גאלה אותו חיש קל מבדידותו.

דבר היצרן: 
ליפגלוסים עם נוסחה בעלת ריח וטעם פירותיים, היא מרככת את השפתיים ומוסיפה להן גוון וברק. מיוצר ע"י חברה צרפתית. נעימים למגע השפתיים ומותירים תחושה נעימה

מעשית:
אריזה פשוטה ושקופה עם מכסה שחור, דרכה ניתן לראות את הגוונים במדוייק. לא הורגש ריח  או טעם מודגש, דביקות קלה האופיינית לגלוס, אך רק בהתחלה. גוון rose kiss התגלה כורוד קורל יפיפה, עם כיסוי אטום ומלא, נעים על השפתיים. במבחן הקפה שרד בקושי, אך זו דרכו של גלוס לא? קליל ודורש חידוש. איני יודע מי זו החברה המייצרת, אך נשמח בהחלט לרכוש עוד מוצרים שלה, הפתעה מוצלחת...כבר אמרתי

את הליפגלוס בתכולה 5.5 גרם, במחיר של 40 שקלים תוכלו לרכוש בכל חנויות רשת CASTRO



ואתן, "גיליתן" מוצר לאחרונה? שתפו











5 תגובות:

  1. תודה על הניסוי והשיתוף!

    השבמחק
  2. המסיכה של לוריאל סופר מוצלחת, גם אני מאוד אוהבת!

    השבמחק
  3. קרם הידיים אהוב גם עליי בחודשים האחרונים, רכשתי את החמאת שיאה אך אין לי ספק שהדבש מעולה.

    הטוש של רימל מאד מעניין אותי.


    תודה על הפוסט :-)

    השבמחק
  4. מה שהפתיע אותי בטוש זה שהפעולה הפוכה, קודם צבע ואח"כ באלם...
    אנסה גם את חמאת השיאה אם את ממליצה, המחיר מעולה

    השבמחק