7 בינואר 2013

OPI - IF YOU MOUST YOU MOUST




I MUST

ורוד הוא הצבע שלי. לא בת יענה אך מעדיפה תמיד לראות את החיים במשקפיים ורודים. ובלק של OPI, מותג שהתחבב עלי מאוד, בשל הפורמולה המוצלחת, המברשת הרחבה והנוחה וקשת הגוונים המוצלחת. אשר למחיר - בעד איכות ....משלמים.



יש מי שלא אוהבת את מיני מאוס? שתקום... כשראיתי את הרביעיה המוקטנת  - Minnie Mouse Vintage ברשת רציתי מאוד לרוכשה, אך בהתבוננות קרובה, אחד מהגוונים התחבב עלי ביותר ואפילו רק למראה שמו.

כשאני חייבת, אני חייבת.



ורוד מושלם, לא בהיר מידי וגם לא מוגזם. מריחה נהדרת, אטימות מלאה בשכבה ראשונה ושלמות בשכבה שניה. עמידות טובה מאוד, עם המברשת הרחבה והאהובה עלי משל OPI ...עמידות של ארבעה ימים ואח"כ הופיעו צ'יפציפונים.
גוון מקסים שעושה מצב רוח טוב להסתכל עליו.




זו הפעם הראשונה לי למרוח לק על האצבע המורדת  - לק משל OPI גם הוא -  Pamplona Purple  האהוב עלי לא פחות. ורוד וסגול - שילוב מנצח!



כך יצאתי לי שמחה וטובת לב וקצרתי מחמאות מפי הבנים ולא רק הבנות. הבחורים בעבודה החמיאו!!! (נו טוב אחרי כל הירוקים/כחולים/גליטרים...)

ורוד מושלם, מלבד האוזניים מאמצת הכל
מסתבר ש OPI שיתפו פעולה עם שבוע האופנה ובניו יורק עת הדוגמניות בתחפושות של מיני עלו על הבמה, על ציפרניהן לבשו את הלקים מהקולקציה. יפה להן!


גוון מקסים שעושה מצב רוח טוב להסתכל עליו, במחשבה שניה, אולי הייתי צריכה לאמץ את כל הסדרה?

את הלקים במחיר 65 שקלים האחד, תוכלנה למצוא במכוני יופי ומרכזי טיפוח.

ואתן? חובבות ורוד? יש לכן ורוד מועדף משל OPI? שתפו



* הגוון שבחרתי נשלח אלי לסקירה.



5 תגובות:

  1. הביא תגובות מפי בנים...הורוד המושלם

    השבמחק
  2. איזה פוסט מקסים!!!
    מתה על ורודים ומתה על מיני מאוס.
    והפוסט הזה שמשלב בניהם, העלה לי חיוך גדול על הפנים :-)
    במיוחד התמונה של המיני הוורודה עם ארבעת הלקים בגווני הוורוד.
    הייתי שמחה לאמץ את כולם (כולל מיני) במיידי.
    הלק שלך מהמם יקירתי. תתחדשי!

    השבמחק
  3. אין כצו לראות את החיים בורוד אבל ביננו אני מזדהה יותר עם אוליב של פופאי - תמיד הייתה גבוהה ורזה :)
    תודה

    השבמחק
  4. יש לו גוון חמוד כל כך!\
    כל דבר שמשתמש במיני כמפרסמת, עובד עליי:)

    השבמחק