5 בינואר 2013

SEBOCALM BB CREAM




אם יש מוצר איפור אחד שהוא תגלית עבורי זהו ה - BB ואין שום קשר לפוליטיקה :)

מזה שנים רבות שפסקתי להשתמש בדמי מייקאפ הנהדר של סבוקלם. עם השנים והפיגמנטציה נדרשתי לכיסוי גבוה יותר וברצוני להעלים כל סימן, התחברתי למייקאפ שפכטל מכסה, מה שגרם לי לוותר על הרבה מותגים דוגמת הנוזלי של דיור ושיסיידו שהמייקאפ שלהם דאז שודרג לטרנד ה"טבעי ונושם" ולעבור לקולרסטיי של רבלון ומייקאפ פודרה מכסה.




ואז הגיע BB. בתחילה דגמתי את של Estee lauder  אותו סקרתי בפוסט הזה  ושחרר אותי מכיסוי שפכטל בשביל ללכת לסופר או לקפוץ לחברים בשבת.

עדיין ביום יום אני מעדיפה מייקאפ עמיד עם כיסוי, אך נוכחתי שגם כיסוי בינוני וגוון אחיד לפניםדוגמת NUDE לבית דיור  עושה את העבודה נהדר. או ש...אולי הפיגמנטציה שלי פחות "נוראית" מהאופן בו אני רואה אותה.



כשקיבלתי את ה BB החדש של SeboCalm לסקירה, ציפיתי לכיסוי קליל ליציאות קצרות וכאן הגיעה ההפתעה. קוראים לו BB, מרגיש כמו BB אך מכסה ממש כמו מייקאפ.


דבר היצרן:
חברת סבוקלם, משיקה  BB"קרם" ייחודי לעור רגיש,  מטפח ומאפשר הסתרת פגמי שמש, כתמים וקמטוטים, לאורך זמן - למראה עור חלק זוהר. SPF35.  בעל כיסוי מלא, להסוות הבדלי גוון ופיגמנטציה תוך ריכוך הקמטוטים הקיימים, 
מיועד לעור רגיל עד יבש, ובפרט לעור בוגר שניזוק מהשמש. התכשיר נטול פרבנים, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

הוראות שימוש: להניח על עור הפנים ולפזר בתנועות עיסוי ליצירת שכבה אחידה על פני העור. לכיסוי אטום יותר או על גבי פגמי עור ניתן להוסיף שכבה נוספת, לפי הצורך.





מעשית:
אריזה ירוקה בכיתוב שחור, מצאה חן בעיני הנוחות באכסון ובשימוש. לחצן לכמות מדידה וחסכונית. מכיל SPF35 כך שניתן לדלג על מריחת המסנן הגנה נפרד. ממש 3 באחד. מסנן קרינה, מייקאפ וקונסילר.מעל קרם הלחות, מעט על כף היד, מריחה קל באצבעות, אפשר לבנות שכבות, מה שכמובן עשיתי, 2 שכבות, תחזוקה קלה על הכתמים בתפוח הלחיים - קונסילר כבר אמרתי, שהשתפרו מאוד תודות לקרם של דר פישרלא נדרשה פודרה. הוספתי סומק, מסקרה ושפתון ו...מוכנה לצאת לדרך. יצאתי איתו ליום שישי ארוך מ 8 בבוקר ועד 3, הוא לא אכזב. דהה מעט אך באופן אחיד. בהגדרתו מיועד לעור רגיל עד יבש - מה שאומר שעל עור רגיל יחזיק יותר או ש...שהעור שלי כבר לא מעורב עם שומן קל ב T, לפחות לא בחורף.

תשאלו אם יש חסרון - יש רק שני גוונים, לשמחתי הבהיר מתאים לי במדוייק (180-200 בקולורסטיי. 01 בלנקום) אך בהירות מאוד תצטרכנה לנסות האם במריחה דקה זה יתאים או שעליהן לוותר.

את ביביקרים של סבוקלם בתכולה של 38 גרם - במחיר 159 ש"ח תוכלנה למצוא במחלקת הביודרמה בס.פארם ובבתי המרקחת.

ואתן,  גיליתן את BB? יש אחד מועדף? שתפו












12 תגובות:

  1. הי אפרת,
    נראה לי שווה לנסות.
    עדיין לא מבינה את ההייפ סביב הביבי למינהם, יצא לי לנסות רק את הגרנייה ולא ממש התחברתי.
    חוץ מזה נסיתי גם את ה cc cream
    של רייצ'ל קיי שרץ ביוטיוב וממש אבל ממש לא אהבתי אותו!

    השבמחק
  2. לא לכל אחד זה יתאים, אני מאוד אהבתי את הביבי של גרניה לעור מעורב, מאוד מוצלח, מכסה באופן סביר ועמיד. תתעקשי לקבל דוגמית, יש לדיילות כי זה מוצר חדש בהשקה. , אם לא אהבת את גרנייה, לא בטוחה שתאהבי את זה, מבחינת כסוי סבוקלם יותר מכסה. CC
    טרם דגמתי. אני בדיליי

    השבמחק
  3. גם אני ממש אהבתי את הביבי הזה! מזה של אסתי לאודר גם די התלהבתי אבל הכיסוי של הסבוקאלם הרבה יותר משמעותי :)

    השבמחק
  4. הכיסוי וגם העמידות. הכל בסדר יש מקום לכולם :)

    השבמחק
  5. אין על מוצרי סבוקלם! החברה האהובה עליי :-)
    במוצר הספציפי הזה לא אתנסה כי הוא לא מתאים לסוג העור שלי, אך אין לי ספק שהוא אכן משובח מאד.


    יופי של סקירה ♥

    השבמחק
  6. איני מתפלאה, מוצרים מוצויינים החביבים גם על היורשת. בשנתיים האחרונות יותר ויותר גילנו את צחלקת ה"ביו-דרמה" בפארם
    תודה יקרה, שמחה שאת כאן

    השבמחק
  7. מוצר מוצלח לחלוטין! נותן כיסוי טוב, ושומר על המראה הטבעי של העור

    השבמחק
  8. ועדין קליל נודם ועמיד - מאוד אהבתי. מלבד לעבודה ביום יום משתמשת בו כל הזמן. רכשתי לי מ.אפ חדש של שיסיידו, טרם פתחתי...

    השבמחק
  9. באיזה חנות את קנית??לא מצאתי באשדוד

    השבמחק
  10. הי, אני מתוגררת בתל אביב וראיתי את המוצר בסניפי סופר פארם שונים, רמת גן, הרצליה, תל אביב. מציעה לשאול בפייסבוק על העמוד שלהם

    השבמחק
  11. בחנויות ובסופר פארם הם יקרים
    סבתא שלי עובדת כרוקחת
    אז היא מקבלת מבצעים יותר טובים
    כעלות של 35 ש"ח

    השבמחק
  12. אני בעד מבצעים, כמוני כמוך מעדיפהלמחיר טוב. בד"כ נוח לי לקנות בסביבת הבית ואני מרבה לרכוש בס.פארם. מתשלדת לרכוש כשיש מצבע מוצלח עבורי.

    השבמחק