12 בדצמבר 2012

ד"ר פישר - Dr. Fischer






את סדרת יו-לקטין תייגתי כל השנים כ"רפואית" גרידה. נתקלתי בה אצל חברה טובה שהרופא רשםעבור בנה את הקרמים לשימוש, בשל יובש מוגבר בעור. לאחרונה קיבלתי אותם לסקירה, אריזה פשוטה ולא מושכת. העמדתי אותם לשימוש משפחתי על המדף בחדר האמבטיה. החודש הם במבצע 1+1 ברשתות הפארם, חפשו את המבצעים.

דבר היצרן:

לשימוש יומיומי, לעור יבש, סדוק ומחוספס, לטיפול ביובש עור הנובע ממחלות כגון פסוריאסיז, אסטמה של העור וסבוריאה. 




ג'ל פילינג טיפולי לכף הרגל - קראתי לו תחזוקה. אינו מגיע במקום פדיקור לעור כף הרגל, אך מעולה לתחזוקה שוטפת, דמיינו את ההרגשה בחוף הים כשאתם מנערים ומשפשפים את גרגרי החול הרטובים מעל כפות רגלכם. נעים מאוד, לא שורט אך מרגיש שהוא מנקה וכך הרגל מרגישה רכה, חלקה ונקייה. אני משתמשת בו לפני המקלחת.
150 מ"ל במחיר 60 ₪.




קרפ פורטה טיפולי לכף הרגל - מעולה! קרם סמיך אך לא שמנוני, מאוד חסכוני. החורף הגיע והעור מרגיש יבש, שימו לכן זוג גרביים נקיות מבעוד מועד על המיטה, רחצו את הרגליים, מרחו בנדיבות קרם רגליים וגרבו עליהן את הגרביים, בבוקר תקומו עם כפות רגליים רכות ונעימות. לא אהבתי את האריזה בג'ארה, שכן צריך להכניס את היד פנימה, אבל ליד הגרביים אני מניחה גם מגבון לח, מה שחוסך ממני את הצורך לקום לשטוף את הידיים.




קרם ידיים טיפולי - מצויין, קנה את בני הבית כולם, ריח נעים, סמיכות בלי שמנוניות, ספיגה נהדרת ותוצאה מעולה, את ה"שאריות" מרחו על המרפקים. הייתי שמחה אם האריזה הייתה יותר קומפקטית, במחשבה שניה, אולי אעמיד אותו על השולחן במשרד.
100 גר' במחיר 50 שקלים 




כבר כתבתי את משנתי אודות מגבונים לניקוי איפור בפוסט כאן. את המגבונים שבתמונה רכשתי במבצע בשליש מהמחיר הנקוב עליהם וזו יצאה קניה מעולה, מאוד רכים ונעימים למגע על עור הפנים. מנקים את האיפור בקלילות ובניגוד לאחרים לא נדרשתי להלחם במסקרה - מוצר מוצלח, הפכו להיות המועדפים מבין המגבונים לפנים.




ALCO-GEL wipes - מגבונים הגייניים לידיים לניקוי מהיר ויעיל - את הדובדבן שמרתי לסוף
דבר היצרן:
אלכו-ג'ל יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים לניקוי מהיר ויעיל במיוחד ללא צורך במים וסבון, נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול לניקוי יסודי, גליצרין לשמירה על רכות העור ואלוורה להרגעת העור. ספוגה במגבונים מבד רך, באריזות אישיות. 20 מגבונים באריזה, במחיר 10-15 שקלים.



 מי שלא אוספת את המגבונים הלחים הניתנים בסוף הארוחה במסעדה, שתקום. מי שלא קנתה/רצתה לקנות בקבוקון ג'ל ידיים להגיינה, ללא שטיפה, שתקום. חיפשתי לא אחת מוצר כזה. מגבונים לחים באריזת בודדים להגיינה, נוחים לנשיאה בתיק מוצר מנצח במחיר הוגן, קניתי!

עכשיו נותר רק למזוג שוקו חם, להתכרבל בפוך ואני כמעט מוכנה לחורף.


ואתן, יש לכן קרם מנצח לטיפוח הגוף לעונה? שתפו





4 תגובות:

  1. שוקלת לאמץ את מגבוני הידיים

    השבמחק
  2. הדובדבן...אין ספק מוצר מעולה!

    השבמחק
  3. בדיוק חושבת על קרם ידיים כי העור שלי החורף צועק הצילו. אבל
    ויש אבל
    האריזה לא עושה לי חשק ב-----כלל.

    השבמחק
  4. כבר בפסקה הראשונה ציינתי זאת אך מן הסתם כאן חושב התוכן יותא מאשר האריזה, לידיים יבשות מאוד, זה פתרון נכון...

    השבמחק