30 בדצמבר 2012

JUSTIN BIEBER - SOMEDAY


JUSTIN BIEBER מציג
SOMEDAY
הבושם הראשון..

 SOMEDAY ג'סטין ביבר חבר לחברת אליזבת ארדן להשקת
הבושם הראשון שלו, למעריצות הרבות שלו בעולם



ג'סטין ביבר (או הסוכן שלו) עושה שוב את מה שהוא יודע הכי טוב - מוצר מתוק וקליל שיגרום נחת למליוני המעריצות הצעירות שלו. הוא האומן הגברי הראשון אשר משיק בושם למעריצות שלו. בושם לנשים/נערות צעירות.          

SOMEDAY הוא...

אהבתי את השם המבטיח ואהבתי את הבקבוק המתוק. הבושם הועבר הלאה לנערונת שקיפצה בשמחה והרעיפה מחמאות על עיצוב העטיפה, על עיצוב הבקבוק, על הריח, על שפינקתי אותה ובעיקר על ג'סטין המקסים.



האריזה:
קופסת הקרטון מתוקה משלבת צבעים שמחים, הבקבוק זכוכית מעוגל שממנו שכבות של לבבות פלסטיק ורודים. את הבקבוק עוטף לב מצופה באבני קריסטל ומפתח, מג'סטין... 
אולי מפתח לליבו, או שאולי לנערה מבושמת בבושם יהוה מפתח לליבו של אהובה? לדעתי - מתנה מפנקת לכל נערה שמתוק הוא תו הבושם שלה, וגם יקשט לה את השידה..       



דבר היצרן:

הבושם של ג'סטין הוא ניחוח ממכר שמעורר תחושה של תחכום סקסי ומודרני. הוא ממריא עם שובל רענן של מנדרינה ואגס, פירות יער פראיים, ממשיך עם משב טרי של יסמין פרחוני ומסתיים עם רמזים לווניל חמים ומושק רך כשמנת.
תו עליון, מנדרין, אגסים ופרות יער תו הלב, יסמין, חבצלת מים, קוקוס סחלב תו הבסיס, מאסק ווניל.

מעשית
אני הרחתי מתוק ונעים. בושם שישמח כל נערה, בין אם היא מעריצה את ג'סטין ובין אם לא. (ביננו מכירה לא מעט נשים שמזמזמות את שיריו בכיף רב)

את הבושם כ E.D.P תוכלנה למצוא ברשתות השיווק והפארם 
במחיר :  50 מ"ל   ב 199 שקלים
             100 מ"ל ב 249 שקלים

השבוע ראיתי אותו בס.פארם במחיר 150 שקלים- יפה עשו לתמחר אותו במחיר שנערות יוכלו לעמוד בו.




*הבושם נשלח אלי לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה