27 בדצמבר 2012

CELLÉGENE, סדרת טיפוח חדשה מבית CARELINE





עד לתקופה האחרונה פיתוחים מתקדמים לקרמים זוהו עם חברות יוקרה. קרליין משיקה סדרת טיפוח יוקרתית המבוססת על  טכנולוגיה יוצאת דופן המעודדת את תאי הגזע באפידרמיס לפעול במשך זמן ארוך יותר לשמירה על מראה צעיר.

קיבלתי את הסדרה כולה לסקירה: קרם יום, קרם לילה, סרום וקרם עיניים (משתמשת במקביל גם במסיכת ניקוי אותה סקרתי כאן)  השתמשתי בהם יחד ואני מאוד מרוצה.



דבר היצרן: 
סדרה מדעית ויוקרתית. טיפוח המבוסס על תאי גזע**. טכנולוגיית PhytoCellTec, המכילה תמצית של תאי גזע צמחיים וטבעיים, בשילוב עם  ויטמינים,  מרכיבי לחות יעילים ומרכיבים התומכים ברשת האלסטית (קולגן ואלסטין) של העור.  כל המרכיבים שומרים יחדיו על האנרגיה וההזנה החיוניים לתפקוד יעיל של העור, מאריכים את חיי תאי הגזע באפידרמיס  ובכך שומרים על המראה הצעיר של העור לאורך זמן.  

מעשית:
הסדרה נותנת תחושה יוקרתית הן בשל האריזות היפות באפור כהה מטאלי עם מכסה דמוי מראה והן בשל המרכיבים. מיכלי קרם  היום והלילה בעיצוב משולש נחמדים וקלים מאוד לפתיחה ולסגירה הרמטית, אך הם גדולים ותופסים מקום רב בשידת הטיפוח. מה שהפריע מעט, שהאריזות זהות לחלוטין ואי אפשר להבדיל ביניהן במיידי בלי לקרוא את הכיתוב, 



קרם יום SPF22 

אהבתי מאוד את הקרם, למרות שאינו מוגדר כתחליב, הוא לא מאוד סמיך (כמו שאני מעדיפה) כך שאינו כבד על העור, נספג היטב וניתן להתאפר בלי להמתין זמן רב. התרשמתי גם שהוא מאוד חסכוני ולא צריך כמות רבה, עורי מעורב שמן קלות ב T ויבש מעט בלחיים. מסנן קרינה 22 SPF הוא בהחלט יחודי, שכן רוב הקרמים מגיעים בלי או עד 15. מיועד לשימוש ביום.
50 מ"ל במחיר: 250 שקלים



קרם לילה   

קרם הלילה סמיך ועשיר, אפילו מעט כבד. על כן לא נדרשת כמות רבה, כך שגם הוא חסכוני.ונספג באיטיות בעור.  בבוקר העור מלוחח ורך, נעים ומוכן לקראת איפור הבוקר.
50 מ"ל במחיר: 270 שקלים



קרם עיניים

מגיע באריזת לחצן נוחה לכמות מדודה. הקרם סמיך ומספיקה כמות מעטה ללחח את העיניים. כדאי לחכות מעט בין ההנחה לבין האיפור לאפשר ספיגה. אני מניחה מעט מאוד בבוקר ובנדיבות יחסית בערב.
15 מ"ל במחיר: 230 שקלים 



את המועדף שלי השארתי לסוף: 

סרום

נהדר! הסרום מגיע באריזת לחצן נוחה, מרקם תחליבי , נעים מאוד על הפנים, ממש מלטף, מאוד אהבתי. אני משתמשת בו פעמיים ביום לפני הקרם אשר מתווסף עליו בהשלמה. ניתן לשלוט בכמות, אני נסחפת קצת כי כל כך נעים לי על הפנים, אך אפשר להסתפק בכמות קטנה, להספיג על הפנים ומעליה לצוות לו את הקרמים.
30 מ"ל במחיר: 270 שקלים


לדעתי טיפוח העור הוא לא רק מניעה/רק שיפור אלא שניהם יחד. גם אין קסם שיחזיר את הגלגל אחורה ויעלים את הקמטים (אם יש) טיפוח שוטף  ישפר את מראם/ידחה את הבאים וישמור על עור רענן וקורן. אני סבורה שאם אי אפשר למנוע בהחלט אפשר לדחות ולשפר. להקפיד על טיפוח העור!  השגרה היומיומית שלי היא: סרום, קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים, פעם בשבוע אני ישנה עם מסיכת לחות ומקפידה  ביום המסיכות הלו הוא יום שבת על מכיקות ניקוי וטיפוח.

אולי אני מיושנת אבל כשאפשר אני מעדיפה את הקרמים לפנים כולם מאותה סדרה, סוג של סינרגיה אני מניחה (מלבד קרם עיניים שמונח על איזור שונה בפנים). קרליין נותנת מענה בסדרה שלמה של 4 קרמים, תמצאו אותם על המדף בפארמים במחלקה המוגדרת עממית, אך בשימוש בסדרה זו של קרליין (ולא רק) אני בהחלט מקבלת תחושה יוקרתית, גם הקנקן וגם תוכו.



ואתן, חובבות שימוש בסדרה שלמה או "מערבבות"? שתפו




** מהם תאי גזע?
שכבת תאי הגזע בעור הפנים נמצאת בשכבה הבזאלית (השכבה התחתונה ביותר באפידרמיס) והיא המקור בו נוצרים תאים חדשים בתהליך ההתחדשות של שכבות העור, תהליך שפועל בשיא היעילות בצעירותנו ואחראי למראה הצעיר והחיוני של הפנים. גורמי מתח (סטרס) משפיעים על  בריאותם ואורך חייהם  של תאי הגזע, בנוסף, עם השנים, מצטמצמים מספר תאי הגזע ואורך חייהם של הנותרים מתקצר. כתוצאה מכך תהליך ההזדקנות הטבעי מתגבר והעור מתקשה לשמור על החיוניות, הגמישות והרכות ומאבד את המראה הצעיר והרענן. ולכן, יש להגן על תאי  הגזע בעור .


2 תגובות:

  1. אני מה'מערבבות' ואוהבת לנסות כל פעם משהו חדש. בגדול אגיד שקרליין תמיד הפתיעו לטובה! שיתחדשו :-)

    השבמחק
  2. אכן הפתיעו, באיפור ולאט לאט גם בטיפוח, גאוה ישראלית

    השבמחק