2 בדצמבר 2012

אני ממליצה כי אני מרוצה דצמבר


פוסט היום בסימן טיפוח

נתחיל הפעם במוצר למין הגברי:

קיבלתי לסקירה 2 ממוצרי הטיפוח החדשים לבית שוורצקוף בסדרת 3D MENSUON לגבר וגייסתי את השותף לשמש נסיין.  בניגוד אלי אין הוא מהמתלהבים (מלבד מהתבשילים שלי כמובן) ומה שיעורר אצלי התפעלות וקריאות שמחה יפטור במילה "נחמד". במקרה נדיר זה שמעתי התלהבות ותשבחות.



שמפו לגוף ולשיער - HAIR & BODY: כמות 250 מ"ל במחיר 78 שקלים

דבר היצרן: תרחיץ שיער וגוף הממריץ ומנקה עם נוסחא עדינה לשימוש יומיומי, מכיל פנטנול, מנטול וקפאין.

מעשית: שמפו לגוף ולשיער, גרף מחמאות כמרענן, מעניק תחושת קרירות נעימה על הקרקפת, מעין מנטה עדין שממשיך איתך כל היום. השימוש כסבון גוף הניב התלהבות עוד יותר רבה כ"מעניק תחושה של סאונה, תחושה של ריח נקיון ורענון שמזכירה לו את "הביקור בחמאם" במרוקו.


שמפו לניקוי עמוק - DEEP CLEANSING: כמות 250 מ"ל במחיר 78 שקלים

דבר היצרן: מנקה, מסלק כל שרידי שומן, אבק ומוצרי עיצוב, משאיר שיער רך ונוח לסירוק. מכיל חלבון, פנטנול וקפאין.

מעשית: אמנם העיצוב היחיד שנוגע בשערו הוא המסרק, אך הוא חופף יוםיום ומצא שדי לו בכמות קטנטנה כגודל של אפון. השמפו נותן תחושה מרעננת לונעימה לא פחות מתאומו וכך את הייר אנ בודי, השאיר כפינוק לגוף.

את מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" ניתן להשיג במספרות מובחרות ברחבי הארץ, לבירור נקודות המכירה:
1-800-33-33-22



 MAYBELLINE - THE FALSIES  VOLUM' EXPRESS FLARED 
 מותג שהמסקרות שלו ועוד פריטי איפור, כבשו חלק ניכר במדף האיפור שלי.

התמונה הקבועה - לפני
דבר היצרן: הבטחה לריסים מעוגלים, מעובים מראה של ריסים מלאכותיים.

אחרי
מעשית: זוכרות את הטיפ "קחי כפית ובעזרתה עגלי ריסייך מעלה?" מייבלין לקחו את זה צעד קדימה ויצרו מברשת במראה קעור של כפית שמטרתה לעגל את הריסים מעלה. המברשת מלאה בשערות קטנות האמורות להגיע גם לריסים הקטנטנים ביותר.  יתרון  נוסף שלה הוא במרקם ה"יבש", זה מועיל שכן היא אינה נמרחת/מתלכלכת/מותירה גושים. אבל צריך לעבוד איתה מהר לפני שתתיבש. למי שמרבה בשכבות, אולי כדאי לדלג. מי שמחפשת מסקרה ידידות המעניקה מראה מלא יותר ומעוגל מעלה, דקים אך ארוכים, מגיעה לכל הריסים ואינה מלכלכת ,ליוםיום , תמצא פה את מבוקשה. מצד אחד לא נצפה מראה של ריסים מלאכותיים ומצד שני נקודת ההתחלה אצלי הן ריסים קצרצרים אז במבחן התוצאה קיבלו אורך ונוכחות.

את המסקרה תוכלנו למצוא ברשתות ובפארם במחיר של 110 שקלים (חפשו מבצעים!)



L'ORÉAL PARIS  -Revitalift Total Repair 10 Serum

חברת לוריאל מאגדת תחת הקונצרן מותגים רבים וטובים החל מהיוקרתי ביותר וכלה בעממי, כך וה"פטנטים" הבלעדיים מהמעבדות שלה למותגים היוקרתיים די מהר מגיעים גם למותג L'ORÉAL PARIS עצמו. בעבר השתמשתי בסרום ובקרם העיניים מסדרת רויטליפט ונהניתי, על כן שמחתי לקבל להתנסות את הסרום החדש בסדרה.

דבר היצרן: סרום לפעילות מיידית, תוצאות נראות לעין לאחר שעה אחת, לטיפול ב-10 סימני הזדקנות העור בפעולה אחת קמטים, כתמי עור, קמטי הבעה, גוון עור עמום, אובדן מיצוק, קמטוטים באזור המחשוףאובדן גמישות, עור לא אחיד, רפיון, עור יבש.   מרקם ג'ל קליל הנספג במהירות. בבקבוק מיוחד עם פיפטור המעניק מינון מדויק של מספר טיפות.
מעשית: אם יש קרם שעושה את כל עשרת הדברים האלו, תארזו לי קילוגרמים! (5,5) קמטים אין וגם לא גוון עור עמום, אך זה הזמן לטפל במניעת רפיון, אובדן מיצוק וגמישות. גם החשש מקמטוטים באזור המחשוף, מדיר קמעה שינה מעיני שכן המעבר לתל אביב לא מיטב עם עור ירושלמי. הסרום קליל, הפיה נוחה לשימוש וסטירילית, תחושה נעימה ולחותית על העור, נספג במהירות. מורחת אותו גם על הצואר והדקולטה ומרוצה מעצמי שאני מקדימה תרופה למכה (שיום אחד בוא תבוא). 

את הסרום תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר של 230 שקלים (חפשו מבצעים)



BIODERMA - Sensibio Light 

דבר היצרןקרם לחות, אשר מעלה את סף הרגישות של העור, מעניק לחות ומרגיע מיידית את תחושת החום. הקרם אינו מכיל אלרגנים וחומרים המעודדים את גירוי העור. למרוח פעם עד פעמיים ביום לאחר ניקוי.



מעשית: הקרם התקבל לסקירה ונמסר לנסיינית צעירה בשנות בעשרים המוקדמות, בעלת עור מעורב, רגיש קלות ונוטה מעט לאדמומיות. זו חזרה לאחר חודש שימוש רצוף עם רשמיה: אריזה נוחה וקומפקטית עם פיה סטרילית. לא הורגש ריח בקרם, (מהשבניגוד אלי המתענגת על ריחות הקרמים, טוב בעיניה) מגעו נעים על העור, נספג בקלות, אך אינו חסכוני והעור שותה אותו בצמא. מרגיע את העור ומפחית אדמומיות, סיכום - היא ממליצה. חסרון קטן: הקרם מגיע ללא SPF מה שמצריך שימוש במסנן קרינה נפרד.

את הקרם בכמות 40 מ"ל תוכלנה למצוא ברשתות הפארם במחלקת הביו-דרמה






SUPER ALPHA  - קרם העיניים של דוקטור עור יחתום את הסקירה, שמרתי אותו לסוף כמו דובדבן על הקצפת:
דבר היצרן: קרם עיניים נגד קמטים ולטשטוש "שקיות" המתאים לשימוש לכל סוגי העור ומומלץ לשימוש לגילאי 30 ומעלה.



מעשית: שרה לו הלל (יש לי שקיות קלות, "התחלה של" נאמר, אך זה הופך להיות קבוע ויום יומי) הקרם מגיע באריזה של 20 מ"ל (בד"כ ק. עיניים מגיע כ 15 ) , החל באריזה הקומפקטית עם הפיה הסטרילית המאפשרת להניח בלחיצה ישר מהשפופרת ואז בטפיחות קלות להספיג בעור, המשך בתחושה הקלילה והנעימה על העור שכן הקרם לא דליל ולא סמיך, אלא בדיוק במידה הנכונה וכלה במבחן התוצאה. כבר חודש לערך שאני מניחה אותו על העיניים לפני השינה, גם על ה C החיצוני וגם ב C הפנימי ובבוקר המראה הוא שירדה מאוד הנפיחות ב"שקיות".

את הקרם בכמות 20 מ"ל עור תמצאנה ברשתות הפארם במחלקת הביו-דרמה, בבתי המרקחת ובקופות החולים במחיר 125 שקלים

ואתן, יש לכן מוצר מנצח שדגמתן לאחרונה? שתפו 





7 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את המוצרים של ד"ר עור, משתמשת בקרם הגנה וגם בקרם פנים בקיץ (כי לחורף הוא קצת פחות מתאים לי)

    השבמחק
  2. לא מתלהבת ממש מהמסקרות של מייבלין, יצא לי לנסות כמה סוגים והן פשוט לא עשו לי כלום.

    השבמחק
  3. יתכן שלא נפלת על האחת בשבילך, או שאכן לא התאימו לך. אני משלבת גם יוקרתי וגם עממי ואני מרוצה.

    השבמחק
  4. הביו דרמה מחלחל אט אט למדף הטיפוח שלי.

    השבמחק
  5. יש לי גם את אותו קרם עיניים ואני מרוצה מאוד :-)

    השבמחק
  6. מתה על ה'מדור' הזה אצלך ^_^ על משקל 'חמישה מוצרים' אצלי... אני חושבת שמכל המוצרים האחרונים הסומק של איל מקיאג בגוון הורדרד העדין הוא המנצח!

    השבמחק