27 בפברואר 2020

סרט קולנוע "עושים שכונה" New Biz In The Hood





באדיבות עדן סינמה 


פרד ברטל הוא המנהל הכריזמטי של משרד פרסום פריזאי. אחרי שבפשיטה של רשויות המס נתגלו אי סדרים בחברה נאלצים להעביר את המשרדים בן לילה לפרבר הידוע לשמצה לה קורנב (La Courneuve). פרד מוביל את משימת המעבר לשכונה החדשה, שם הצוות פוגש את סמי, צעיר שגדל בפרברים, שמציע להם להדריך אותם וללמד את החוקים הבלתי כתובים של הסביבה החדשה.
קומדיה חברתית נוספת של הבמאי מוחמד חמידי ("הפרה ז'קלין", "דרכון לאלג'יר"), בכיכובו של ז'יל ללוש ("סה לה וי", "בידיים טובות").



לצפייה בטריילר הרשמי בתרגום לעברית:
  

מבוסס על מקרה אמיתי בו נתקל הבימאי מוחמד חמידי (הפרה ג'קלין) 
בכל סרטיו הוא עוסק בפן החברתי בהומור שמצליח לחדור אל הלב ואל המצפון. הניכור בין העירוניים לבין הפרברים. הדעות הקדומות כלפי תושבי "השכונות".

קומדיה נהדרת, כשכל הקהל כולו צוחק ביחד כאילו בתזמון מראש, אפשר לדעת שהשגת את המטרה, מסר חברתי שעובר בדרך צחוק ועדיין שומר את הקהל ממוקד ומחובר למסר שהיוצרים רוצים להעביר.



אם בתחילת הסרט גם אנחנו הרגשנו שהחברה שנאלצו לעבור ל "לה קורנב" מבוהלים/טרודים, וקבלת הפנים של ה"מקומיים" היא מלחיצה ולכאורה אלימה כמו שדמיינו. בהמשך הסרט נגלה את הפן החיובי של כל אחד ואחד מהם - טיפה ספויילר לא ממש. 

כמו תמיד בן הזוג ואני התחברנו לפן אחר. אני לאנושיות שבדמויות, לפן המציאותי של כל אחד מהם, בוגרים נוער וילדים. והוא את הפן העולמי שבכל מקום זוהי דרך העולם. סרטיו של חמידי מדברים אלינו תמיד גם בנאת הצפיה והצחוק וגם במסר המשמעותי.



סרט מהנה שעושה שכונה בדרך הכי טובה שאפשר.

משחק:

פרד:                 ז'יל ללוש           Gilles Lellouche
סמי:                  מאליק בנטאלה Malik Bentalha
אלודי:               קאמי לו                         Camille Lou
סידוני:               אן-אליזבת בלטו Anne-Elisabeth Blateau
לילה:                סברינה ווזאני     Sabrina Ouazani
גילו:                  לואיק לגנדרה     Loïc Legendre
מייק:                 הוגו בקר           Hugo Becker


דובר צרפתית 90 דקות
כתוביות לעברית ולאנגלית


ברשת קולנוע לב ובבתי הקולנוע ברחבי הארץ






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה