26 בפברואר 2020

KAMEDIS - Topic Skin קמדיס - סדרת

צילום יח"צ

אוהבי החורף ימנו הרבה תכונות טובות לעונה זו. אני כילידת מאי מחכה לקיץ שישוב על כל תכונותיו.

בחורף , כמו גם בעונות מעבר, העור יבש ודורש יתר טיפוח. לחברת קמדיס יש מענה במוצרי  דרמו קוסמטיקה המבוססים על שילוב תמציות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית, בשילוב חדשנות מערבית המעוגנים בפטנטים. 

סדרת Topic Skin המשודרגת של קמדיס,  מיועדת לתת מענה אופטימלי לטיפול בעור יבש ומגורה. כמו גם הקלה לסימפומים של עור הסובל מאקזמה ואטופיק דרמטיטיס. כל מוצרי  הסדרה נטולי  סטרודאידים, פארבנים, תוספת צבע מלאכותי  ו SLS.   כך דבר היצרן.



4 תכשירים בסדרה:

קרם טיפולי לפנים ולגוף:  Topic Skin Face& Body Cream - בפורמולה חדשה עשירה ומזינה, להרגעת עור מגורה ואדמומי והקלה על תסמיני אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור).  שימוש קבוע יסייע בריכוך העור, יעניק תחושת הקלה על הגרד  ומראה בריא יותר. שילוב יעיל של 6 צמחים  בפורמולה הפועלים בסינרגיה, תומך במערכת ההגנה של העור ושומר על איזונו ומקל על רמת הגירוד, היובש והאדמומיות. הקרם מתאים גם לתינוקות מעל גיל 6 חודשים 150 מ"ל מחיר לצרכן:90  ₪. 

קרם טופיק הוכח קלינית -  50% הקלה בסימפטומים של דלקת עור אטופית בתוך שבועיים.
בנוסף 100% מהמשתמשים היו שבעי רצון משימוש בקרם.  - קישור 

צילום יח"צ

ג'ל רחצה טיפולי לפנים ולגוףBody Wash   Topic Skin Face – להשלמת הטיפול בפנים והגוף, מנקה בעדינות ומקל על עור יבש, אדמומי ומגורה בפנים ובגוף. 200 מ"ל, מחיר: 55 ₪.

צילום יח"צ


קרם ידיים -   Nourishing Hand Cream– קרם לחות עשיר ומזין לידיים להרגעה מידית של עור ידיים יבש, מסייע בשיקום עור הידיים, ובהשבת תחושת החיוניות והגמישות שלו. הקרם לוכד את הלחות בעור ומרכך סדקים ויובש, עוזר בהרגעת עור אדמומי ובעל ניחוח טבעי מתאים גם למצב עור יבש מאוד, סדוק ומחוספס. מכיל 100 מ"ל, מחיר: 30 ₪.



ג'ל לחות עשיר לרגליים Foot Gel–לטיפול בעור סדוק ויבש במיוחד בכף הרגל.  פורמולת הג'ל עשירה בלחות ומעניקה פעילות ריכוך מוגברת לשיקום מהיר ומיידי של כפות הרגליים. בניסוי קליני להוכחת יעילות המוצר,97.4% דיווחו על הפחתה בתסמיני עור יבש וסדוק. פעילותו של הג'ל מתבצעת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס - המעניק לו תוצאות משמעותיות וגם את הגוון הטבעי והייחודי לו.  זהו ג'ל עשיר המתמודד עם עור יבש מאוד, סדוק ומחוספס המזין אותו בלחות.  מכיל 100  מ"ל מחיר: 45 ₪.

קרם רגליים מצרך נדרש אצלנו בבית, לכולם יש מודעות, קיבלתי את ג'ל הלחות לרגליים להתנסות וניכסתי אותו לעצמי בלבד. אריזה מצויינת, סטרילית, נוחה לשליטה בכמות החומר ולשימוש כמו גם לנשיאה בתיק לספורט, לחופשה. מרקם נפלא, לא משאיר רטיבות על היד, נספג היטב ומראה תוצאות מיידיות. למרות שמרגיש לשים עוד ועוד,לא צריך, הוא חסכוני. אהבתי גם את המראה. מוצר מנצח. 

המחירים נוחים. את המוצרים ניתן למצוא ברשתות הפארם בתי המרקחת ובתי הטבע.
כמו גם באתר הבית של קמדיס - קישור 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה