19 באוקטובר 2016

אוקטובר חודש המודעות - עם אסתי לאודר, קליניק, ובובי בראון - PINK OCTOBER





יש דברים שהעיסוק בהם קשה כואב אבל בלתי נמנע. כזו היא מחלת הסרטן ככלל ומחלת סרטן השד בפרט.


לא אטעה אם אומר בכאב רב' שאין משפחה שמחלת הסרטן מדלגת עליה. אולם צריך לחזור ולהזכיר ולהדגיש שאפשר למנוע להבריא ולהציל חיים באמצעות גילוי מוקדם.


אחותי ז"ל הבוגרת ממני ב 4 שנים, הרגישה כאב בבית השחי אולם מעומס בעבודה ובבית בטיפול ב 3 ילדים קטנים פטרה את הכאב כמשהו שיחלוף. 


שנתיים תמימות לא הלכה לבדיקה פשוטה, אלא נשאה את הכאב בגופה עד שלא יכלה יותר.


מרגע שהגיעה לבדיקה ועד ניתוח כריתת השד עברו רק ימים ספורים - היא הגיעה מאוחר מידי. בהמשך הדרך עשתה טיפולים והקרנות אבל לאחר 3 שנים חזרה המחלה והתפשטה לכל גופה. 


בגיל 38 היא נפטרה והשאירה אחריה 3 בנות צעירות. חלומה היה ללוות אותן אל החופה, היא לא זכתה.


בדיקה פשוטה מצילה חיים - האמת שאז לא היתה מודעות מספיקה לכך. היום יש מודעות וצריך שתהיה לכל אחד ואחת מאיתנו.


אני מרגישה שנפלה בידי זכות, להיות בכל שנה חלק מהקמפיין למען המודעות לסרטן השד.

בקבוצת החברות אסתי לאודר מודעים לנושא וזה 10 שנים מחוייבים למציאת תרופה למחלת סרטן השד.

מחקרים שפורסמו לאחרונה מוכיחים כי אחת מכל שמונה נשים תחלה במהלך חייה בסרטן השד (וגם 1% מכל הגברים מסתבר). 110 מיליון סרטי דש ורודים חולקו מאז נוצר הסרט הורוד ב 1992, עת אוולין לאודר הקימה את BCRF = The Breast Cancer Research ארגון ללא מטרת רווח המקדיש את משאביו למימון מחקר למציאת טיפול בסרטן השד.





ESTEE LAUDER 

משיקה את PINK RIBBON קולקציית מוצרים ורודה כמובן, ויפה להעלאת המודעות למחלת סרטן השד. כבכל שנה גם השנה תמצאנה שני פריטים על המדף בסופר פארם האחד איפור והשני טיפוח. 


איפור: סט ובו שפתון, צלליות וסומק מסדרת Pure Color Envy הנהדרת, כולם בגוונים הכי נמכרים (השפתונים הם התמכרות, ראו הוזהרתן.) בתוך תיק איפור ורוד יפיפה ומוצלח מאוד לשימוש.

בעלות 235 שקלים.





טיפוח: הסרום האלמותי שמתאים לטפח עור בכל גיל ADVANCED NIGHT REPAIR (קישור) אליו מצורפת סיכת דש, האבן הכחולה = סימבולי עבור המין הגברי.


50 מ"ל בעלות 419 שקלים.


ניתן להשיג ברשת סופר פארם רק בסניפים בהם נמכרים מוצרי אסתי לאודר


30% מסכום הקניה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.



עוד מקבוצת החברות של אסתי לאודר חברו לתרום לאגודה למלחמה בסרטן:


CLINIQUE

משיקה גרסה במהדורה מוגבלת, של קרם הלחות הנמכר ביותר בעולם +DDML (קישור) הכוללת מחזיק מפתחות בהשראת חודש המודעות. עיקר מטרתו של הקרם הוא ליחוח העור והוא עושה זאת נהדר.

200 מ"ל במחיר 329 שקלים. להשיג בחנות האונליין של המותג (קישור) ובחנות הדגל של קליניק בקניון הזהב בראשל"צ

30% מסכום הקניה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
BOBBI BROWN

משיקה גרסה ורודה של Art Sticks 2 בגוונים ורודים,הנמכרים ביותר - שפתון, תוחם ובעת הצורך גם סומק ללחיים באריזה צבעונית ורודה.
Dusty pink ו Electric pink עוצבו מחדש וכעת הם ורודים מחוץ ומפנים. האריזה כוללת גם מחדד ג'מבו.

נוחות של עפרון עם מראה של שפתון, שקוף, טבעי או מאט בנוסחא קרמית.

זוג שפתונים ומחדד במחיר 290 שקלים בסניפי הרשת.

30% מסכום הקניה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן

כל המוצרים ימכרו במהלך חודש אוקטובר/עד גמר המלאי

טיפוח זה א' ב' ואיפור מייפה אבל לא לחינם נאמר "הבריאות לפני הכל" בכל חודש אוקטובר אני מתעוררת מחדש וקובעת לי תור לכירורג שד, כל שנתיים ממוגרפיה שכן אני בקבוצת סיכון. ולא רק בעבורי, בעבור משפחתי וילדי.

הקמפיין הורוד מטרתו עיקרית - להזכיר לכולנו ללכת להיבדק, כי בדיקה פשוטה מצילה חיים. ואם על הדרך התפנקו ותרמנו על אחת כמה וכמה.

חג שמח ושנים רבות של בריאות טובה :)

שלכם

אפרת
















.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה