13 באוקטובר 2016

המספרה של מתן יעקובוב סניף דיזינגוף ת"א - ARIC MAYOST





יש אנשים שקשה להם עם שינויים. אני לא כזו. אני אוהבת שינויים, מעבר דירה בעבורי זו הרפתקאה ומעבר מ"ירושלמית" למגורים בתל אביב צלחתי בקלות.
עד השיער - מאוד שמרנית בשיער, קשה לי לקבל שינוי: בצבע, בתספורת, באורך.



הוזמנתי לתספורת וצבע אצל מתן יעקובוב המקסים בסניף ת"א מרשת המספרות של Aric Mayost. מיד ביקשתי מהיורשת לשריין גם לה תור וקבענו לארוחת בוקר סופר טעימה ב"ג'רמיה" החביב עלינו כלכך שלאחריה התייצבנו במספרה המוארת והסופר טרנדית, בה קיבל אותנו הכלב החמוד של מתן בנביחות שמחה.
לאחר שהרבצתי את משנתי השמרנית :) בפני מתן, הוא הבין מייד והתיעץ איתי על סגנון השיער שהוא מציע לי, בחרנו יחד גם את גווני הצבע.





WOW בלונד זהוב שמאיר את הפנים. ביקשתי ממתן שיפתח אצלו כרטיס וירשום את המספרים כי ברור לי שאני אליו חוזרת.
תוך צבע ותספורת דיברנו קצת על אקטואליה בעולם, מוזיקה ותרבות והזמן עבר ביעף.
יצאתי מן המספרה, עם תלתלים רכים וזהובים כמסגרת לפנים, כמו שאני רגילה ואוהבת.

למתן בשונה מרוב הספרים שהכרתי יש שיער חלק וארוך, הוא מבין טוב לליבן של הלקוחות שמעדיפות לשמר את אורך שערן, בד בבד עם גזירת קצוות וטיפוח.
היורשת כבר ידעה שהיא בידיים טובות, וביקשה תספורת שתשמור על אורך עם קצת נפח. מתן הבין את ה"רמז" גזר מעט קצוות ועיצב קלות.
יצאנו שמחות ומרוצות והפלגנו לארוחת צהריים וקניות אבל זה כבר לפוסט אחר
בבוקרו של יום לאחר התספורת, אמר לי השותף: איזו תספורת יפה, כאילו הרגע יצאת מהמספרה. ואכן, ביום יום אני מרטיבה את השיער ואז מניחה קרם שיער/סרום. ימים ארוכים לא הצטרכתי להרטיב שיער בבוקר וזה מושלם!
מתן יעקובוב מנהל את סניף דיזינגוף.
מתן צעיר ונעים הליכות, יש לו המון סבלנות, יציע בנועם את טעמו בשילוב עם הרצון שלנו. מעצב שיער מוכשר מלא בסגנון וסטייל מזה 11 שנים, ומתוכם 4 שנים בשיתוף פעולה עם אריק, מאוד מעודכן לצו האופנה ולחומרים חדשים. 
מתן מתמחה בכימיה לשיער, גוונים ואומברה אופנתיים. סירוק כלות, קווי תספורות חדשניים  וכל סוגי החלקות השיער.
סניף דיזנגוף ממוקם במרכז תל אביב, ומציע אווירה צעירה, רעננה, ואף נותן מענה לילי (עד 00:00) פעמיים בשבוע. תמצאו מקצועיות, סטייל, עדכנות לטרנדים ואווירה צעירה.  
כתובת הסניף : דיזינגוף 298 תל אביב
טלפון : 03-6020372


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה