17 במרץ 2016

חנות ראשונה לקליניק בקניון הזהב בראשל"צ QLINIQUE






זה זמן רב שלא הייתי בקניון הזהב בראשל"צ.  ההזמנה לפתיחת חנות קונספט ראשונה לבית קליניק גילתה בפני שוב את הקניון. 



במבט ראשון WOW ובמבט שני עוד יותר. החנות גדולה, מרווחת והתצוגה מזמינה ומלהיבה, ממש חו"ל. ואכן הקונספט החדשני של קליניק "Service as You Like it" - יעוץ טיפול ואיפור אישי לפי בחירת הלקוחה מתוך התרשמותה מן המוצרים בחנות.


צילום שאולי לנדנר

בהשקה היה לי העונג לקבל סיור בחנות עם היועצות המקסימות, ואם תסלחו לי על הביטוי השחוק "אמריקה זה כאן".  סטנדים מרווחים ,עליהם מוצגים מוצרי הטיפוח, "בר צבעים" יפיפה המציג את מוצרי האיפור.




טסטרים נגישים לכל פריט ופריט.  עמדות מרווחות ובהן שולחנות, כסאות ומראות איפור וגם מברשות חד פעמיות לדגום את האיפור, הגיינית ואסתטית באופן אישי.





כחלק בלתי נפרד מהשירות בחנות תמצאו "קופסיות" זכוכית קטנות לדוגמיות, יפות כמו ממתקים, אסתטיות ומפנקות. חפצות במוצר טיפוח/מ.אפ ומהססות? תעשו כמוני: רוכשת אותו ומקבלת גם מעט כדוגמית הביתה. אם לא יתאים, ניתן להחליף את המוצר סגור. 


צילום שאולי לנדנר


בחנות חדר טיפוליםפיניתי ופרטי ובו 6 סוגי טיפולים בני 5-20 דקות. חוויה יחודית למותג שעד כה רכשנו אותו רק ברשתות ובפארמים.  עוד יוצגו בחנות סרטונים שידגימו את השימוש במוצרי הטיפוח. 






התצוגה בחנות מרווחת, ליד כל מוצר יש את הטסטר שלו אשר מאחוריו מלאי המוצרים, קל להתנסות וקל לבחירה.




אחד ממוצרי הדגל של המותג הוא סדרת  ה SMART שראשיתו בסרום החכם באריזת הייטק כסופה, לחותי ונעים על העור, נספג במהירות ומעניק מראה עור אחיד, עור מוצק ואפילו הייתי מעזה לומר קו לסת חד יותר, וכשיש מוצר מנצח טבעי להכפיל ולשלש אותו, וכך נוצרה סדרה SMART ובה גם קרם עיניים יום ולילה. התנסיתי בקרמים: ליום, קליל ונעים, נטול שומן וקרם הלילה, כבד ועשיר כמו שאני אוהבת. לכשעצמם הם קרמים טובים אבל כששילבתי את הסרום יחד איתם, ואו זה שילוב מנצח - זו סדרה נהדרת, מעט יקרה מממוצע המחירים בקליניק אבל לגמרי יוקרה, באריזה ובתוצאה.





גם לגברים סקשן משלהם, לא הכרתי אותם עדיין, אולם השותף הוא נסיין מצויין וכל טיפוח שאני מביאה לו הוא מנסה בהנאה רבה.





מכיוון שאי אפשר לפרוס פה את כל מגוון החנות איתן לכם טעימה על קצה המזלג:








Chubby Lash Fattening  

כבעלת ריסים דקים ישרים וקצרים הציפיה שלי ממסקרה היא ראשית שתאריך ותעגל, מה שדורש ביצועים של המברשת שתגיע לכל ריס וריס, ושתעבה אותם כדי שיראו :) .כל השאר זה בונוס. המברשת קצרה, רחבה  (צ'אבי אמרנו) ובעלת זיפים קצרים, נוחה  להגעה לכל ריס וריס, המסקרה כשמה עיקרה עיבוי הריסים, עושה אותם "שמנמנים"  אולם גם מעגלת וממש מאריכה. העמידות שלה היא מבוקר עד ערב ועדיין ההסרה לא דורשת מוצר יעודי אלא את מסיר האיפור הרגיל על המדף.

אגב, הבונוס כפול - המסקרה מגיע בארבעה גוונים -  שחור קלאסי, must have, כחול כהה, סגול חציל וטורקיז משגע שמקפיץ כל מראה איפור. קיבלתי לסקירה את הגוון השחור, עניין של ימים עד שהטורקיז, שכה מחמיא לעיניים זהובות יהיה גם הוא שלי!!








Skinny Sticks


"סקיני" שני שליש מעוביו של עפרון רגיל היא התכונה המייחדת את העפרונות החדשים. כאיליינר תוכלנה לצייר קן חד ודק על העפעף. הבונוס שבהם הוא שהחוד כה דק שהוא מאפשר לצייר קו דק מאוד וצמוד ממש לקו הריסים התחתון מה שיעבה וידגיש אותם. הרגשתי את "חוזקו" של החוד בעת השימוש, מה שנדרש מן הסתם כדי שלא ישבר, לא מחליק כמו חמאה,  סביר שזה נובע מדקותו. עמיד מאוד ועדיין מספיק לו מסיר איפור רגיל. נשאר לו לעמוד במבחן לחות הקיץ, האם ימרח או יחזיק מעמד.




גם כאן 4 גוונים בקולקציה:
להתחיל בשחור ללא ספק, יש גם חום כהה, ירוק זית מקסים וכחול רויאל כשמו כן הוא אלגנטי ומלכותי, ישתלב למראה מעושן רך ופחות דרמטי מהשחור.





Pretty Easy Liquid Eyelining Pen

שפתוני הצ'אבי הם ששינוי את הדימוי של קליניק כחברת טיפוח בעיקר והרימו את תחום האיפור שלה, מאז היא מחדשת לנו גם באריזות, גם במנעד המוצרים והגוונים וממצבת עצמה גבוה בין חברות מובילות באיפור יוקרתי.




תמיד היה לי קשה עם האיילינר, כל האימונים ועדיין לא בכל מוצר היד קלה בציור, עוד נסיון ועוד נסיון. האיילנר החדש כשמו כן הוא "Pretty Easy"  - "די קל" לצייר קו ישר ואחיד. מגיע בטוש שחור, נוח לאחיזה, מאפשר עוביי קו שונים , מלא ואחיד. העמידות All day long מבוקר עד ערב שזה יתרון מעולה ועדיין הסרה במסיר איפור רגיל - נפלא, תודו. לדעתי אחד "הלהיטים" בהשקות החדשות - הייתי אומרת "מדהים" אפילו (אחרי המסקרה בטורקיז כמובן ;) ).אם עד עכשיו איילינר היה ליציאות, ערב וימים חופשיים, עכשיו זה יכול להשתנות. אני עלולה להתחיל לצייר לי קו ביום יום, לזנוח את ה"ג'לים" ולעבור לטוש סופית. אם תשאלו אותי יש פה מוצר כוכב.





  Just Browsing Brush-On Styling Mousse

זה כבר הרבה זמן שמוצרי גבות הפכו אובססיה עבורי. חלק משערות הגבה בהירות מאוד ולא נראות, יש לי קרחת קטנטונת בגבה השמאלית, וגם כמה שערות לבנות מבריקות שממש קשה לצבוע. בגדול אני מעדיפה עפרון וחומר המגיע באריזה עם מברשת כמו מסקרה, נוח לי מאוד הקושי הוא למצוא גוון. מוס ג'ל לגבות מגיע ב4 גוונים 01 בלונד, 02 חום בהיר, 03 חום כהה, 04 וחום/שחור. 


נראה לי שחום בהיר 02 יהיה הפופולרי מכולם, הוא מתאים לגוון שיער הגבות שלי שמטבע הדברים כהות מן השיער, מברשת קטנה ונוחה מאוד להנחה וצביעה, מעבה ממש את הגבות, מכסה את כל שנדרש, ועל הדרך מרסנת גבות סוררות. העמידות שלה מצויינת, מבוקר עד לכתי לישון  וכשמדובר בתכשיר לגבות - לי זה חשוב מאוד.







לא יהיה זה פוסט ראוי בלי סדרת הבונבוניירה של השפתונים -  16 גווני קולור פופ - מתוקים שלא משמינים.





ליפסטיק ופריימר לחותי כבר במרכיביו, לחותי, חלק ונעים על השפתיים, ללא ריח,  האריזה המרובעת יפה מאוד בעיני, חציה כסוף אלגנטי וחציה כצבע גוון השפתון, קל ברכישה וקל באיתור. שלי - פיגמנטיים לחותיים ובגוונים מושלמים כמעט לכל גוון עור - לא יוצאים מהתיק.



המרדף אחר המייקאפ המושלם אינו נגמר, גוון, מרקם, דרגת כיסוי, עמידות. בחנות תוכלנה לדגום את המ.אפים ולקבל ערכת התנסות למשך חמישה ימים, כבר אמרתי "אמריקה זה כאן"




Beyond Perfecting Foundation + Concealer


2 ב 1 - מייקאפ וקונסילר, בקבוק זכוכית עם אפליקטור, נוח מאוד למשיחה וניתן לבניה בשכבות. אני משתמשת בגוון מס 2 שהוא בול לגוון עורי, מצאתי שהוא קליל, חסכוני. בעל כיסוי בינוני+ במראה מט. עמידות של 10 שעות ויותר, מיועד לעור מעורב ושמן. בעלות עור שמן מציעה לשקול הוספת פודרה קלילה. מצאתי עצמי משתמשת בו הרבה, מורחת בכריות האצבעות, הוא מעניק גימור מאוד יפה. 




Beyond Perfecting  Powder  Foundation + Concealer

היה זה אך טבעי שארצה להתנסות בקומפקט/ מראה מט, העור מתקבל מאוד יפה, בסיס נפלא לאיפור, עמידות יפה. קצה כרית האיפור מקל להשתמש בו גם כקונסילר  שבנוסף לכל התכונות, נוח להנחה ולנשיאה בתיק. יש לו כל התכונות של אחיו הבכור, קל על העור, כיסוי יפה ואריזה יוקרתית וקומפקטית. תמיד אהבתי אריזת קומפקט, קל להנחה, מראה טבעי ונוחות נשיאה בתיק, שווה.


הפתעה ענקית ציפתה לי בחנות עת פגשתי את בת דודתי, פה מימין בתמונה בחולצה אדומה, שלא ראיתי כשנתיים מאז החתונה האחרונה בה נפגשנו. היא הגיעה ליעוץ והתאמת המוצרים בחנות. היה זה מפגש מרגש, של צחוקים ודמעות, ועכשיו היא פה בפוסט לתמיד כמזכרת.





אז אם עד עכשיו נסעתם לראשון למתחמי הקולנוע או לאכול ב "סוהו" הרי לכם עוד סיבה שווה לקפוץ לשם




חנות קליניק שדירת הצעירים, קומת כניסה בקניון הזהב בראשון לציון

טלפון: 02-6203334




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה