29 במרץ 2016

LOREAL IN PINK



סדרת גלוסים חדשה ללוריאל הושיבה אותי לכתוב על ההתנסויות האחרונות לבית לוריאל בבלוג:








GLOSS COLOR RICHE L'EXTRAORDINAIRE

7 גוונים המועשרים בשמנים ארגן, פרח הלוטוס, זרע קמליה שמן פרי, בשילוב עם פיגמנטים עשירים לשפתיים חלקות ורכות בפיגמנט עשיר, לעומת שעווה שבה דוהה הפיגמנט, השמנים שומרים על עושר הגוון על השפתיים. עם מברשת גמישה למריחה חלקה כך דבר היצרן.

הגלוס מגיע באריזת שרינק אטומה לסטריליות

קיבלתי לסקירה את הבהיר שבהם, 101, ורד צמר גפן סוכרייתי, חצי כיסוי, מחמיא מאוד לשפתיים ומאיר את הפנים. אריזה מוזהבת ויפה, מזכירה מעט מראה של בקבוק לק ובדרך "החלונית" ניתן לראות את גוון השפתון. התחושה על השפתיים נעימה, לחותית ודגש חזק - חמאתית מרגע המריחה, השפתיים רכות לשעות ארוכות. אפליקטור רך ונעים המאפשר מריחה מדוייקת (אם תשאלו אותי, ללא צורך במראה).





ארצה עלו 7 מתוך 16 הגוונים שהושקו בארה"ב,מגוון בהיר ועדין ועד גוונים נועזים דוגמת הפוקסיה בעלי נוכחות.



101 ROSE MELODY
204 TANGERINE SONATE
301 ROUGE SOPRANO
304 RUBY OPERA
401 FUSCHIA DRAMA
500 MOLTO MAUVE
600 NUDE VIBRATO


מחיר הגלוס 102 שקלים לפני הנחות ומבצעים.



MICELLAR WATER


הבקבוקים השקופים בתמונה - ניקוי בתמיסת מיסלר הוא דרך הסרת האיפור המועדפת עלי, 3 ב 1 - עיניים, פנים ושפתיים, ללא צורך בשטיפה במים. אני רוכשת אותו תמד במבצעים 1+1 או 29.90 וזה מחיר מתחרה למיסלרים ותיקים בשוק. נעים, רך ומרגיע על העור, רק שמנה לב לא צריך ללחוץ חזק על הבקבוק, די במעט חומר. אכב, האריזה הצרה ומאורכת נוח מאוד לאכסון ותופסת מעט מקום בשידה.




SKIN PERFECTION - EYE CREAM


נדמה שהגיל הצעיר - נערות/עלמות מקופחות מבחינת הטיפוח. לעומת גילאי 30 ומעלה שנחקרים ומושקעים רבות. 
לוריאל השיקה את SKIN PERFECTION - סדרה לצעירות בטווח גיל 20-30. היורשת,24 חיפשה קרם עיניים שישפיע גם על הכהויות סביב העיניים מלילות של לימודים מסביב לשעון. ויהווה קרם נוח להנחת קונסילר מעליו.




מבצע מוצלח (70 שח), החיבור שלנו אל מוצרי המותג והצבע הורוד:)  הביא אותה לנסות אותו.



היא מאוד מרוצה, הקרם נספג בקלילות, מהווה בסיס מוצלח לאיפור  - אריזה נוחה, פיה קטנה חסכונית וסטרילית ולא פחות חשוב, נוחה מאוד לנשיאה בתיק. מוצר מנצח





SKIN PERFECTION - DAY MOISTURISER

וכך באופן טבעי ובחיבור מושלם לאריזה היפיפה, רכשה גם את קרם הפנים שבסידרה. קרם המיועד לכל סוגי העור למתן לחות לעור, צמצום הנקבוביות ומראה חלק כדבר היצרן.





האריזה יפיפיה, כזו שתפאר כל  מדף איפור, עד החריטה של שם המותג על המכסה. הקרם בעל ריח בושם עדין, אני אוהבת היורשת פחות. לחותי, רענן ונספג במהירות. על עורה - מעורב עם T שמן מתקבל יפה מאוד ומלחח. הייתה שמחה יותר לאריזה עם משאבה, קלה לנשיאה בתיק. בסיס מצויין לאיפור. נראה שלעור יבש יתאים פחות.



על הדרך ממליצה להתנסות בקונסילר המוצלח ובפודרה של טרו מאץ' עד סוף החודש היא במבצע 50 שקלים, אצלי תמיד על המדף, עמידה, ריבוי גוונים ויש לה כיסוי עבה ועמיד.





אשר למחירים, לוריאל מפנקת ותכופות יוצאת במבצעים של 1+1 השני ב X שקלים 
ועוד מבצעים מיוחדים על מוצרים נקודתיים - לעקוב ולקנות כמה כשמשתלם.

ניתן עוד להנות ממבצעי מרץ עד סוף החודש:
מסקרה ואיילינר = 89 שקלים
מסקרה לגבות מעולה עם מצויינת, סקרתי כאן, 40 שקלים
שפתון עמיד אינפילבל  - מוצלח מאוד, סקרתי כאן 55 שקלים
סומק טרו מאץ' במחיר שווה ממש 45 שקלים.
ועוד מבצעים...

את מוצרי המותג תוכלנה למצוא ברשתות בפארמים ובמשביר לצרכן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה