9 בינואר 2015

SINFUL COLORS






הבשורה כי מותג לקים חדש, אשר טרם יצא לי לדגום הגיעה ארצה, היוותה תירוץ נאות לקפוץ לקניון.





זאת כשבכוונתי לרכוש את כל ששת הגליטרים ומיידי, מצאתי רק את הכסוף וכמובן שלא עמדתי בפני האפרסק המושלם. יוצאת מן הכלל אנוכי אך קל לי יותר עם מספרי לקים מאשר שמות. השמות שנתנו בהם SINFUL מקסימים ומקלים באיתורם. 





הנסיון הראשון בגוון האדום המושלם ממש שהתקבל לסקירה  GOGOGIRL היה בלשון המעטה מבעס, הפורמולה נוזלית מאוד והלק נזל ונמרח לצידי הציפורן. 





בכל זאת צילמתי ומרחתי על אצבע מורדת לצאת ידי חובה טופ גליטר כסוף ומנצנץ QUEEN OF BEAUTY שעבר מייד לקדמת המגירה.





אולם לא מכורת לקים כמוני תתייאש. הסרתי ומרחתי בשנית תוך שימת לב לפורמולה הנוזלית וכך התגלה לי לק בגוון אדום עשיר, כיסוי מלא אך לא אטום בשכבה ראשונה, שניה שהביאה לשלמות. מראה חלק וברק מושלם. גם כאן לא התאפקתי והוספתי קישוט כסוף עדין בעזרת המנקד. 





עמידות נאה מאוד של חמישה ימים עד צ'יפון ראשון. המברשת נהדרת, אוספת את החומר אליה ולמרות שהיא דקה למראה , המריחה בה נוחה וקלה. לדעתי חוזקה גדולה של המותג היא המברשת המעולה.






מזג האויר החורפי דוחף אותי להשתולל על הציפרניים, לפעמים קודר ולפעמים משמח ממש כמו בקיץ. SOUL MATE הקורלי הפתיע בפורמולה סמיכה ומדוייקת. המברשת הנוחה איפשרה מריחה קלה, שכבה ראשונה לכיסוי מלא ואטום המתייבשת במהירות ממש, נדמה שמתוך הרגל הוספתי שניה מה שהביא לזמן יבוש רגיל. נראה שעוד חוזקה של המותג היא כי ישנם גוונים שדי במריחה של שכבה אחת לכיסוי מלא ויבוש מהיר. אני רגילה להוסיף שכבה שניה לשלמות ולעמידות.





כעצלה משהו וחובבת קיצורי דרך, שלא לדבר על היותי בבית חולה, הביאו את הכסוף המהמם שוב לפעולה. לא בהשקעה ואפילו לא בספוגית, פשוט מרחתי בנונשלנטיות, היורשת גיחכה אבל אני את השילוב מאוד אהבתי. מניחה שבפעם הבאה אשתמש בספוגית ותהיה יותר השקעה.





החברה מצהירה על 40 גוונים בעת עליית המותג על המדפים, נדמה שהם מפוזרים בין החנויות,  לא ראיתי 40 אך ישנם לא מעט ובקשת גוונים מגוונת ויפה. אני התאהבתי בששת הטופ גליטרים, מקוה לאתר את כל האוסף. אשר לאריזת בקבוק הזכוכית המעוגל - אוסף הבקבוקים מזכיר לי צנצנת מסטיקים עגולים צבעוניים, רק שאלה מקשטים את הציפרניים ולא מזיקים לשיניים :)





בקצרה:  הלקים מתייבשים מהר בשכבה אחת פשוט WOW. עמידות מצויינת. מעניקים כיסוי מלא, ברק ממש מושלם. יש בעלי פורמולה נוזלית ויש נוחה יותר, מצאתי שבכל המותגים זה תלוי גוון. המברשת המעולה מאפשרת שליטה ומריחה קלה וחלקה. חוזקה נוספת המחיר כחמישה עשר שקלים המקל על רכישה מרובה בלי יסורי מצפון ומעניק להם - כוכב זהב!!!  






5 תגובות:

  1. אהבתי מאד את בחירותייך ושילובייך ♥

    שיהיה סופ"ש מהנה, ומפנק יקרה

    השבמחק
  2. אהבתי , כנראה שאצטרך לנסות גם כן :)

    השבמחק
  3. איזה כיף שאת כאן, אתמיד לכתוב יותר על לקים ;) שבוע נפלא מעיין מקסימה

    השבמחק
  4. אין כמו קןנסנזוס, ממליצה לקרוא את הפוסט של פי'צה הוביס
    http://peacha-allmyhobbies.blogspot.co.il/2014/12/colors-sinful-colors.html

    תמצאי שם עוד גוונים מפתים ויפים

    השבמחק
  5. נראה לי שאין מנוס יקירתי, את חייבת להיות בעניינים ;)

    השבמחק