31 בינואר 2015

Marina De Bourbon - TENDRE REVERENCE





יש לי קטע כזה של צורך להתחדש ולהתרענן כל הזמן. אם במייקאפ או פודרה אני עלולה לפעמים להיות סופר מקובעת, בבשמים תמיד אסתקרן להכי חדש על המדף. "הקנקן וניחוחו". תמיד תמיד אפזול לעבר מותגי האופנה היוקרתיים, אם אי אפשר בגד או נעליים לפחות שיהיה  בושם ;)
וכך יוצא לי שאני מדלגת לא מעט על מציאות, ומרחרחת את אלה של "הביוקר".




כשנחת על שולחני הבקבוק בעל המראה הדרמטי, מרשים בסופר גינדור, קיבלתי שעור בצרכנות - ובא לי לרחרח את כל בשמי המותג הרומנטי. בושם מרשים באריזתו, תיבת קריסטל שקופה ועליה נוצה מלכותית מרפרפת. בעל ניחוח מתוק פירותי נשי עדין ולא משתלט עם עמידות מצויינת של חורף. מה שכיף לי עוד יותר הוא שגם היורשת הצעירה אהבה, על פי שתיים ישק דבר.




סוד כמוס: ברגע שתסירו את המכסה המרשים, אפשר ל"השליכו" לתיק האיפור לנשיאה בתיק והוא ישרת אתכן לרענון 24/7.
תווים עליונים: ברגמוט, דומדמניות ואפרסק. תווי הלב: אדמונית, מגנוליה וסיגליות ותווי בסיס: אלגום וניל ומושק




ניחוח של בית המלוכה הצרפתי, נסיכה אצילית, בהשראת ארמון ורסאי כמאמר היצרן . אהבתי את אריזת הקרטון, את הבקבוק, את הגוון היפיפה של הנוזל, אהבתי את הניחוח שנשאר ואהבתי לא פחות את המחיר : רק 100 שקלים לאריזת 50 מ"ל' 

למי שמחפש מתנה לחג האהבה, מצאתם  (נמכר ברשת סופר פארם בלבד)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה