12 ביולי 2014

הגרלה - SUMMER GIVEAWAY - OFRA




SUMMER FEVER - OFRA

הקיץ מביא עימו השקות יפות ומעניינות, גוונים עם נוכחות, צבעוניות. כשמדובר באיפור, יותר מהכל נדמה שחשובה לנו העמידות. עמידות מוצרי האיפור בלחות הקיץ (התכוננו לפוסט ארוך). הוזמנו למשרדי החברה בלוד והתארחנו בחנות המפעל, גם אתן יכולות להגיע ולרכוש שם. זה סוג של ילד בחנות צעצועים. האריזות, הגיוון, הצבעים.... לא ממש רצינו ללכת הביתה.




המותג OFRA, מותג איפור אמריקאי מקצועי, השיק קולקציית קיץ מרשימה, מוצרי פנים, סמקים וברונזרים, סדרת עפרונות שפתיים, עוד גוונים לקולקצייה העמידה להפליא של השפתונים הנוזליים והכי מפתיע בשבילי - ג'ל גבות בחמישה גוונים, קל לשימוש, נראות מעולה ועמידות שהביסה את העצלות שלי.



במרכז הקולקציה 5 מוצרי פנים. ברונזר/סומק מהממים שכל אחד מהם ראוי בשל העיצוב שלו ויופיו להיכנס למגירת חנוכה שלי. היחוד שבהם הוא יצור בטכנולוגיה חדשנית יחודית לofra ופורצת דרך "Liquid Baker" בתרגום חופשי "אפיית נוזלים" הנוזל הופך אבקה דחוסה, הפיגמנטים נשמרים והעור מקבל מראה שזוף וזוהר אך לא מבריק. האריזה הקלאסית של עופרה, עיצוב מינימלסטי וחזק בשחור עם מכסה שקוף המאפשר לראות את גווני המוצר. ויש גם תא פנימי לספוגית או מברשת שטוחה ומראה. הם יכולים לשמש כברונז/סומק/הייליטר ובכל החמישה ניתן להשתמש גם בכל צבע בנפרד כצלליות.





Roman סומק/ברונזר מוזאיקה

שילוב 5 צבעים בהירים וטבעיים: ורוד, אפרסק, סגול, מוקה וחום. עם מיקרו חלקי פנינה, יתאים לעור בגוון מדיום. עיצוב הסומק מדורג תלת מימדי ששומר על צורתו גם לאחר שימוש.  מחיר 238 שקלים


Pyramid ברונזר חימר

ברונזר הפירמידה - הכוכב בחמישיה. גם הוא יוצר בטכנולוגיה החדשנית. נוצקו לתוכו חלקיקי פיגמנטי פנינה ב 4 גוונים שונים, 3 גווני חימר וגוון שימר בהיר. הפירמידה תשמש להצללות, לאפקט שיזוף לברק. בסרטון של בלוגרית שהתמוגגה מהמוצר היא משתמשת במברשות שונות ע"מ למקסם כל גוון בנפרד. קיבלתי את המוצר לסקירה. הוא יפיפה, מעוצב תלת מימד, קל לשימוש להצללות ולא פחות בשימוש כצלליות. מחיר 238 שקלים



Blush Strips סומק פסים - מיני קולקציה

גם מוזיאקת הפסים מיוצר בטכנולוגיה החדשנית. שילוב חלקיקי פנינה זעירים עם פיגמנטים ב 4 צבעים שונים. 3 סמקים במיני קולקציה. ככלל מומלץ בשילוב צבעים להעביר את המברשת בתנועה מעגלית לשילוב מושלם של 4 הצבעים. קוריוז: עת ראיתי בהשקה את אילומי.... מיד חפצתי לקנות, הסתבר שהוא אזל במלאי, הצעתי לקנות את הטסטר והסתבר שמישהי כבר התחכמה לה וקנתה אותו לפני. הוא מגיע בימים אלה שוב, מחכה בסבלנות - לדעתי הוא סוג של - שלמות. לפנים וכצלליות. מחיר כל אחד מהשלישיה. מחיר 198 שקלים.



 סומק- CHEEK BLUSH

ואם בסמקים עסקינן, 2 גווני קיץ יפים הצטרפו לקולקציה הקבועה. קורל וורוד עז. רכים כמו משי, נמרחים בקלות, ללא נשורת. אריזה הקלאסית של OFRA. שני אלה ואני מכוסה לכל הקיץ. המלצת יצרן לשימוש גם כצללית. מחיר 188 שקלים





Long Lasting Liquid Lipstick - שפתון נוזלי עמיד

השפתון הנוזלי לבית OFRA הוא אהבה ממשיחה ראשונה. אפליקטור נוח, פורמולה כה נעימה, מראה שפתון מאט עם פיגמנט בעל נוכחות. העמידות המעולה אל מול שתיה ומזון יותר מראויה. 5 גוונים נוספים הצטרפו לרשימה.  טיפ חשוב: אל תפקירו את השפתון בשמש, העמידות שלו ואיכות המריחה תיפגע. מחיר 104 שקלים



 LipLiner - עפרונות שפתיים

5 גוונים חדשים הצטרפו לקולקציית העפרונות של OFRA. עפרונות שפתיים זה צד "חלש" יחסית אצלי, הן מחוסר סבלנות ואהבה לקיצורי דרך, ואם אחמיא לעצמי אומר גם שבשל מתאר השפתיים שלי נחסך ממני שנים הצורך בהם. אלא אם כן בגווני אדום למיניהם או פורמולה מסויימת נדרשתי לכך. תמצאו אצלי גוון אדום, גוון בורדו/דם, ורוד ואם מצליח לי גם גוון ניוד או שקוף שיתאים לכולם.


הדוגמנית: בעלת הבלוג "המעבדה"

עפרונות שפתיים יגבירו עמידות השפתון אם תתוו מתאר השפה ואז תצבעו את כולה. ימנעו זליגת השפתון ומריחתו. עפרון שפתיים יועיל גם בעיצוב קו שפתיים כשצריך פרופורציה או תיקון. אני מעדיפה עפרונות הדורשים חידוד וכאלה הם של עופרה, רכים, נוחים לציור ולא נמרחים.  מחיר 57 שקלים.





Semi Permanent Waterproof Eye Brow Gel - ג'ל גבות

אחרון ומאוד חביב הוא ג'ל עמיד במים וזיעה לעיצוב הגבות. היו היו לי גבות ברוק שילדס אבל עם הזמן ועם כמה גבניות לא מומחיות. נוצרו קרחת קטנטונת וגם הדלדלו מעט. הוספנה כמה שערות סוררות בלבנוניותן - לבן אפור מבריק וקבלנה דרישה יומיומית לצביעה וציור/עיצוב הגבות. הפקדתי את גבותי בידי Holly Kir-Stock המאפרת המדהימה שחיש קל לא רק שהעניקה לי גבות עבותות מושלמות אלא הדגימה לי גם כמה זה פשוט וקל. 5 גוונים, במיכל זכוכית קטן ובו חומר במרקם ג'ל. עם מברשת גבות יעודית הניחי נקודה קטנה על גב היד וכמאמר השיר בפרפרזה קטנה "ציירי לך גבה". הג'ל עמיד ל24 שעות + וזה ישאר גם יותר.  חסכוני מאוד, עמיד ומתקבע חיש קל. 5 גוונים: פחם, חום כהה, חום בהיר, אדמוני וחאקי אפרפר (הגוון שהותאם לי) אם אתן מתלבטות. שלחו תמונה בפייסבוק לעמוד של OFRA ויתאימו לכן לפי גוון השיער את זה שהכי אידיאלי עבורכן. כשהייתי מורה היו לי הרבה דוגמאות של מדבקות לתלמידים. ג'יל הגבות מקבל - כוכב זהב! מחיר 128 שקלים




כל אלה לצד נבחרת הקיץ של OFRA אשר אחת מכן תזכה בה: תיק איפור ובו:
פודרה, פריימר עיניים, איילינר ג'ל ומברשת יעודית עבורו. כולם מוצרים שכבר נסקרו בעבר בבלוג ובאדיבות OFRA מישהי מכן תוכלנה להתפנק בהן.




פודרה OIL CONTROL

פודרה באבן, הנראית לבנה במיכל ועל העור מתקבלת שקופה. נדרשת כמות מעטה כך שהיא חסכונית מאוד. מיכל פלסטיק שחור ומראה בתחתית. אידאלי לטא'צאפים. מרוכזת מאוד, נדרש רק ליטוף. 184 שקלים




פריימר עיניים

שפופרת בעלת פיה נוחה לשימוש וסטרילית. חסכוני מאוד. מתקבל על העפעף בגוון העור. קל למריחה. הוא שדרג (אפילו הציל) לי את כל מגירת צלליות האבקה שהפכו ברגע אחידות, חלקות ועמידות להפליא. העפעף שלי שומני וצלליות יוקרתיות כעממיות (שבעבר רובן נקוו בקפל העפעף /התפוגגו) עברו לדום מתוח All day long. להניחה ישירות על העפעף ומעליו את הצללית. עדיין ההסרה קלה ונעימה. אחת התגליות להן זכיתי בזכות הבלוג/הבלוגיספרה.  (קיים גם במיכל גלוס בעל אפליקטור).  148 שקלים




איילינר - FIXLINE EYELINER GEL

מרקם קרמי חלק, בצנצנת זכוכית קטנה וקלה הנוחה אפילו לנשיאה בתיק. נדרש מעט מאוד חומר, הפיגמנט עז והעמידות אינסופית ממש. להסרה במסיר לאיפור עמיד. 114 שקלים.  - נדרשת מברשת יעודית ואצל OFRA כמותג איפור מקצועי היא לרכישה בנפרד.





מברשת 41

41  מברשת ארגונומית עם ידית בעלת משלושה צדדים לאחיזה נוחה ולדיוק מרבי בציור קו אייליינר מבית MIKAELLA BEAUTY. מחיר 128 שקלים


לפרטים ורכישה בטלפון: 1-700-706-406 באתר הבית של OFRA פה וגם באתר GUILTY בו תמצאנה לעיתים תכופות מבצעים: קישור

ולהגרלה...

כל שעליכן לעשות:


1.  לתת בלייק בעמוד הפייסבוק  של OFRA : קישור 


2.  לתת בלייק בעמוד הפייסבוק של  הבלוג שלי : כאן


3.  להצטרף כעוקבות האינסטגרם של OFRA: קישור


4. להצטרף כעוקבות האינסטגרם שלי Efrat Itah כאן.


5. לשתף את ההגרלה בעמוד הפייסבוק שלכן ולצרף לי קישור פה בתגובה לפוסט,  בה כתבו גם מהו פריט האיפור העמיד החשוב לכן באיפור קיץ.


ההגרלה מיועדת רק לתושבי ישראל ותסתיים ב 31.7 בחצות. הזוכה שתיבחר תקבל הודעה ובמידה ולא תחזור אלי תוך 72 שעות, אערוך הגרלה חוזרת.


קיץ קריר ורגוע 






49 תגובות:

  1. היי אפרת,

    אהבתי מאוד את סקירת המוצרים. המוצרים של OFRA ידועים כטובים ואיכותיים והייתי שמחה מאוד לזכות בהם.

    פריטי האיפור העמיד החשובים לי ביותר בקיץ הוא מייק אפ ופודרה. חשוב לי מאוד שישרדו את החום והלחות ויחזיקו מעמד לאורך היום.


    ביצעתי את כל השלבים ואשמח מאוד להשתתף בהגרלה :)

    שם בפייסבוק: Naama Shalom

    אינסטגרם: naamasha@

    מייל: tink19@walla.co.il


    שיתוף בפייסבוק: https://www.facebook.com/naama.shalom.1/posts/10152607997438729






    שיהיה שבוע רגוע ושקט,
    נעמה

    השבמחק
  2. ביצעתי .. והפריימר שלהם פצצהההה לא יכולה בלעדיו

    השבמחק
  3. שותף :) פוסט מקסים סמקים מפתיםםםםם מאוד
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10203295316596765&id=1025512766

    השבמחק
  4. אלינור צורדקר12 ביולי 2014 בשעה 23:46

    פריט האיפור העמיד שאני לא יכולה בלעדיו בקייץ הוא עיפרון שפתיים שמקנה לי מראה מט ומוקפד של עפרה בגוון וורוד עתיק. הוא פשוט מתמזג לי בצורה מדהימה לשפתיים שלי ! שיתפתי וכל השלבים בוצעו (רובם ממזמן ) לא מצליחה להדביק לינק ספציפי לקישור ! אבל שיתפתי בפייסבוק תחת היוזר - אלינור צורדדקר :) ליל מנוחה !

    השבמחק
  5. היי, הכל בוצע בהצלחה :-) !!! פרט לשליחת הלינק לשיתוף שלי את הגרלתך... כיצד עושים זאת ??
    פריט האיפור החשוב ביותר עבורי בקיץ הוא השפתון הנוזלי העמיד :-) !
    תודה ובהצלחהההה (y) !!!

    השבמחק
  6. הפריט שהכי חשוב לי בקיץ הוא כמובן המייק אפ..

    השבמחק
  7. עיפרון שחור אחכ' האודם וכמובן מייק אף:) לייק ושיתפתי!! :)

    השבמחק
  8. הגרלה נפלאה ! יצא לי להתנסות במוצרים של עפרה והתאהבתי .. אבל יש מוצר אחד ששינה את חיי..באמת ..אני לא מגזימה ...

    אני בעלת עפעף שומני , ושנים נמנעתי מלהתאפר עם צלליות . אני מאוד אוהבת איפור וכבעלת עיניים יחסית גדולות באמת שיש מצע טוב לסגנונות איפור שונים ומגוונים . אבל בעיית העפעף השומני שלי פשוט מנעה ממני להתאפר עם צלליות בכלל . הרגשתי שאין טעם בכלל ..ממילא תוך שעה כל ההשקעה שלי הייתה הופכת לקו בקפל העין . ממש דיכאון ..
    כששמעתי על המוצר בשם ״פריימר לעיניים ״ החלטתי שאני חייבת לנסות ..ניסיתי מספר חברות ..אבל אף פריימר לא הצליח להכניע את העפעף העיקש שלי .. עד היום בו ניסיתי את הפריימר של חברת ״עפרה ״ ..
    אני חברה בפורומי איפור שונים ובעצת חברות הפורום ,אלן פניתי בפנייה נואשת ,קיבלתי המלצות אין ספור לגבי הפריימר של ״עפרה ״ ... אני אפילו זוכרת שקראתי ,כי הוא מכונה ״מגנט לצלליות ״ ..עם שם כזה מבטיח הייתי חייבת לנסות .
    אני לא רק אוהבת את הפריימר אלא משתמשת בו על בסיס יומיומי ... סוף סוף אני יכולה לאפר את העיניים שלי במגוון צלליות וסגנונות ולתת דרור ליצירתיות האיפורית שלי :) מבלי לחשוש ולהתאכזב כי הכל ימרח ...
    אני מאוד אוהבת לצפות בכל מיני סרטוני הדרכה ,טוטוריאלז , לאיפור ביו-טיוב ..ועכשיו סופסוף גם יכולה ליישם. איזה כיף!!!
    בכל פעם שאני נתקלת בבחורה מתוסכלת שמבקשת המלצה על פריימר שישמור לה על הצלליות במקומן ..אני ממליצה בפה מלא על הפריימר הזה . ובמיוחד בימי הקיץ החמים .
    זה פשוט מדהים ,איך לוק איפור שיצרתי בבוקר ..נראה בדיוק אותו הדבר בשעות אחר הצהריים המאוחרות ..כאילו ממש עכשיו התאפרתי ..ואני מרגישה שדי חבל לי להסיר את האיפור ..כי הוא נראה כ״כ נפלא !!

    השבמחק
  9. הכל בוצע: -)
    מה שחשוב לי שיהיה עמיד בקיץ זה מסקרה ואודם.

    השבמחק
  10. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152561764448276&id=767663275
    הכי חשוב מייק אפ עמיד... כל מה שמעליו אפשר לרענן מדי פעם...

    השבמחק
  11. תסבירו לי בבקשה איך משתפים בפייסבוק?

    השבמחק
  12. הכי חשוב לי באיפור קיץ זה פריימר... אחרת הכל נעלם מהר מאוד עם החום והזיעה!

    השבמחק
  13. הכי חשוב לי באיפור קיץ זה פריימר... אחרת הכל נעלם מהר מאוד עם החום והזיעה!

    https://www.facebook.com/sonsi/posts/10203235102131215

    השבמחק
  14. היי עשיתי את כל השלבים!


    הכי חשוב לי בקיץ זה האיילינר כי לפעמים הוא יכול לעשות שחור על העפעפיים בין עם זה איילינר ג'ל או עיפרון שחור :))

    השבמחק
  15. בוצעו כל השלבים,הכי חשוב לי בקיץ זה המייק אפ,לא מצליחה להדביק לינק לשיתוף אבל שתפתי ציבורי תחת השם RINA SHAULOV

    השבמחק
  16. אני בעלת עפעף שומני , ושנים נמנעתי מלהתאפר עם צלליות . אני מאוד אוהבת איפור וכבעלת עיניים יחסית גדולות באמת שיש מצע טוב לסגנונות איפור שונים ומגוונים . אבל בעיית העפעף השומני שלי פשוט מנעה ממני להתאפר עם צלליות בכלל . הרגשתי שאין טעם בכלל ..ממילא תוך שעה כל ההשקעה שלי הייתה הופכת לקו בקפל העין . ממש דיכאון ..
    כששמעתי על המוצר בשם ״פריימר לעיניים ״ החלטתי שאני חייבת לנסות ..ניסיתי מספר חברות ..אבל אף פריימר לא הצליח להכניע את העפעף העיקש שלי .. עד היום בו ניסיתי את הפריימר של חברת ״עפרה ״ ..
    אני חברה בפורומי איפור שונים ובעצת חברות הפורום ,אלן פניתי בפנייה נואשת ,קיבלתי המלצות אין ספור לגבי הפריימר של ״עפרה ״ ... אני אפילו זוכרת שקראתי ,כי הוא מכונה ״מגנט לצלליות ״ ..עם שם כזה מבטיח הייתי חייבת לנסות .
    אני לא רק אוהבת את הפריימר אלא משתמשת בו על בסיס יומיומי ... סוף סוף אני יכולה לאפר את העיניים שלי במגוון צלליות וסגנונות ולתת דרור ליצירתיות האיפורית שלי :) מבלי לחשוש ולהתאכזב כי הכל ימרח ...ובמיוחד בימי הקיץ החמים .
    אני מאוד אוהבת לצפות בכל מיני סרטוני הדרכה ,טוטוריאלז , לאיפור ביו-טיוב ..ועכשיו סופסוף גם יכולה ליישם. איזה כיף!!!
    בכל פעם שאני נתקלת בבחורה מתוסכלת שמבקשת המלצה על פריימר שישמור לה על הצלליות במקומן ..אני ממליצה בפה מלא על הפריימר הזה.
    שיתפתי :

    https://www.facebook.com/strangelove100/posts/10152531550610890?notif_t=like

    השבמחק
  17. היי בוצעו כל השלבים...לא מצליחה להוסיף קישור שיתפתי ציבורי בפייס בשמי אורטל מכלוף. הכי חשוב לי בקיץ הוא אייליינר עמיד כי שנכנסים לים או לבריכה העיניים נמרחות בשחור וזה לא הכי נעים להישאר במצב כזה כמה שעות עם עיניים שחורות... תודה ובהצלחה

    השבמחק
  18. בקיץ הכי חשוב זה מייקאפ עמיד , ו/או פריימר מתחת למייקאפ, כמו כן גם סומק ומסקרה לדעתי הם מאסט וגבות באילנייר ג'ל של עפרה הוא ליגת על ועמיד לבריכה ולים! שווה לנסות..

    השבמחק
  19. רוב השלבים בוצעו מזמן ולכן השלמתי את שאר השלבים בכיף :)
    פריט האיפור הכי אוהבת ולא מוותרת עליו בקיץ הינו שפתון ; הוא מוסיף לחות מספיקה לשפתיים, מרטב ומעניק מראה הכי קיצי ויפה :))
    לא הצלחתי להוסיף קישור לשיתוף אך צירפתי תמונה המראה שעשיתי שיתוף :D
    דרך אגב, אני אוהבת את המוצרים של עפרה.. ואשמח לזכות לפעם הראשונה מבלוגרית מקצועית ואלופה

    השבמחק
  20. כל השלבים בוצעו בכיף ובאהבה <3
    פריט האיפור החשוב לי באיפור קיץ זה צללית/ ג'ל או עפרון לגבות עמיד ... מאוד חשוב לי בקיץ וגם בכל העונות למלא את הגבות שלי בצבע טבעי ועמיד.
    אני כל כך אוהבת את הג'ל של עפרה..מקווה לזכות ולהתפנק אחרי תקופת המבחנים הארוווווכה .
    לא הצלחתי לצרף קישור ששיתפתי..אך אני בטח שיתפתי ...ובכיף ;)

    השבמחק
  21. הפריימר לעיניים חשוב לי מאוד במיוחד כשרוב היום רוב הפנים שלי מוסתרות במסיכה ורואים רק את העיניים שלי.

    השבמחק
  22. שיתפתי https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=786003808106997&id=100000921567521&_rdr
    אני לא יכולה בלי שחור בעיניים וקונסילר להסתרת כהויות :)

    השבמחק
  23. ביצעתי את כל השלבים...פריט האיפור העמיד החשוב באיפור קיץ זה שפתון עמיד המזין ומרענן את השפתיים.. וכמובן שיייק :))

    השבמחק
  24. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10204549410359911&id=1373079369&_rdr
    זה הקישור לשיתוף בפייסבוק.
    עשיתי את כל השלבים.
    שמי בפייסבוק inbal elihav
    ובאינסטגרם inbalelihav
    המוצר איפור העמיד שהכי חשוב לי בקיץ הוא צלליות ג'ל
    אני מאוד אוהבת צלליות, ותמיד בקיץ הן היו נמסות נהרסות ונמחקות לי מהחום.
    צללית הג'ל כל כך עמידות ולא זזות מילימטר גם כשחם מאוד.
    ובתור אחת שחולה על צלליות זה מצוי בשבילי. ולכן בחרתי במוצר זה כמוצר העמיד החשוב לי בקיץ

    השבמחק
  25. בקיץ הכי חשובה לי עמידות המייקאפ, מייקאפ שנעלם לו במהלך יום חם ולח הוא עניין מצער...

    השבמחק
  26. שיתפתי בשמחה! לא יודעת כיצד להעתיק הנה...עבורי המוצר שהכי חשוב לי שיהיה עמיד בקיץ חם הוא המסקרה.

    השבמחק
  27. מתלבטת בין פריימר טוב לפודרה
    אף על פי שיוצא להסתובב בחוץ אני מתעצבנת ששוב שכחתי את דפי הבלוט שלי בתיק השני
    ככה זה עור שמן בקיץ

    השבמחק
  28. בתור ג'ינג'ית המוצר שהכי חשוב לי בקיץ הוא מסקרה עמידה. שיתפתי את ההגרלה:

    השבמחק
  29. בתור גי'נג'ית המוצר הכי חשוב לי בקיץ הוא מסקרה עמידה. שיתפתי את ההגרלה:

    השבמחק
  30. כל השלבים בוצעו בכיף.
    פריט האיפור העמיד החשוב לי באיפור קיץ זה מייק אפ קליל ועמיד :)

    השבמחק
  31. הגרלה שווה :)
    פריט האיפור החשוב באיפור קיץ זה שפתון עמיד ומרטב ;)
    עשיתי את כל השלבים..לא הצלחתי להוסיף קישור ששיתפתי את ההגרלה.. אך אני בטח שיתפתי אותה ;)

    השבמחק
  32. הי...הכל בוצע...אני הכי חשוב לי שפתון....אשמח פעם גם לזכות....שבת שלום

    השבמחק
  33. (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));

    Post by Shlomit Alfasi.





    עשיתי לייק ושיתפתי.
    פריט האיפור שחשוב לי (מאוד!) שיהיה עמיד בקיץ זה הצללית לגבות, זה פריט האיפור שאני לא מוותרת עליו ובקיץ יש לה נטייה להמחק .ממש מהר לצערי
    הג'ל לגבות נותן מראה טבעי?

    השבמחק
  34. הכל בוצע :) הכי חשוב לי זו פודרה

    השבמחק
  35. ג'ל עמיד במים וזיעה לעיצוב הגבות

    השבמחק
  36. https://www.facebook.com/profile.php?id=100006365194833 סקירה נהדרת ואני חברה בפיסבוק זה זמן רב ועוקבת באהבה להלן הקישור שלי :הכל ברור .והייתי מאוד שמחה להכיר את מוצרי עופרה מקרוב מאוד משתפת באהבה פריט האיפור העמיד החשוב לי באיפור קיץ הוא ג'ל עמיד במים וזיעה לעיצוב הגבות.

    השבמחק
  37. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10203543997933397&id=1018123271&_rdr

    יש לי עור שומני בטירוף וללא פודרה טובה אני מתחילה להחזיר אור, אז בקיץ יותר מתמיד חשוב שתהיה לי פודרה איכותית :)

    השבמחק
  38. הכל בוצע! לי הכי חשוב זה מייקאפ שישאר ולא יזוז לאורך כל היום!!!

    השבמחק
  39. היי שוב מצרפת את הקישור לשיתוף שעשיתי
    הכי חשוב לי עמידות הליפסטיק בקיץ בגלל כל החום המתיש ....דן

    השבמחק
  40. להלן השיתוף שוב

    השבמחק
  41. עשיתי, לייקקתי, שיתפתי...
    הפריט הכי חשוב מבחינתי זה המייקאפ...

    השבמחק
  42. שיתפתי בהמון אהבה למוצרי ofra.
    מוצר must מבחינתי לקיץ פריימר וספריי מקבע.

    השבמחק
  43. http://m.feelunique.com/p/Maybelline-New-York-Rocket-Mascara?url=Maybelline-New-York-Rocket-Mascara&slang=EN&aff=wg&siteid=157833יי אחד המוצרים העמידים החשובים בעיניי לקיץ,היא המסקרה
    של מייבלין רוקט הכחולה

    השבמחק
  44. הי אפרת, כרגיל פוסט מעולה! אצלי הכי חשוב זה אודם עמיד בלעדיו אני אבודה.... ממממממ לא ממש אבודה אבל הכי מתחברת לאודמים! אני גם מצרפת תמונה לשיתוף אבל גם שיתפתי אצלך מנעמוד שלי! בכל אופן תמשיכי לעניין אותנו עם הפוסטים הכיפים שלך והאמת שפרט לשיתוף של הפוסט לא הייתי צריכה לעשות כלום כי הכל כבר שותף, לויקק וכו'... מזמן!

    השבמחק
  45. היי הגרלה מדליקה מיוחדת ומעניינת בלוג מקסים נהנית להכנס ולקרוא כמובן שהמוצרים מצויינים לדעתי הכי חשוב בקיץ זה מיק אפ בעיני כי אנחנו המון בבריכות בים וחשוב שהמיק אפ ישאר ויכסה את הפצעונים שאנחנו לא רוצים להראות

    השבמחק
  46. היי הגרלה מתאימה במיוחד לקיץ החם . עשיתי את כל השלבים! ניתן לראות את השיתוף בפייסבוק כי זה ציבורי. הפייסבוק שלי sigal russin. הכי חשוב לי בקיץ זה פודרה טובה שלא נבריק במקום לא תקין. בהצלחה לכולן ;)

    השבמחק
  47. בהצלחה בהגרלה

    השבמחק
  48. כל השלבים בוצעו והפריט האיפור העמיד והחשוב ביותר בקיץ בשבילי הוא מסקרה :)

    השבמחק
  49. שמי באינסטגרם: edenahmani
    מייל: eden.nahman@gmail.com

    השבמחק