29 ביולי 2014

ארנקי עמנואל ונטע שדה - אקססוריז של קיץ




לא רק איפור וביוטי הוא התמכרות שלי אלא גם אקססוריז (ונעליים) . השותף שאל אותי כשראה שהמדפים בארון שבעי תיקים ואין כבר מקום להכניס את בגדי החורף "למה את אוהבת כל כך תיקים"? התקיל אותי רק לרגע קט, אבל מייד קפצה התשובה "לא תלוי גיל, משקל או גוון עור. לא צריך להתפשט בשביל למדוד והם משדרגים את ההופעה" שלא לדבר על זה שאהבתי להחליף תיק אפילו יום יום לפי האאוטפיט. חלפו כמה שנים אני כבר לא מחליפה תיקים יום יום וקונה לעיתים אופנתי ובד"כ איכותי. מנסה להתביית על תיק שיתן מענה לכל הדרישות ואוכל להתהלך איתו כל העונה.



הוזמנתי להשקה של ארנקי עמנואל ונטע שדה. ארנקי עמנואל זה גם תיקים ונטע שדה מעצבת עבורם גם ליין משלה "נטע שדה" צילמתי, דגמתי והתלהבתי, ארנקים, קלאצ'ים, תיקים, סנדלים ומוקסינים הצועקים אופנה ואיכות.



ארנקי עמנואל לקיץ 2014

קולקציה עשירה מעורות איכותיים תוך הקפדה על חלוקה נוחה ומראה רב עונתי. ג'ונגל - השראה מהטבע. מטאל - הטרנד המטאלי במקרה קלאסי בגודל אוברסייז בגווני כחול, זהב, ברונזה ושחור. אורבאנית - תיקי גב, תיק משרדי ללפטופ, קלאץ' וארנק עור. 



קולקציית ארנקים ותיקי גברים מעור איכותי בחלוקה חכמה לכיסים. בנוסף לעמנואל קולקציית אביזרים ובה כיסויי אייפד וטאבלט, תיקי עור, מחברות עטופות עור, תגי מזוודות עשויים עור ועוד.



נעלי אצבע קיציות

סנדלי האצבע עשויות עור נאפה רך בצבעים לבישים: אדום, כחול, בז' ועוד לנעילה 24/7. 

ולמי שכמוני חובבת מושבעת של מוקסינים יש מענה:, דגמתי אותם - כפפה לרגל.



קולקציית המוקסינים:

מוקסינים מעור לנשים בגגונים קלאסיים באפור, חום בהיר, חום כהה ושחור לצד נעלי בלרינה ונעלי בובה 


טווחי מחירים: ארנקים 130-520 ₪; תיקים 349-1129 ₪; נעלי אצבע ומוקסינים 329 ₪

להשיג ברשת חנויות "ארנקי עמנואל" ובבוטיקים מובחרים ברחבי הארץ

לבירור מיקום חנויות:  03-5583444
אתר: לחץ כאן




נטע שדה לארנקי עמנואל קיץ 2014

נטע שדה: "תקופת הקיץ חשופה וצבעונית, יוגה, מני פדי ועוד פינוקים הם ההשראה לקולקציית קיץ 2014". תיקים מקושטים העורות צבעוניים, סרטי עור, תיקי יוגה -  רכים וגדולים בכחול, אדום, קאמל חום ושחור. תיקי פבלובה - בעלי תאי בד פנימיים וכיס פנימי נשלף, פסטל-ורוד, תכלת, חאקי וצבעי אדמה. 



פטיסייר - מקושטים זהב, בעלי כפתורי זהב, במגע קטיפה - תיקי עבודה רשמיים עם חלוקנה פנימית רבה ונוחה - בחום, חמרה, שחור ואדום. לא יודעת מה איתכן אבל לי ממש מתחשק לקפוץ לקונדיטוריה הקרובה ;). מקרון - כמו הגוגיה גם הן עשויים 2 שכבות עור - נכווצים בסרטי עור צבעוניים, קלילים וקיייצים. לא יודעת מה איתכן אבל לי ממש מתחשק לקפוץ לקונדיטוריה הקרובה ;)



טווחי מחירים ארנקים 300-596 ₪; תיקי קלאץ׳ 500-650  ₪; תיקי עור 750-1200 ₪ ;

קולקציית "נטע שדה" נמכרת ברשת חנויות "ארנקי עמנואל"
ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ טלפון לבירור מיקום חנויות:  03-5583444
אתר: לחץ כאן  אינסטגרם: NETASADEDESIGN


קלאץ' אופנתי מעור משובח, תכשיט ושפתון קייצי ואני מוכנה ליציאה ואתן? מה המאסט שלכן ליציאה? תיק שק שבו תקחנה את "כל הבית" תיקון קטן ובו רק האביזירים ההכרחיים או אולי תיק גב? שתפו





2 תגובות:

  1. הפרחוני ממש עושה לי את זה :)
    זהו, אני באה לתל אביב...
    גם האזעקות לא יעצרו אותי....

    השבמחק
  2. בואי, קפה ומאפה עלי, את יודעת :)

    השבמחק