9 במאי 2014

BOBBI BROWN בקניון הגדול בפתח תקוה - פתיחה רשמית




עכשיו כשנגמרו החגים, התלמידים חזרו שלגרה ומזג האויר נעים יותר,  נעים לבקר בקניונים. חניה צ'ק, קפה טוב צ'ק חנויות מפתות ואפילו השלמות בסופר. מאז ומתמיד אהבתי את הקניון הגדול בפתח תקוה. 45 דקות מירושלים לפני הפקקים ובשעה שמונה/תשע בערב כבר בבית עם השקיות. ישנם שם ׁ(רוב) המותגים שאני אוהבת, מסעדות ובתי קפה, בית קולנוע וחניה מרווחת מאוד חינם אין כסף.

       חלי סימסולו- מנהלת מותג בובי בראון בישראל, אביגיל אלוני- מנהלת ההדרכה - בובי בראון בישראל,
פרלה ביטון- מנהלת חנות בובי בראון בקניון הגדול פ"ת, ניר ברקן- מנכ"ל הקניון הגדול פ"ת

מאז עברתי לתל אביב ובשלל הקניונים הקרובים סביב, הפסקתי לפקוד את הקניון הגדול. כשנפתחה החנות הרביעית של המותג בובי בראון, גזירת הסרט היא סיבה מספיק טובה להתייצב. תסכימו איתי? מתל אביב בלי פקקים זה עוד יותר קרוב.



המותג מתרחב בארץ ובנוסף לחנויות בקניון רמת אביב - תל אביב, פארק הקרח באילת (חו"ל זה כאן!), וגרנד קניון בחיפה מצטרפת חנות רביעית בפתח תקוה - בקניון הגדול בקומה השניה - טלפון: 03-6518060. החנות בניהולה של פרלה המדהימה, יפיפה אמיתית ואיתה צוות מאפרות מקסימות. לא תרצינה לעזוב את החנות (אותי היו צריכים לגרש, זו עובדה).



החנות קטנה יחסית בשטח כ 30 מ"ר, אך מרגישה מרווחת ומעוצבת מדהים . אורן רווח מנכ"ל קבוצת אסתי לאודר אליה משתייך המותג משתף כי עד סוף 2014 אמורות להיפתח 3 חנויות נוספות - הללויה.



אל המותג התחברתי מתוקף אישיותה ומשנתה של בובי בראון המדהימה "נשים רוצות להיראות ולהרגיש כמו עצמן רק יותר יפות ועם יותר ביטחון" איפור נועד להבליט את היופי הטבעי שלנו.  בחנויות בובי בראון כל אחת תוכל לקבל שיעורי איפור מהמאפרים של בובי בראון ללא עלות. משיעור לטיפוח מושלם ועד מראה עיניים עוצר נשימה, כ 5-20 דקות לשיעור.



ישנם שיעורים מורחבים "יפה ועוצמתית" או "איפור לאירוע" הנמשכים 45 דקות, בתשלום אשר מוחזר ללקוחה במלואו לרכישת מותרים.



יש במותג לא  מעט מוצרים להם הייתי קוראת מושלמים, דוגמת השימר בריק לאיפור הפנים, הסדרה העמידה ובה המייקאפ שנותן פייט ללחות הקיץ. העפרון העמיד שלא זז כל היום. שפתוני החמאה הנהדרים הלקים היפייפים ועוד.



HYDRATING EYE CREAM מבין מוצרי הדגל של בובי בראון קרם העיניים אהוב עלי במיוחד. אריזת הזכוכית אלגנטית ויפה, אם כי חבל שמגיע בצנצנת ולא במשאבה, שימו לידכן מקלוני צמר גפן, לא מומלץ לנבור באצבעות. קליל ולחותי, מאוד חסכוני. מחליק את העור ומשמש סמי פריימר להנחת הצלליות מעליו.

Long-Wear Gel Eyeliner  ג'ל איילנר עמיד- מגיע במיכל זכוכית עגול, מבחר של גוונים, חום, סגול, שחור ועוד. עמיד במים ויחזיק כל היום גם על עפעף שומני כשלי. לקח לי זמן ללמוד לעבוד איתו, אבל זו אני, מתחילה בקו די עקום, מיישרת מפה ומשם וכשמתקבל קו אחיד, הוא גם עבה, למזלי זה הולם לי. איני מרבה ללכת עם ליינר ביום יום. אבל אם כבר, אז שיהיה עמיד לכל היום. הוא לא מתייבש מהר על העין ולכן קל לעבוד איתו ולתקן. טיפ שקראתי: הקפדנה לסגור את המיכל כשאתן לא משתמשות, אפילו בין קו לקו כדי שלא יתייבש. לציור קו מדוייק ונאה צריך מכחול/מברשת מוצלחת.



מברשת Ultra Fine  - מברשת לציור קו איליינר. בעלת ראש דק ושטוח וידית אחיזה באורך הנכון לציור קו מדוייק. לקחת נקודת צבע על המברשת ולצייר בעדינות. ניתן להשתמש גם לציור קו איליינר בשימוש בצלליות ע"י לחלוח המברשת. אני אשמור אותה לשימוש לאיליינר ג'ל בלבד.

את המוצרים תוכלנה למצוא ב 4 חנויות הרשת ברחבי הארץ.

קרם עיניים - 215 שקלים
מברשת -      130 שקלים
ג'ל איליינר -  125 שקלים


ואתן, יש לכן מוצר מועדף משל בובי בראון? שתפו




10 תגובות:

  1. אני עשיתי אז את הצ'ק אין וקיבלתי את המסקרה המעושנת בדוגמית.
    קניתי גם צללית קרם - סנדי גולד.
    עכשיו הלכתי לקנות את המסקרה. הוספתי לה צללית ,
    ניטרלית שניראתה בחנות לבנה, כי זה מה שביקשתי.
    קולקציית נקטר אנד ניוד, לא נפלתי ממנה כמו שציפיתי.

    השבמחק
  2. רכשתי את הצללית סטיק: גוון שאדו,את הקרם פנים ויטמין אינריץ (לא יודעת- לא הבנתי למה הוא משמש- קרם לחות הוא לא ,פריימר כנראה אבל לא הרגשתי הבדל בעמידות) ,ליפ באלם שכולן מדברות עליו ?(סתם..) סומק קרם שהוא גם אודם נחמד מאוד. סומק מעולה וכמובן מוצרי הדגל הקוקטור והקונסילר פלוס הפודרה... וצללית בון - איפור איכותי ושרות מקצועי.

    השבמחק
  3. אני מתה על המוצרים של בובי בראון ועל החנויות המקסימות שלהם שתמיד מרגישות לי כמו חנות ממתקים לילדות גדולות.
    מזל טוב להם על החנות החדשה!!
    האיפור שעלייך בהשקה מקסים. ממש אהבתי :-)
    שבת שלום בובה <3

    השבמחק
  4. תתחדשי, המסקרה היא אחת המעולות שדגמתי השנה. הנקטר נפלאה בעיני, מתחברת לגוונים והם מתאימים לי, מצד שני אני מכורה את יודעת ;)

    השבמחק
  5. קרפם הפנים נועד כלחות ופריימר להכנת הפנים למייקאפ, כדאי לקפוץ לחנות ולהתייעץ. הסומק הקרמי נפלא, כשפתון אולי בתיק האיפור 2 ב 1. תחדשי. האיפור איכותי ומפנק

    השבמחק
  6. תודה מקסימה, את תמיד אומרת את המילים שגורמות להרגיש טוב. אני תמיד מציעה לבוא לשם עם רשימה כי אחרת מתחשק את...הכל. תודה יקירה, איפור של בובי כמובן, מ.אפ עמיד, שימר בריק, מסקרה "מיושנת" ושפתון חמאה

    השבמחק
  7. הקולקציה פשוט יש לי את כל מה שיש זה מחברות אחרות

    השבמחק
  8. הביבי קרים של בובי הוא אחד הטובים שיצא לי לנסות, יש לי עוד מוצרים שלה אבל זה לוקח בגדול.

    השבמחק
  9. ספרי לי על זה, אם תסתכלי בשידת האיפור שלי הדבר הראשון שתגידי "למה אתת צריכה כל כך הרבה מאותו הגוון" - כי זה מפתה כשזה לא מאותו המותג...

    השבמחק
  10. כיון שהוא מכסה כמו מייקאפ מן הסתם? המותג מווצלח כמו גם התפיסה שמאחורין, הוא לא בומבסטי אלא נותן מענה לכל. דומני שאם יכריחו אותי לבחור בעבורי זה המייקאפ העמיד, בככל כל הסדרה העמידה, השימר בריק והשפתונים (איך לא ;) )

    השבמחק