29 במאי 2014

"קצה המחר" סרט קולנוע




טום קרוז ואמילי בלאנט מככבים בסרט. העלילה מתרחשת בעתיד, לאחר שחוצנים פלשו לכדור הארץ והמפלה ידועה מראש. טום קרוז כקצין עיתונות נקלע לזירה כחייל ונכנס ללופ המאפשר/כופה עליו חזרה ליום האתמול שוב ושוב בנסיון להצליח לנצח את המערכה. לצידו אמילי בלאנט, חיילת עשויה ללא חת ויחד הם מנסים לעשות את הבלתי ניתן.




כהרגלי בתקופה האחרונה באתי כשרק הכרזה של הסרט בראשי, 2 שחקנים אהובים עלי במותחן. בשל הלופ ההתחלתי הלא צפוי עבורי שכן לא קראתי תקציר, נשאבתי אל הסרט בסקרנות מרותקת לפן הפסיכולוגי שבו החוזר שוב ושוב. השותף לידי ישב וחיפש עומק ומסר בסרט שהתגלה כסרט אקשן בדיוני.



אחרי הלופ השלישי או הרביעי התרווחתי אחורה כי הבנתי את הפרינציפ, ובסרט אמריקאי אין מה לחשוש ולפחד כי הסוף חייב להיות טוב. לא טעיתי. הבימאי דאג לימן (זהות כפולה, מר וגברת סמית) מספק לנו סרט קייץ מהנה שלא דורש יותר מידי מחשבה מחד אך מעניין ותופס אותך מהשניה הראשונה מאידך.



אשר לי, טום קרוז בין ה +50 נראה נפלא, משחק נהדר. אני מעדיפה אותו אותו בסדרת סרטי  "משימה בלתי אפשרית" ב"דוח מיוחד" או ב"כמו יום ולילה". אך כמו תמיד הוא נושא את הסרטים על כתפיו בקלילות ומוביל יחד עם צוות השחקנים סרט שעדיין משאיר בך מחשבות ליום המחרת, בשל הלופ הבלתי פוסק ומזכיר מאוד סרט אחר שאהבתי, מנחשים מאיזה סרט נלקחה ה"השראה"?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה