30 באפריל 2014

TEVA NAOT SUMMER 2014




נעליים קונים מהר? איכשהו יש את ההתלבטות בין נוחות לבין הרצון לטרנדיות, אופנה עדכנית יופי ועקב אלגנטי. וסנדלים על אחת כמה שכן כף רגלנו חשופה.



חברת טבע נאות מרימה את הכפפה ומאפשרת לנו לשלב את הנוחות עם שיא האופנה. עקב נוח? נצנצים בסנדלי אופנה? נעלי בובה שמשדרגות כל הופעה, את כולם פגשתי בחנות.



הקולקציה לעונת הקיץ צבעונית ומשמחת עיניים, כחול צהוב וכתום, עם שילובי כסף, זהב ושחור לבן קלאסיים. תוך שמירה על איכות ונוחות.



תמצאנה גם שילובי קאמל,אדום, סגול וטורקיז, כל אחת לפי נוחותה וטעמה.



שילובי צבעים טרנדיים ועונתיים.

יש גם בורוד 


70 שנה בקיבוץ נאות מרדכי תופרים עבורנו נעלי נוחות ואיכות הנמכרות סביב העולם, 7 סימני נוחות לטבע נאות ובכל נעל ונעל שטוחה או גבוהה תמצאו אותם:




כשאתן בחנות תנו הצצה על התיקים, יפים, טרנדיים וסופר איכותיים.



ויש גם לגברים




עבורי טבע ונחות מתקשרים לדגם הקלאסי, נוח, טרנדי ותופס את הרגל היטב הדגם שאיתו עברתי את הקיץ בהריונות. בצבע בעל נוכחות, מלבד לבילוי לילה, יתאים לכל.
אגלה לכן סוד, לפגישתנו הראשונה, בליינדייט, הגיע השותף, לבוש למשעי, עם בלייזר תפור היטב ו...סנדלי טבע נאות. בקזו'אל תמיד יעדיף נוחות בסנדל עם סגירה אחור


ואתן, עקבים או נעליים שטוחות?. סנדלים או בובה סגורות? שתפו



*הוזמנתי להשקה של קולקציית הקיץ.



6 תגובות:

  1. אני מאוהבת בדגם הקלאסי שלי בצבע טורקיז. הולכת איתם כמעט כל יום. ממש נוח!

    השבמחק
  2. הן נוחות זה בטוח, אבל בשבילי העקב נמוך מידי, אז אני מנסה לשלב ומפעם לפעם מוצאת נוחות ועקב אבל בחברות אחרות. מי שאוהב שטוח הן מציבות פתרון מצויין!

    השבמחק
  3. הצבע לקיץ. ואין על הדגם הלאסי בשביל חרשיה יומיומית, נוחות, יופי ואיכות

    השבמחק
  4. כשאני נתחלתי ללכת עם טבע נאות היו רק דגמים קלאסיים, היום כולן מורווחות. אשר לגובה העקב, אצלי ההפך את יודעת;). לא יותר מ 7 ס"מ למרות שהשותף גבוה, מעבר לזה לא נוח לי

    השבמחק
  5. כל הסנדלים של כפכפי נאות (למעט הכפכף הקלסי) רחבים עלי ברצועות ולכן אני לא יכולה לקנות אותם. לא יכולה להגיד שהם הכי חדשניים ויפים בתחום העיצוב, יש כמה יציאות טובות, אבל הן נוחות בהחלט. גם יש לי בעיה עם כפכפים בעלי סוליה כגון נאות, בירקנשטוק וכו' שכמובן מזיעים ברגל ורואים את הסימנים על הסוליה. זה מזעזע לטעמי.

    השבמחק
  6. אומרים שאי אפשר לאכול את העוגהו להשאיר אותה שלמה. נוחות מאוד חשובה לי והיופי זה עניין יחסי, מבינה את כוונתך. אגב את הסימנים רואים רק לאחר שימוש רב לא בהתחלה וגם רק כשאת מסירה את הנעל...

    השבמחק