25 במאי 2013

YSL ROUGE VOLUPTE SHINE, SHEER CANDY & TOUCHE ÉCLAT COLLECTOR





המתנה שקניתי לעצמי לחג באביב, לקח זמן מה עד שהגיעו לפוסט.
האריזה המהממת שאין לעמוד בפניה, פשוט אין, הלחות הנהדרת על השפתיים והגוונים המושלמים - רוז וולפטה של YSL היא סדרה מנצחת ללא ספק.



התכוונתי לקנות לי שפתון אחד מהסדרה המוזהבת הזו, אבל כשראיתי את הגוון הכסוף מסדרת הקנדי היה ברור שאני יוצאת מהפארם עם שניים רק ש...הבחירה היתה מאוד קשה, כמובן שעשיתי עבודת הכנה לפני, באין ברירה שכן בכל סניף שיצא לי להיות, היו חסרים כמה טסטרים.

הסדרה המקורית של רוז וולפטה בעלת האריזה המהממת (להלן הקנקן) היא קרמית ומאוד חמאתית, סדרת SHINE היא יותר שקופה אולם לגוונים הדומיננטיים והחזקים יותר דוגמת האדומים, הקורליים והכתומים יש כיסוי יפה וברק עשיר שאני אהבתי מאוד.

דבר היצרן:
הכל באחד - לחות, תמצית רימונים ואורז נגד רדיקלים חופשיים, חומרים מרככים ומרגיעים, ברק אינטנסיבי וזוהר ע"י שעוות קנדלילה ושמנים סיליקוניים.


CORAIL IN TOUCH 14  - ROUGE VOLUPTÉ SHINE


אודה ולא אבוש, לא מסתכלת על מרכיבי השפתונים שלי. מתעניינת במוצר מבית טוב הקנקן הנפלא, תודו?, הלחות הנעימה, המריחה הנוחה ובלי ציפיה מוגזמת לעמידות רבה מביאה רצון לקנות את כולם (אולם כאן עוצר אותנו המחיר) התחלתי עם מספר 14הקורלי.  קורל שולט באוסף השפתונים שלי ואהוב עלי מאוד (יחד עם ורוד).

בתמונה הוא נראה כתום ג'לי אולם הגוון המדוייק הוא קורל אפרסק זוהר ועשיר, הזוית שבה חתוך השפתון מקלה על מריחתו אפילו בלי להביט במראה, אפשר בעדינות לבנות כמה שכבות ואז הוא נראה ככיסוי כמעט מלא. קפה הוא צלח בסבירות נאה, אך לא מכער אבל...עם קנקן כזה אני מוכנה לחדש אותו כל היום.

אהבתי את האריזה, את נראות השפתון על השפתיים, הזוהר והברק, לא גולש מעבר לקו השפתיים, מלחח אותן ונראה זוהר אך לא מידי מבריק - שלמות.



הבחירה בשפתון מסדרת קנדי הייתה קלה מאוד למרבה הפלא. החברה מגדירה אותו Volupte Sheer Candy והדיילת הגדירה אותו כבאלם, היה ברור לי שלדרישותי יתאים גוון "כהה". מספר 5, כשמו כן הוא Mouthwaterning BERRY. אדום אוכמניות, מלחח את השפתיים ומדגיש/מבריק/מחזק את גוון השפתיים הטבעי, האריזה הכסופה מהממת לא פחות מתאומתה הזהובה Berry הפתרון בהא הידיעה לשפתון מבוקר עד ערב.



אל תשוו אותו לאף באלם שיש לכן כי הוא יותר! יותר יפה, עשיר בלחויות, יותר עושה חשק ללחח את השפתיים שוב ושוב. כדאי לפתוח קרן קטנה לטובתו כי הוא יגמר מהר בשל השימוש התכוף.
טרם הספקתי לפתוח קרן עבורו והופ...היורשת "השאילה" אותו לדבריה ולא "הלוותה" אך מאז הוא לא חזר אלי. הוא בהחלט דחק אצלה את כל שפתוני הלחות. גם לחותי, גם מעניק צבע דובדבן משגע וגם כיף להוציא מהתיק...



יח"צ
אני כמובן חושקת באוסף קנקנים מסדרת ה SHINE, אך אם לבחור רק באחד נוסף, ההתלבטות היא בין 13 15 ו 16 שהם בעלי נוכחות, זה יהיה ורוד או כתום אבל ביננו, כל הגוונים יפים, ועם קנקן שכזה עוד יותר.



הדיילת הנחמדה פינקה אותי בתיק איפור ובקופסה קומפקטית מרובעת שטוחה שחורה והלכתי לי הביתה שמחה וטובת לב במחשבה שקיבלתי סט צלליות לתיק.



קיבלתי פנקס שחור ומבריק עם עפרון עליו מוטבע שם המותג, עם בטנה נאה בבורדו, נו טוב גם מיועד לתיק לא?




TOUCHE ÉCLAT COLLECTOR 


עשר שנים חלפן מאז היה ברשותי טוש אקלה, זכיתי בו אז כמתנה מהמגזין קוסמופוליטן. לא ממש ידעתי כיצד להוציא ממנו את הבנפיט שבו והעברתי אותו למשיהי חכמה ממני שקפצה (אולי אפילו משכה מידי ומייד) על המציאה.

ביום "הולדתו" YSL מלבישה את הטוש המוזהב בהופעה מגונדרת. דבר היצרן כי לכבוד 2013 "הולבש" בשמלת ערב נוצצת המכוסה חרוזי קריסטל מקולקציית EDITION SOIR בעיצובו של איב סאן לורן עצמו בשנות ה 60. תכשיט של ממש.

שמחתי עד מאוד לקבל את הטוש היפיפה להתנסות, שכן בשנה זו התנסיתי במספר סוגים של טוש הארה  ואף סקרתי כמה כמו פה ופה והפעם זו הזדמנות לבחון את "הדבר האמיתי".



דבר היצרן:
כל 10 שניות נמכר אחד ברחבי העולם. משפר את קוי המתאר של הפנים, משטשט עיגולים שחורים. עט קשם של אור וזוהר לפנים. משטשט פגמים, כהויות באזור העיניים וקמטי הבעה.


מעשית:
קסם זו המילה, מבינה למה קושרים לו כל כך הרבה כתרים, למה כל 10 שניות נמכר אחד, במחי טוש על שקיות העיניים, ושנים נעלמות, צעירה בשנים! מעמעם, משטש ומאיר, אהבתי גם את התרומה שלו לקמטי ההבעה בצידי השפתיים, אני אשמור אותו אך ורק מתחת לעיניים. למרות שהכמות היא מזערית 0.1 גרם, נדרשת רק לחיצה או שתיים כך שהוא יספיק לזמן מה.



שאפו ל YSL על ההנחיות המדויקות בגודל כתב קריא על האריזה. ובכל זאת: *המחיר שלו יקר  *אי אפשר לדעת מתי הוא נגמר (שלא יגמר לעולם) * לארץ הגיע רק מספר 2, למרות שהגרסא הזו קיימת ב 4 גוונים - למזלי כי רב יש לו נטיה צהבהבה ומתאים לי בול. אולם הגרסא הקלאסית בזהב יפה וזוהרת לא פחות ומגיעה בשלוש קבוצות ובתת גוונים רבים, כל אחת תמצא שם את הגוון שלה.

הפעם זה קנקן שארצה לקחת בתיק בשל תוכו לא פחות מאשר בשל יופיו.

את השפתונים והטוש תוכלנו למצוא בפארמים, באפריל ובמשביר

שפתון  ROUGE VOLUPTE SHINE במחיר 200 שקלים
שפתון  ROUGE VOLUPTE SHEER CANDY  במחיר 176 שקלים
TOUCH ECLAT  במחיר 240 שקלים

ואתן, מה היחס בין הקנקן לבין תוכו? שתפו






15 תגובות:

  1. בדיוק בימים אילו חושקת נפשי בשפתון קורלי מהמם ולגמרי גרמת לי לרצות לבדוק את זה שקנית :-)

    ...אני קצת חוששת שעל הגוון הטבעי של שפתיי, שהוא די כהה מלכתחילה, השפתון "ילך לאיבוד" ואולי אזדקק לאחד קצת יותר פיגמנטי

    אני כמובן אלך לנסות כי "הקנקן" מהמם בהחלט. לא אתנגד לקנקן כזה בתיק שלי!!

    בתמונה של היח"צ השפתונים נראים כמו סוכריות. ממש מפתה!!!

    תתחדשי ותיהני דארלינג! ותעלי תמונה שלך איתם כדי שנוכל ליהנות יחד איתך :-)

    Vered'Style fashion blog

    השבמחק
  2. אני חושבת שלשפתונים שלהם יש את אחד העיצובים הכי יפים שקיימים בשוק! עם זאת, אני קצת מתבאסת לבזבז כזה סכום על גרסת הבאלם שלהם..

    השבמחק
  3. מבחינת עיצוב - אלו השפתונים שאני הכי אוהבת את העיצוב שלהם. מרשים ומושך

    השבמחק
  4. תתחדשי על הכל, אני הרוסה על סדרת הרוז' וולופטה הקלאסית, השיין גם הורסים, רק הקנדי זה לא אני כי שקופים לגמרי.
    הפנקס הזה מקסים, אני כל כך אוהבת את הקישקושים האלו שמקבלים מתנה בקנייה...

    השבמחק
  5. דנה - שיק שק שוק26 במאי 2013 בשעה 23:11

    מהמם! יש לי את מס' 13 מסדרת הרוז' וולופטה - זו יצירת מופת.

    השבמחק
  6. 13 מושלם, ללא ספק :)

    השבמחק
  7. ,תודה, בסדרה הקלאסית התבייתתי על 13 ועל 8 ואולם היא קרמית מאוד וצריך למרוח אותה בקפידה (לפחות אני) סדרת השיין שראתי אצל בלוגרית מפתה אחת , בגללה/בזכותה התחיל הרומן שלי עם השיין, הייתי חייבת חייבת את הכסוף גם כן, כך שיצא לטובה שהיורשת אהבה. יש דברים שאי אפשר לוותר עליהם. היום אני פחות גרועה מבעבר ולמדתי לדחות סיפוקים (ופל ורד למשל)
    הפנקס חמוד אין ספק, אהבתי יותר את התיק :)

    השבמחק
  8. שואלת את עצמי איך יתכן שפסחתי על הסדרה הזו? זו התחלה של רומןן ארוך :)

    השבמחק
  9. כשמגיעים לקנקנים יש לי שריטה עמוקה, אני מחפשת קורס גמילה :)

    השבמחק
  10. תתחדשי מגיע לך להתפנק! ו"בזכותך" אלך לאפריל לדגום את המבצע על 50 אחוזים הנחה ואיזה שפתון איב סן לורני אחד

    השבמחק
  11. מתנה משובחת, וכן האריזה שלהם לגמרי עושה לי את זה.
    הגוונים שבחרת מקסימים, בעוד אחד חורפי וקר השני קייצי וקורן- בחירה מעולה.

    השבמחק
  12. איזה מותג מפתה ושווה - YSL ! תתחדשי על הכל !
    מתה לנסות את השפתונים האלו כבר...
    אהבתי מאוד את האריזה המיוחדת שהם הוציאו לטוש אקלה לכבוד היום הולדת.

    השבמחק
  13. מותג שווה אין ספק והקנקן פה הורס כמו גם תוכו.
    טוש אקלה באמת מנפיקים פה רעיון נחמד...

    השבמחק
  14. כאן תוכו מהמם כקנקנו...
    מה שנראה לך חורפי הוא באלם עם גוון כך שיתאים לכל ימות השנה.
    קנקנים זה פיתוי מסוכן :)

    השבמחק
  15. קשה להסתפק באחד, ראי הוזהרת :)

    השבמחק