11 במאי 2013

Mac - News





 במאק יש התחדשויות חדשות לבקרים, לא הגעת, פיספסת, אספתי כמה מהחדשות וההתחדשויות האחרונות/



BB - PREP+PRIME  BEAUTY BALM

עבורי תגלית השנה הזו הייתה ה BB (לשאלתכן בשנה שעברה היה זה הפריימר לעיניים), גיליתי שאפשר גם בלי שפכטל אהובי, לפחות ליציאות קלות וימים חופשיים. יש לי כבר מגירה מוצפת, אבל בשמחה מצאתי מקום גם לביבי שהתקבל להתנסות.



למי שלא מחפשת כיסוי, הוא מוצר נפלא לטעמי. קליל, מגיע באריזת שפופרת דקה וארוכה- יפה ואלגנטית, נוחה מאוד לנשיאה בתיק.  הוגדר לעור מעורב ובעלת  SPF35, מעניק מראה חי ומואר לעור. לא לשעות רבות,  כיסוי קליל וטבעי. מגיע גם בקומפקט המוגדר לעור יבש, עם 30 SPF. אבל...(תמיד יש אבל) ה BB מגיע רק ב 3 גוונים בהירים.



דבר היצרן:
הדור הבא - בתכשיר אחד, לחות, הזנה כיסוי עדין, מראה קורן והגנה מהשמש.  שני פריימרים, האחד במרקם קרם והשני קומפקט מתאים לשימוש כ: הכנה לחות וטשטוש פגמים, מתחת למ.אפ ו/או פודרה או כמראה טבעי לבדו.



מעשית:
תכשיר במשקל נוצה, דק ועדין, נעים ונספג מייד על העור, כיסוי עדין וטבעי המקנה גוון אחיד לעור, העור נראה חי וקורן ומסנן ההגנה כבר בפנים. לא לחינם מאק מגדירים אותו כפריימר. להניח אותו בלבד, יעניק מראה קורן וחי לעור מושלם ואחיד, אנחנו נצטרך להשלמות, תגבור של פודרה ועוד. הוא נעים לי ליציאות קלילות  והראיה היא ה"אומץ" שלי להעלות תמונה שצולמה באייפון לפייס למרות הפיגמנטציה (המשתפרת יש לומר) כשלעורי לחות, BB, סומק ושפתון בלבד.
עם יפעת המהממת, האחת והיחידה.





TEMPERATURE RISING

לא לחינם אני מעלה את הפוסט עכשיו, אהבתי את הקולקציה החדשה שנחתה בחנויות בימים אלה, אין ספק שקנקן מטאלי ברונזה קייצי ולוהט באריזות המוצרים של מאק - אשר בד"כ הן שחורות, הוא שיחוק. בקולקציה, שפתונים, גלוסים, עפרונות עיניים, רביעיות צלליות, סמקים ברונזרים, ועוד ומברשת - מעלפת, רק שמהמחיר גם קצת התעלפתי  217 שקלים, מיועדת לסמקים וברונזרים - ידית ברונזה וכמו פרווה מלטפת, הפעם התאפקתי, אבל אני לא בטוחה שארגע עד שהיא תהיה שלי.






שלא כמו עם פודרת הלבבות ש"אלא לראותה בלבד", מקולקציית ארצ'י שסקרתי פה. הפעם לא היססתי והגלוס שנחת אצלי  Liquid Passion - ניוד קרמי, נפתח, שומש מייד ובסקרנות, שכן בד"כ אשת שפתונים אנוכי.



מלא לחות, קרמי, בתחילה נראה כאילו מוחק את השפתיים ואח"כ מתקבע טבעי  עם ברק, מבחן הקפה הוא צלח, עוגת השמרים כבר לא. ברגע הדיח את כל השאר, הספוגית מעט רופפת וכדאי לדעתי לנהוג בה עדינות אחרת...היא תפול?!
לא יוצא מהתיק.



אם לא נכלול משקפי שמש ושעונים יש לי פרטי מעצבים בודדים במלתחה, השווה מכולם? ג'קט מפסל ומחטב שרכשתי בפריז ב 1996, הוא נמתח וגמיש וישב עלי יפה גם עם שני קילו פחות וגם עם שני קילו יותר, בשחור כמובן :). בשנים האחרונות איני הולכת איתו, אבל הוא ישאר בארון לתמיד - של טיירי מוגלר, אמן קוסם בפיסול וחיטוב הגוף הנשי.




הייתי שמחה להיות שם בשואו של ניקול ראידמן משתי סיבות: האחת לראות את התצוגה של מוגלר על הדוגמניות שהוטסו לשם כך מפריז. השניה, מתחם איפור ענק של MAC הוקם מאחורי בקלעים ו 17 מאפרים בניצוחה של נטע סקלי - סניור ארטיסט מאק - לה הקדשתי בהערכה רבה את הפוסט כאן, איפרו לפי תדריכים של הצוות הקריאטיבי של מוגלר שהיה בארץ לרגל האירוע.

קוריוז  או שפתון RIRI WOO

ROBY WOO - שפתון אדום עם נוכחות במראה מט, הוא האהוב על ריהנה ולכן שיתוף הפעולה שלה עם MAC החל בהוצאת השפתון בשמה RIRI WOO -  השווק החל אך ורק בהופעתיה של ריהנה וברשת ובתוך...3 שעות אזל כל המלאי.
אל תמהרנה, לישראל הוא צפוי להגיע רק לקראת אוקטובר 2013



MAC - SHEERTONE BLUSH - PINCH O' PEACH

ואחרון חביב הוא הסומק החדש שלי, הסתובבתי בחנות כדי לחדש, אבל מסתבר שאני שמרנית לא רק בגוון השיער שלי ובתסרוקת, אלא גם בנאמנות לגוונים שהולמים אותי. פינצ' או פיצ' הוא לא אפרסק אלא ורוד מחמיא, המעניק מראה מואר וזוהר לפנים, איכשהו אני תמיד חוזרת אליו. הוא לא פגמנטי מידי ועל כן על כהות עור יראה פחות. לטעמי הוא אחד היפים שיש בחנות.


היחס שלי לסמקים של מאק הוא אמביוולנטי, מצד אחד קשת הגוונים מרהיבה ומצד שני האריזה קצת מעצבנת, נכון שנוח לראות את הגוון ומעולה הקלות שלה לנשיאה בתיק. אך כשנפל לי הסומק הוא פשוט התרסק לחתיכות ואני  - פשוט אספתי אותן לקופסא והשתמשתי כמו "סומק בתפזורת".

ואתן? מכורות מאק? יש לכם מוצר מושלם מהמותג? שתפו




7 תגובות:

  1. אני, כמו ריהאנה, מכורה לרובי וו. זה המוצר המושלם של מאק בעיני. בנוסף, הפודרה סטודיו פיקס מצילה אותי ככל שהטמפרטורות עולות והסומק החדש שאני חומדת הוא בייביבלאש שאין ספק שיצטרף לאוסך בקרוב

    השבמחק
  2. בייביבלאש בחירה אידיאלית

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את ה- BB של מאק,
    הן בגרסה הנוזלית והן בגרסה הקרמית,
    ?TEMPERATURE RISING והקולקציה החדשה
    BIG BIG LIKE!

    השבמחק
  4. ביום רביעי הייתי בסנטר והחזקתי את עצמי לא להיכנס לחנות, אחרת כל הקולקציה החדשה הייתה אצלי בבית עכשיו:)) מבחינת התמכרות אני מכורה לסמקים-אבקה, לא קרם, שפתונים שלפי דעתי הם מעולים ! צלליות ופודרת בלוט.

    השבמחק
  5. אני התלהבתי דווקא מהקומפקט אך בהתאמה לעורי הומלץ הנוזלי
    הקולקציה מהממת גם באריזות וגם בגוונים שמתאימים לאביב

    השבמחק
  6. אז את בחורה עם אופי, כמוני כמוך מעדיפה סמקים באבקה אך גם את סמקי הקרם דוגמת בובי בראון ומייבלין מאוד אהבתי.
    על פודרת הבלוט יש קונסנזוס עולמי. אני חושבת שאין בחורה בעולם שלא תמצא את הגוון שבו חשקה נפשה בMAC, יש להם הכל

    השבמחק
  7. קשה לעקוב אחרי הקולקציות שלהם (ועוד יותר קשה להחזיק את הארנק בתיק).
    הביבי שלהם טוב עבורי, וזה לא קורה הרבה:)

    השבמחק