1 בדצמבר 2012

הזוכות הן...וסקירת גלוסיבוקס נובמבר


החיים עוברים מהר וכך גם חודש ההגרלה, 3 זוכות עלו בהגרלת קופסת גלוסיבוקס דצמבר שסוגרת שנה למיזם שהתחיל בחודש ינואר שנה זו.


מי תקבל הביתה את קופסת סילבסטר? ( להתרשמות ופרטים באתר גלוסיבוקס לחצו כאן )




Inbal Elihav במייל inbalelihav





Mia Luber במייל maialuber




Inna Fainerman מייל innfan73


ברכות לזוכות, הודעה נשלחה אליכן לתיבת המייל. תודה לכל הקוראות שלי שקראו, השתתפו ושיתפו בהעדפותיהן.



קופסת גלוסיבוקס נובמבר הגיע אלי לסקירה בתחילת השבוע, 4  פריטים + דוגמית בקופסא סה"כ חמישה. 2 מוצרי איפור בגודל מלא, שאותי זה משמח, 2 מוצרי טיפוח (פנים ושיער) נוספים באריזה מוקטנת ודוגמית בושם.


BB CREAM - GARNIER או בשמו הלועזי "Miracle Skin Perfector" בגודל מלא. מוצר זה לבדו מכסה יותר מאשר עלות הקופסא.  יצר הרבה ציפיות, מיד כשיצא בארץ דגמתי אותו בפארם, אהבתי את התחושה והמראה על העור, הכיסוי מאוד מינימלי, SPF15, מה שמצריך לדעתי שימוש בהגנה נוספת. לא התאים לעור מעורב/שומני, ניתן היום כבר למצוא בשווקים גם את הגרסא לעור שמן. קיבלתי את המקורי שאינו מתאים לעורי המעורב וגם בגוון לא - מדיום - מרגיז, אך מן החברות בקבוצות  בפייסבוק נוכחתי שמנויות גלוסיבוקס הן בעלות תושיה ומשכילות להעשות החלפות מוצלחות כך שבסופו של יום רובן מרוצות.

OFRA - עפרון שפתיים עמיד. גם הוא בגודל מלא. שוב מוצר המצדיק את מחיר הקופסא כולה. מותג שגיליתי באמצעות ההתנסות בגלוסיבוקס ולעיתים אני תוהה מה היה קורה אילו היא הייתה נגישה לי בכל פארם ורשת - אולי הייתה משתלטת לי על מדף האיפור? העפרון בגוון Mauve - מעין אדום/סגלגל בהיר יחסית ויתאים ללא מעט שפתונים. אמנם איני חסידה של שלבים באיפור אך שפתוני עזים/אדומים/הכהים, דורשים תיחום השפתיים (אוף) אני מציירת קו עדין למניעת זליגה של השפתון ואז עוברת עליו גם עם השפתון כך שלא יראו את הקו אך התחימה תהיה שם.


MOROCCANIL  - שמן ארגן טיפולי לשיקום שיער פגום. - המוצר שהכי סיקרן אותי בקופסא, קראתי עליו לא מעט שבחים. שמחתי מאוד לאפשרות להתנסות בו. טיפה אחת בין כפות הידיים, עיסוי קל לתוך השיער, העניק לשערי היבש ברק ומראה בריא. ההתנסות הראשונית חיובית, אם אתאהב תשמעו אותי מזמרת בשבחו שוב ושוב.


L'OCCITANE -קרם לחות מסדרת אנג'ליקה ללחות מוגברת עם SPF15. כמות 15 מ"ל באריזה, מכובד להתנסות בהתחשב שבאריזה מלאה 50 מ"ל. קרם נעים עם ריח צמחים. היצרן מצהיר על לחות מוגברת ל 24 השעות והמלצה בעיקר עד גיל 35 לעור רגיל עד מעורב. אני מתייחסת ל"גיל העור" ולא רק לגיל הכרונולוגי ועל כן שיכנתי אותו במיידי בתיק האיפור שלי. אהבתי גם את המסיכה בסדרה אותה סיקרתי כאן.


LALIQUE - NILANG - EDP השקה של הניחוח החדש  אמנם דוגמית - אך באריזה רעננה ומקורית. מותג בישום נחשב בצרפת, ריח פירותי מתוק שאי אפשר להתעלם ממנו. מצד אחד, היורשת הייתה שמחה למיניאטורה לאוסף שלה, מצד שני, זו דרך להתוודע לבשמים שלא הייתי שמה ליבי אליהם/נתקלת בהם, המניאטורה הרי תישאר סגורה וחתומה.


בסיכום: תמיד נהנית מאיפור בכלל ולקים בפרט, 2 מוצרים בגודל מלא ועוד 2 בגודל מכובד להתנסות - הלו זו המטרה. תמחיר -משתלמת מאוד - קופסא טובה!



כמו תמיד בקופסא:
מגזין גלוסיבוקס הנוגע בעולם היופי וגם טיפין באופנה.
וגלויות מבצע:
LAKA למניקור (25 ש"ח) ופדיקור (35 ש"ח)אקספרס. סקרתי אותם כאן וגם כאן - אהבתי (אמנם קצת פרסומי כי לא היה מוצר של לקה בקופסא, אך זה צ'ופר כי ההנחה יפה)
L'OCCITANE - הנחה של 20% על סדרות: חמאת שיאה אימורטל ואנג'ליקה.
500 ש"ח הנחה לקורס סטיילינג במכון אבני, בהנחיית אביב ברטלה.- על השובר כתוב שההנחה תקפה עבור קורס המתחיל  ב 16/10/12, מדובר בקופסת חודש נוב', למתעניינות, בדקו!   עדכון מחברת גלוסיבוקס:
גלוית ההטבה של מכון אבני שקיבלתן בקופסת גלוסיבוקס נובמבר 2012, תקפה גם לקורס סטייליניג שייפתח בתאריך ה-3.1.2013 למימוש ההטבה- ניתן להציג את הגלויה, או הדפסה של הגלויה שנשלחה בניוזלטר.
לפרטים נוספים: במייל secretary12@avni.org.il או בטלפון 03-6817080

טרם הגיע עת לסיכומים,  כי גלוסיבוקס סוגרת שנה שלמה רק בחודש הבא, אך לטעמי משתבחת מקופסא לקופסא.

לפרטים נוספים והתרשמות באתר גלוסיבוקס לחצו פה

2 תגובות:

  1. הקופסאות באמת משתבחות מחודש לחודש. אני מאוד אהבתי את הקופסא של נובמבר.

    השבמחק
  2. איזה כייייף, תודה רבה על הפרס. אשמח לקבל אותו. שלחתי את פרטים שלי..

    השבמחק