15 בדצמבר 2012

PAYOT MASK & HL PILLING


מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת טיפוח (ואיפור כמובן) ו...קיצורי דרך, לכן תמיד תמצאנה אצלי על המדף מסיכות ניקוי, לחות ופינוק מסוגים שונים, יותר קל מללכת לקוסמטיקאית,  יש מקום לכולן.

בפוסט קודם כאן שיתפתי אתכן בכמה, אח"כ הצטרפה גם המסיכה לטיפוח הידיים של לאוקסיטן.




במוצרי חברת PAYOT הצרפתית, יצא לי להתקל לא אחת, האחרונה שבהם עת רפי אדר המדריך הראשי של חברת בורז'ואה התאים לי מייקאפ  והשתמש בקרם הלחות הנפלא של PAYOT' כבסיס לאיפור. תמצאו אותם על מדף הטיפוח בס.פארם בלבד, ובסניפים בהם יש סטנד של בורז'ואה תוכלו לקבל פרטים מהדיילת אוגות מוצרי PAYOT

MASQUE CLARIFIANT  - מסיכת ניקוי
קיבלתי לסקירה את מסיכת הניקוי לבית PAYOT



דבר היצרן
מסיכת החמר מכילה קאולין הפעיל בספיחת שומנים, מכווץ נקבוביות ומטהר את עור הפנים וכן אלנטואין, תמצית בעלת תכונות טיהור, הרגעה וריפוי, מרגיעה עור מגורה, אנטי דלקתית, מרככת את השכבה הקרנית, תורמת להפרדה של התאים המתים מעל פני העור, ממריצה את התחדשות הרקמות ומאיצה את ריפוי העור.
אופן השימוש:מומלץ להשתמש במסכה פעם עד פעמיים בשבוע. למרוח שכבה בינונית על עור הפנים, הצוואר והמחשוף, להימנע מאזור העיניים, להשאיר על העור למשך 15 דקות ולשטוף במים פושרים.




מעשית:
המסיכה מגיעה גם היא כמו רוב מסיכות הניקוי האחרות בשפופרת לבנה ועליה כיתוב ברור, פיה קטנה לשליטה במינון החומר. הריח נעים מאוד והתחושה חלקה מאוד ונעימה על הפנים.  "צואר ומחשוף" זה הזמן להגן ולטפח. בניגוד למסיכות חימר אחרות המסיכה נשארת נעימה על הפנים לא מתייבשת/מכווצת1מותחת את העור ולכן תהיתי האם אראה תוצאות.
נפלא, זו המילה המתאימה - העור חלק, במיוחד באיזור האף שנוטה להיות מעט יותר מחוספס,  רך ונעים.

את המסיכה בכמות 50 מ"ל תוכלנה למצוא בסניפי ס.פארם במחיר 210 שקלים (אתן מכירות את המנטרה שלי "חפשו את המבצעים", בסניף השכונתי של ס.פארם ראיתי אותה במבצע 99 ש"ח בלבד)

***



על חברת הולילנד או כשם המותג HL שמעתי וקראתי לא מעט, הן בעתוני נשים, הן ברשת והן מחברה שעבדה ליד חנות המפעל והרבתה להלל ולשבח, לכן שמחתי כשהציעו לי לסקר את הפילינג (קילוף)  בגרסא ביתית התלהבתי - טיפול בפיגמנטציה זה הכי אני.

פילינג - WHITE-PEEL 




דבר היצרן:
פילינג יחודי, המבוסס על גבינה וחומצה לקטית, המופקת מחלב, תורם להתחדשות התאים, הבהרה, גוון אחיד ושיפור מרקם העור, מעלה את רמת הלחות בעור ושומר על גמישותו.  בניגוד לעבר ניתן לבצע את הטיפול בבית - חידוש מעולה.
אופן השמוש: למרוח פעם עד פעמיים על עור נקי, דקות ספורות לאחר המריחה נוצרת שכבה קשה על העור, להמתין 10 דקות ולשטוף במים פושרים, העור חלק ורענן כבר בתום השימוש הראשון.



מעשית: זה עובד!
הפילניג מגיע בשפופרת פלסטיק לבנה רגילה עם כיתוב ברור. פיה קטנה המקלה שליטה במינון החומר. הריח מתקתק, מורגש שיש שם גבינה, המריחה נעימה וחלקה וכשפורמולה מתחילה להתייבש נוצרים בחומר בקיעונים כמו לק מתפוצץ. דמיינו גבינה לבנה על פרוסת לחם/צלחת ככשהיא מתייבשת, בדיוק כך זה נראה. אחרי 10 דקות, השטיפה של החומר היבש קלה ונעימה.
אני מאוד התלהבתי מהתוצאה המיידית. מתכוונת להשתמש בה גם לפני יציאות/אירועים חשובים. הוקוס פוקוס של ממש, אחרי השטיפה העור מראה מולבן, בהיר, אחיד ורענן. גם אם לא תראינה בשימוש ראשון זה יגיע בשני או בשלישי, התמדה זה שם המשחק. אחרי מספר ימים האפקט מתמתן. יש לי הרושם שכמו בתכשירים אחרים שדגמתי דוגמת קליניק ודר' פישר - אין ברירה אלא תחזוקה שוטפת.
מה שמעולה הוא שמה שעד עכשיו ניתן היה לעשות אצל קוסמטיקאית, ניתן לבצע עצמאית בבית.

את המסיכה בכמות 70 מ"ל תוכלנה להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות, ב HL 03-5142500 ובאתר החברה כאן 

ואתן יש לכן פינוק לעור מומלץ לחורף? שתפו



6 תגובות:

  1. חומדת את הפאיוט. אוי ואבוי לכרטיס האשראי שלי.

    השבמחק
  2. שתי מסכות שהן בול בשבילי! סקירה מצוינת.

    השבמחק
  3. אאל"ט במבצע 99 ואפילו 89 אבל רק אם את צריכה, רוצה זו לא סיבה :)

    השבמחק
  4. פאיוט התחבבה עליי מאוד- אני אוהבת את ההרגשה שהיא מונחת על הפנים, ואת תחושת העור לאחר ההסרה.

    השבמחק
  5. בעת ההנחה חששתי שהיא פרווה, התחושה החלקה של הפנים אחרי - בהחלט גורמת לרצות לנסות עוד מוצרים שלהם

    השבמחק