29 בינואר 2020

OXYGENETIX – המייק אפ הרפואי היחיד בישראל




זה לא סוד שמכורות איפור אוהבות לגוון בכל פריט איפור וכמה שיותר זה יותר טוב. מרקם, ריח, גוון, אריזה, ארץ מקור, ועוד ועוד. כל המגוון הרי זה משובח.

אולם כשזה מגיע למייקאפ כל כמה שנתנסה, תמיד יהיה את "האחד" המיוחד שעונה לכל הפרמטרים המתבקשים, כיסוי, עמידות, התאמה, גגון טבעי, מרקם ועוד. בתחום המייקאפ לא פשוט למצוא אחד מושלם שיענה לכל כולם.




המייק אפ לבית OXYGENTIX הוא "האחד" מושלם ומיוחד. דק, קל, עדין, משקל נוצה על העור, מכסה פגמים ופיגמנטציה, מחליק מקנה מראה אחיד ומכסה כל פגם. עמידות - מושלמת.

מייק-אפ רפואי המיועד לשימוש מייד לאחר טיפול אסתטי לכיסוי אופטימלי וזירוז החלמת העור. אינו אלרגני אינו מכיל בקטריות או יוצר רגישויות אם עד כה אחרי טיפולים אסור היה להניח מייקאפ על העור. עכשיו יש פתרון. מדמה שכבת עור נוספת המסתירה כל טיפול שנעשה בעור.




מגיע ב 14 גוונים. עמיד במים, והוא להיט בקרב אנשי הוליווד ואף משמש איפור בסיס בקרב משתתפי האוסקר שכן הוא מושלם גם בצילומי HD.

האריזה קלה, גליל דק המתאים לנשיא בתיק, 15 מ"ל אולם הוא ממש חסכוני ונדרשת כמות פיצפונת לכיסוי מלא. מאוד אוורירי על הפנים, הכיסוי נהדר, התחושה נעימה והעמידות מעולה.




המחיר ליחידה נע סביב 550 שקלים ולכן אצלי הוא מיועד רק לאירועים מיוחדים. הייתי הופכת אותו למייק אפ "האחד" בהתלהבות רבה. 

עוד בסדרה קרם לחות טיפולי 

משווק בארץ ע"י חברת אלפאמדיקס
אתר הבית: קישור 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה