10 ביוני 2019

מסקרה אניגמה לבית ANIGMA CARELINE






מסקרה Enigma



איפור זו אהבה אמיתית, לפני תיקים ונעליים לפני אופנה. מצד שני קיצורי דרך זו הכי אני בכל תחום, תמיד שמחה למוצרים מתקדמים של 2 ב 1 ולפעמים אפילו 3 כמו מיסלר לניקוי פנים עיניים ושפתיים.

וכך קרה שעם המעבר להתגורר בתל אביב, שבשונה מירושלים' הלחות בה גבוהה. לאט לאט הורדתי מריחת צלליות ביום יום, ובסופו של דבר בימים שמיהרתי הפסקתי למרוח מסקרה, מה שלא מפריע לי לקנות אותן :)

ואז הגיע הפעם הראשונה בחיי ששמו לי ריסים מלאכותיים, עדין לא מוגזם אבל שחורים שחורים וארוכים. 




למחרת קמתי והריסים במלוא תפארתם. להניח תדיר ריסים מלאכותיים זו לא אני וכך התחיל החיפוש אחר המסקרה שתעבה ותאריך עד מאוד.



2 ב 1 - 2 צדדים למברשת אחת! זה ואו אמיתי, נוח מאוד לשימוש ושליטה בכמות החומר. ראש אחד למברשת, בעל 2 צדדים  בצד האחד זיפים קצרים למריחה על בסיס הריסים לעיבוי והדגשה. בצידה השני של המברשת זיפים ארוכים להפרדה והארכה של הריסים לכדי מראה דרמטי.

האריזה מאוד יפה בעיני, שלוב של כיתוב לבן על אריזה שחורה. נוחה לאחיזה וחדשנית - רשומה כמדגם בלעדי עבור קרליין. מעניקה כיסוי מלא לריסים ללא צורך במריחות רבות. המראה שמתקבל הוא של ריסים מעובים, שחורים וארוכים או כמו שאני נוהגת לאמר: מניפת ריסים - מודגשים, ארוכים ושחורים.




פורמולה קלה מפיגמנט שחור מסוג קרבון (פחם) המעניקה גוון שחור אשר אינו דוהה ושומר על ברק למשך שעות רבות. 

3 בונוסים נוספים למסקרה. האחד כי היא זמינה ברוב הרשתות והפארמים כמו באתר המותג אונליין והשני 
טבעונית ואינה מנוסה על בעלי חיים. בונוס שלישי יש גם מבצעים טובים.

את המסקרה במחיר  64.90 ניתן למצוא ברשתות, בפארמים 

ובאתר האונליין של המותג: קישור

עמוד הפייסבוק: קישור 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה