7 ביולי 2017

אהבה AHAVA - Mineral Radiance




המילה "משוחדת" בקונוטציה הכי חיובית שאפשר, זו הרגשתי לקראת כל סדרה חדשה שיוצאת למותג האהוב AHAVA. יד על הדופק, מודעת לצרכים של העור, תוך התחשבות בסביבה ומודעות להגנה מפני נזקי הזיהום, המבוססים על מינרלים מים המלח. אמרתם ים המלח, אמרתם הכל.




אני מאוד אורבנית, ניתן לראות זאת: מהחופשות אליהן אני יוצאת, תמיד בערים מרכזיות. ממקום מגורי, בערים הגדולות בארץ. לפעמים אני אומרת בשמץ צחוק "גם בחופשה, חסר לי רעש הצפצפות ופיח המכוניות" חיים בסביבה אורבנית, דורשים הגנה שונה במעט מהקרמים הרגילים וב AHAVA הרימו את הכפפה.



סדרה חדשה בת 4 מוצרים באריזות בגוון ירוק המוכר כמרגיע, משולב מכסה מתברג וכיתוב כסוף המקיפים את הבסיס החשוב לטיפוח עור מושלם ביום יום, הניחוח נפלא:







מסכת DETOX בוץ מינרלית 


שבת הוא יום המסיכות, המועדפות עלי הן מסיכות הניקוי ובמיוחד קיצורי דרך, כשהטיפול הוא של דקות ספורות. שפופרת ירוקה עם מכסה מתברג כסוף, מרקם רך בגוון מוקה. 2 דקות בלבד נדרשות לה להרגעה ריכוך וטיהור העור, 
- כדבר היצרן "טיהור רעלים" מבלי תחושה של עור מתוח או יבש . אני כמובן מבלי משים משתהה אפילו טיפה יותר. מה זה טיהור? תנסו ותבינו. העור מרגיש רענן, נקי וענוג - מיני ספא.




קרם יום ממריץ זוהר SPF15

קרם לחות ליום עם מסנן קרינה 15SPF, לטיפוח ושיקום העור, מגיע במיכל עם מכסה מתברג כסוף. הקרם קליל על הער, הספיגה בעור מיידית, מה שמקנה בסיס מצויין ונוח לאיפור, הניחוח נהדר,מרגיש לי בדיוק לעונה, קל נעים ורגוע. יש ערך מוסף בידיעה שהקרם יעודי אל מול צורכי העור מפני "זיהום אורבני". 50 מ"ל.

אחרי שימוש במוצרים מעל לחודש ימים אני נהנית מעור רגוע, מלוחח רך ומטופח, מתכוונת לשלב גם את קרם הלילה. משהו מרגיע בסדרה, רך, שליו, ניחוח נפלא, ספא לפנים, כבר אמרתי.


עוד תמצאו בסדרה:




ג'ל ניקוי מינרלי ממריץ זוהר:

מגיעה בשפופרת ירוקה עם מכסה מתברג כסוף. נוח מאוד לשימוש ולאכסון. נטול שומן ונטול סולפטים, המגן על העור מפני זיהום אורבני. מכיל שמן חוחובה. 100 מ"ל.





קרם לילה להפגת מתחים

כדבר היצרן "מחדש הנעורים" קרם מרגיע, מלחח ומזין המסייע לתקן  נזקים העלולים לגרם להזדקנות מוקדמת. מעניק לעור רוגע. 50 מ"ל


את מוצרי הסדרה תוכלו למצוא ברשת סופר פארם, בחנויות המותג ובדיוטי פרי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה