26 ביוני 2017

"רופא הכפר" סרט קולנוע וגם ידיעה מרעישה





כשאומרים "סרט קטן ויפה" מתכוונים לסרט דוגמת רופא הכפר, יש בו אנושיות, חיי היום יום ויש גם ספור אהבה. 


"זאן פייר" רופא כפר מסור, המגיע אל חוליו הביתה ומסור להם כאילו הם בני משפחתו שלו. גם כאשר הוא מגלה שהוא חולה במחלה במסכנת את חייו, נדמה שהוא מסרב להכיר בזה, ממשיך בשגרת אחריותו כלפי חולה הכפר ומסרב "להאט את הקצב".

חברו הטוב שהוא הרופא המטפל בו שולח את "נטלי" רופאה שתסייע בעדו, תעשה איתו "חפיפה" ולמעשה תחליף אותו.



זאן פייר לא מקבל את מצבו, לא מקבל אותה ובתוך כדי שהוא "מציק" לה ומסרב לקבל את המציאות, אנחנו מתוודים לאנושיות שבשניהם, לאנשי הכפר הנאמנים לו ואף מכירים את אמו, את בנו איתם יש לו יחסים טובים.




הסרט מאופק וזה גדולתו, שום דבר אינו דרמה מוגזמת אבל בהחלט נוגע ללב. 




הגיבורים אינם צעירים, אולם נאים, משחק משובח ואנושי המשדרים שקט ורוגע, חוש הומור טוב ומנהלים מערכת יחסים שלווה, מאופקת שמחברת אותנו למארג חייהם מבלי שנשים לב.

סרט משובח , תסריט מוצלח והומור טוב - ללכת לראות!




ואם בשפה הצרפתית עסקינן:

לראשונה בישראל 32 הקרנות מיוחדות בחודשי הקיץ של הלהיטים הגדולים של הקולנוע הישראלי - ובתרגום לצרפתית.

 קרן הקולנוע הישראלי, המכון הצרפתי בישראל וסינמטק תל אביב מציגים לראשונה – קיץ חם של להיטי הקולנוע הישראלי בצרפתית – חוויה לדוברי צרפתית, אטרקציה מיוחדת לתושבי ישראל או תיירים, וכל אוהבי הקולנוע הישראלי והשפה הצרפתית.   במהלך הקיץ, בימי ראשון ורביעי בשעות 17:00 ו-19:30 בסינמטק תל אביב יוקרנו סרטים ישראליים לכל המשפחה המלווים בכתוביות בצרפתית ויאפשרו לדוברי צרפתית ועברית לקחת חלק בחוויה הישראלית ולראות מקרוב אתמרקם החיים בארץ דרך עיניו של הקולנוע הישראלי המצליח.
 הסרטים שיוקרנו יצאו לא מכבר לאקרנים. הסרטים זכו בפרסים יוקרתיים בארץ וברחבי העולם:
"אבינו" סרטו של מני יעיש (2015), "לעבור את הקיר" סרטה של רמה בורשטיין (2016), "לא פה, לא שם", סרטה של מייסלון חמוד (2016), "אבוללה" סרטו של יונתן גבע (2015) לקהל הצעיר, "לב שקט מאוד" סרטו של איתן ענר (2016),"נמל בית" סרטו של ארז תדמור (2016), "עניינים אישיים" סרטה של מהא חאג' (2016), "אפס ביחסי אנוש" סרטה של טליה לביא (2014).

להזמנות:
טל': 03-6060800 שלוחה 1 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה