26 ביולי 2017

BOBBI BROWN - REMEDIES







כל כמה שאני אוהבת איפור בכלל, ואת האיפור של בובי בפרט. במקביל לבובי סדרות טיפוח המכינות את העור לקראת האיפור ומטפחות אותו בהשארת המוטו שלה כי "יופי מתחיל מפנים החוצה"

סדרת טיפוח סנסציונית הושקה למותג בימים אלה בישראל. שישה תכשירים לטיפול בבעיות עור נקודתיות, מה שישפר כמובן את העור בכללותו הן לנראות מיידית והן לטווח ארוך.



כל התכשירים מיועדים הן לשימוש לבד, הן בשילוב עם תכשירי טיפוח העור היומיומיים שלכן, וכתכשיר מיטיב לפני הטיפוח לעור לקראת המייקאפ. 57  קסמה לי מכולם בשל האריזה, ההתאמה להניח מעל כל השכבות והאריזה הנוחה לנשיאה בתיק 

אם למקרא הפוסט יעלה במחשבתכם סלט טריא, טבעוני, כך גם לי :)

כדבר היצרן: "תמציות רבות עוצמה, פתרונות ממוקדים, תוצאות ממשיות"

שישה תכשירים בסדרה:





SKIN REVIVER Nº 91 POWER GREENS FERMENT
לבריאות העור, חיזוק, הגנה והחייאת עור עייף ופגום.

מרכיבים תזונתיים: אצות ירוקות ותסיסה עוצמתית המכילה קייל טרי, כרוב ניצנים ותרד שמוצו בתערובת של מים חמים על מנת לשמור על נוגדי החמצון בריכוז אופטימלי.
הנוסחה מכילה תסיסה עוצמתית, המסייעת בהגברת חיוניות העור עם נוגדי חמצון ומרכיבים תזונתיים חיוניים.





Skin Moisture Solution N 86 Intense Rehydration Compound
תרכובת להחזרת נוזלים אינטנסיבית לעור יבש/מיובש תוך עידוד יצור חומצה היאלורונית טבעית בעור- המפתח לעור בריא.

מרכיבים תזונתיים: שילוב ייחודי של חומצה היאלורונית ומים עתירי מינרלים המזינים את העור ומחזקים את גורם יצירת הלחות. נראות שיפור מיידית, העור נראה קורן יותר בזוהר רענן ובריא.



Skin Fortifier . 93 Strength & Recovery Tonic
תמצית עשירה לחיזוק והבראת עור שאיבד חיוניות וחוסן שלו, ליצירת עור בריא וחזק יותר.

מרכיבים תזונתיים: קומפלקס עתיר ליפידים העשוי משעוות עלי תות, תחליב מפולי סויה, חמאת מורו מורו ושמנים המשלימים את מחסום העור הטבעי ובהם סרמידים, חומצות שומן ולחות השומרת על תכולת הכולסטרול תוך סילוק הרעלים.

הרכב חכם המסייע בחיזוק מבנה העור למניעת נזק עתידי מגורמים תוקפניים. נועל את הלחות בכדי לסייע בתהליך התיקון הטבעי. בנוסף, הנוסחה משלימה שלושה ליפידים חשובים בעור בכדי לחזק אותו עוד יותר.



Skin Soother . 80 Calming Red Algae Complex
תמצית אצות חזקה להרגעה מידיתלעור רגיש ומגורה, מפחיתה אדמומיות וסימני סטרס על העור.
מרכיבים תזונתיים: קומפלקס לא מדולל של תמצית אצות אדומות וצמחי ים המפחית באופן ניכר לעין את סימני הגירוי תוך חיזוק העור והגנתו מפני התלקחויות בעתיד.
פורמולה מרגיעה ומשככת המתאימה לעור רגיש הנוטה להגיב בקלות. מפחיתה אדמומית וגירוי באופן ניכר לעין ומקלה על עור הנמצא במועקה. התוצאה היא עור חזק ומוגן מפני התלקחויות עתידיות.





Skin Clarifier . 75 Pore & Oil Control
טיפול אינטנסיבי לעור בעל נטייה לפצעים וחסימת נקבוביות , מאזן שומניות ותורם למראה עור מעודן יותר

מרכיבים תזונתיים: שילוב של שמנים תחליביים שאינם סותמים את הנקבוביות (מאנוקה, היפופיאה, רוז היפ, דקל Saw Palmetto) וחומצה סליצילית המסייע בניקוז הנקבוביות וממריצים את תחלופת התאים מבלי לשבש את האיזון הטבעי של העור, מראה חלק ובריא.



Skin Salve . 57 Restoring Treatment
טיפול שיקומי לעור יבש במיוחד ופגוע, המגן על העורכך שיוכל לרפא את עצמו.
מרכיבים תזונתיים: שילוב מלא ושלם של חמאת שיאה, דונג דבורים, תמצית כורכום ותמצית שוש (ליקוריץ) פועלים כ"תחבושת" נושמת על העור ומגוננים, מרככים ומשקמים.

באלם מרוכז המסייע בהגנה והזנה של עור מגורה, יבש או פגום באופן חמור. ב-Skin Salve  ניתן להשתמש לבד או מעל פתרונות אחרים לטיפוח העור, לרבות Superblends אחרים, ללא חשש לפגיעה באפקטיביות. לריפוי אופטימלי, מומלץ להשתמש בלילה.


במס' 57 Skin Salve מומלץ להשתמש לפי הצורך כשלב האחרון בשגרת הטיפוח.


אופן השימוש בתמציות:
3-2 טיפות מדי יום על עור נקי. ניתן ומומלץ למשוח שכבות של Remedies שונים או להניח על אזור בעייתי כטיפול נקודתי. 


תכולה: 14 מ"ל
מחיר:210 ₪




 Clarity Rescue Kit

ואפשר גם להתנסות בערכה מרגיעה ראשונית ובה שלושה תכשירים: 






את התכשירים תוכלו להשיג בחנויות בובי בראון ברחבי הארץ: TLVFASHION,קניון רמת אביב, אייסמול אילת, דרנד קניון חיפה, הקניון הגדול פתח תקווה, הקריון, ביגפאשן אשדוד, קניון הזהב ראשל"צ וקניון 7 הכוכבים בהרצליה 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה