11 ביוני 2017

SMASHBOX - TLV FASHION MALL


צילום שאולי לנדנר


בשורה סנסציונית בסצינת האיפור - מותג האיפור המקצועי SMASHBOX משיק חנות קונספט עצמאית ראשונה ב TLV FASHION MALL, וחנות שלישית למותג בעולם. ישראל על מפת האיפור ללא ספק. במקביל נמכר המותג בחנויות רשת APRIL, באתר האונליין של הרשת ובמתחמים בקניון עזריאלי ת"א ובקניון אבנת פ"ת.


החנות יפה ומרווחת. חנות הקונספט תאפשר ללקוחות לחוות ולהתנסות במוצרים. באמצעות תאורה חכמה, תוכל כל לקוחה לראות את האיפור על פניה בסוגי תאורה שונים ולצלם עצמה אם בטלפון האישי שלה ואם באמצעות מכשיר יעודי בחנות שיאפשר "וידאו בומרנג" שירד ישירות למכשיר הטלפון האישי שלה. הלקוחות תוכלנה להדפיס תמונה מהמכשיר עצמו.



צילום שאולי לנדנר
בין הלקוחות שתצטלמנה, תתקיים תחרות בכל חודש, והזוכה תזכה בפרס דוגמת: גיפט קארד לרכישה בחנות, מוצרי איפור, בוק צילום ועוד


צילום שאולי לנדנר
עוד שירותים בחנות: 
שיעורי איפור/איפור ערב בתשלום - הסכום יוחזר במלואו לרכישת מוצרי איפור

מועדון נאמנות - יאפשר צבירה של נקודות בערך 10% מערך כל קניה, אותן ניתן יהיה לממש ככסף בקנייה הבאה. ניתן יהיה גם לצבור נקודות. 


הטבת יום הולדת - ברישום למאגר הלקוחות תקבל הלקוחה 50 שקלים למימוש ביום ההולדת.


Smashbox PRO - מאפרים מקצועיים יקבלו הנחה קבועה של 30% על כל מוצרי החנות.


Smashbox Student - תלמידי בתי ספר לאיפור יקבלו הנחה קבועה של 20% על כל מוצרי החנות.



למותג יש מוצרי חובה רבים להציע. כולם נדרשים על שידת האיפור שלנו דוגמת:







STUDIO SKIN HYDRATING 15-HOUR WEAR FOUNDATION 



זה המייקאפ הבא שלכן, (אם הוא לא נמצא כבר על מדף האיפור שלכן.)





סמאשבוקס הרחיבה את מנעד הגוונים בסדרת סטודיו סקין ל 22. בבקבוק זכוכית בו ניתן לראות את הגוון המדוייק של המייקאפ, פטנט משאבה עם מכסה קומפקטי לסטריליות. חסכוני, נוזלי במידה, כך שקל למרוח אותו ללא נזילה, ניתן כמובן במברשת יעודית, אני מניחה אותו בעזרת האצבעות, מקנה גוון טבעי עם כיסוי בינוני, ניתן לבנייה בשכבות בקלילות עד כיסוי גבוה. ללא ספק המייקאפ של העונה. ממליצה להקפיד מאוד בבחירת הגוון. יתרון, נשאר על העור שעות על גבי שעות ועומד בגבורה בלחות הקיץ.





FHOTO FINISH PRIMER


אחד ממוצרי הדגל של המותג. ללא ספק הפריימר הכי נמכר בעולם מגזרת האיפור המקצועי, מוצר mast לאיפור מושלם. יש מגוון סוגים בהתאמה למצב העור ודרישותיו. אם יש לכן עור שמן, דגמו את LIGHT.



 STEP-BY-STEP CONTOUR STICK TRIO

אם אתם בוחרות להתחיל במוצר אחד התחילו ב טריפל עפרונות הקונטור, עיצוב, פיסול והארה בקלי קלות. מוצר אחד שישדרג לכן את האיפור בכמה וכמה דרכים. המאפשר לכל אחד ואחת, בלי ללמוד איפור, להתאפר נהדר. לסמן על עצמות הלחיים, על האף ובמקומות שתרצו לטשטש/להבליט ולטשטש במברשת או באצבעות הידיים. לא לגמרי חסכוני ולא הכי זול כי צריך לחדד אבל קל בשימוש והעמידות מצויינת, השתמשו בחסכנות כי לא צריך יותר מטיפונת. אני אימצתי אותו כמתנה לחברות. 



 MATTE LIQUID LIPSTICK

אם חשקה נפשכן בשפתון נוזלי עמיד מושלם, זהו השפתון בשבילכן. פיגמנט נהדר, לא מיבש את השפתיים ולא נכנס לחרצים, עמידות מעולה וקשת גוונים מוצלחת. קחו בחשבון, מאוד ממכר מהסוג של "בא לי עוד"

אני יכולה להמשיך כך בלי סוף, אולם ללא ספק מראה עיניים בחנויות, באתר הבית של רשת אפריל ובאתר הבית של החברה יהיה בהיר ומדוייק יותר.



BE LEGENDARY LIPSTICK


אחתום בהמלצה על שפתון מהסדרה הנפלאה BE LEGENDARY   ששמה תמיד יזכיר לי את הסדרה "איך פגשתי את אמא" ;)  ידוע בציבור שבאיפור - שפתונים הם אהבתי הראשונה. הסדרה בת 120 הגוונים בגימורים שונים,  היא אחת המושלמות שדגמתי. חמאתית ורכה על השפתיים, ניואנסים של גוונים, עמידות ארוכה עם עמידה טובה במבחן הקפה והמאפה, פיגמנטים עשירים וכל זה ארוז באריזה אלגנטית שחורה ורבועה ועליה מוטבע שם המותג. הוא עלה לי 99 שקלים, מחיר מצויין ותמורה מלאה. Must Have.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה