22 במרץ 2016

VICHY - IDEALIA SKIN SLEEP





מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY מחדש עם "IDEALIA SKIN SLEEP" ג'ל באלם משקם לטיפוח בלילה - קומפלקס 6 מרכיבים יחודי  ובו גם חומצה היאלורונית, קפאין ושמנים משקמים,  לטיפול לילה המסייע לעור לחקות את מנגנוני ההתחדשות שלו - ממש כמו שינה עמוקה.




עם סקין סליפ: העור יראה אידאלי גם אם איכות השינה לא הייתה טובה, מטפל במראה עור עמום לא אחיד ובמרקם מחוספס. יתן מראה עור יפה 24/7. כך דבר היצרן


**מוצרי מותג VICHY נמכרים רק בבתי מרקחת פרטיים


בניגוד למוטו שלי, "אל תצפו לא תתאכזבו", כאן היתה לי ציפיה רבה ככלל מעצם אהבתי את המותג ובפרט כי הוא מסדרת IDEALIA הנפלאה או נכון יותר לומר מופלאה, מהתנסותי במוצריה - ממש עושה פלאים בעור.


מעשית: 

קרם ורדרד שמגיע באריזה ורודה, זו התחלה מעולה. קופסא כבדה משהו ומכסה מתברג כמראה 
מוצרי הסדרה.




השתמשתי בקרם שישה שבועות והעור מודה לי על כך,  והוא משלים את שאר מוצרי הסדרה


התכונה הכי בולטת במראה העור הוא "זוהר טבעי". אני משתדלת לישון 7-8 שעות כשאני יכולה אבל לא תמיד זה יוצא, לאחרונה יצאנו עד מאוחר והתעכבתי לפני השינה, ניקוי פנים, לחות, שיניים ויצא שישנתי רק 5 שעות. בבוקר הייתי מאוד הייתי עייפה, אבל על עור פני לא ראו זאת. הקרם נעים ורך ונספג מהר בעור, עם ריח עדין, אני מניחה אותו מהפנים החוצה בתנועות עיסוי עד הצוואר, כשאני קמה בבוקר, העור מרגיש כאילו יצאתי מסאונה או הייתי בספא


טיפ של היצרן כיצד לעשות זאת כדי למקסם את ההנאה ואת פעולת המוצר, להירגעות לפני השינה:

אופן השימוש: להניח את הקרם בשתי כפות הידיים, למרוח בתנועות חלקות מכיוון צידי האף החוצה לקצות לחיים, לרוחב המצח, ועל הרקות בקצות האצבעות בתנועות מעגליות מהצד החיצוני פנימה. סיימו בתנועות גלישה מהרקות, לאורך הפנים ולצוואר.

אין לי קמטים, אבל מה שבאמת מפריע לי מאז ומתמיד אלה כתמי פיגמנטציה. אי אפשר להעלים אותם אבל בהחלט אפשר לטשטש. סקין סליפ מקנה מראה גוון אחיד לעור, מול המראה פחות ניבטים הכתמים. העור מרגיש רך וחלק ונראה טוב ובמירוץ החיים שלנו כשאנחנו מזגזגות בין בית/עבודה/קריירה/משפחה וחברות, טוב לדעת שאפשר להדביק את הפער.





או כמו שאומרים במותג "הכוח המשקם של השינה העמוקה של העור"

מעבר למוצרי הטיפוח המצויינים, ב VICHY עשו צעד מדהים, שרק עליו מגיע להם מוצר השנה/מותג השנה או כל פרס שיש למוצרי ביוטי ואני תקווה שמותגים אחרים יכלו בעקבותיהם:

מחיר קבוע למוצרים


החל מחודש ינואר 2016 מחירי המבצעים השונים יהיו למחירים קבועים, הפחתה של בין 40%-50% וכך נקבל מוצרים מעולים במחיר קבוע בכל יום בשנה.

את אידאליה סקין קליפ תמצאו במחיר של 159 שקלים, מוצרי המותג תמצאו בבתי המרקחת הפרטיים בלבד

פרטים על בית מרקחת הקרוב אליכם 09-7730800

עוד פרטים באתר המותג: קישור






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה