13 במרץ 2016

Life Celebration




החיבור למותג הבית של סופר פארם LIFE התחיל בקוסמטיקה, היום תוכלו לראותו בבית בהרבה קטגוריות.







נראה היה שזה גימיק מגניב, אבל התברר כהצלחה, צעיפים סגורים כמו לולאה ארוכה בדוגמא כמו עלי פרח מעוגלים שניתן לכרוך כ 2 ואף שלוש שכבות סביב הצואר (נשמע מוזר :/) גם מחמם היטב, גם נראה ממש טוב תסכימו וגם לא שוכחים באף מקום.




ישנם כמה דגמים בצבעים שונים. היורשת הדגימה על צוארה, שחור קלאסי, אפור בהיר מאוד יפה ומחמיא ואף מחליף צבעים בשחור וקרם לזריקת צבע.





במקביל כמובן שתמצאנה את הצעיפים הקלאסיים, סרוג רחב וארוך, בשור, בורדו, כחול ואפור. אני אימצתי לי אחד שחור כיון שבעת גשם לא צפוי הוא מספיק לי כדי לכרוך אותו כובע וצעיף יחדיו מפני טפטוף הגשם המרגיז.

עוד בקולקציה כפפות, כובעים, גרבונים מדוגמים  ומטריות נחמדות למראה, המחירים מתחילים ב 45 שקלים לצעיף לפני הנחות

גם בירושלים כשהיה עלי לנסוע ברכב לסניף ס.פארם הקרוב אלי וגם היום, כשיש בקרבת ביתי סניף, אני מוצאת שמותג הבית שלהם LIFE פופולרי אצלנו, הן בטואלטיקה והן בביוטי ובכלל




שפתון עפרון

שפתון במראה עפרון, בעל ריח עדין, נוח מאוד למריחה מדוייקת. לחותי, מבריק ושקוף, גלוס עדין עם גוון, למי שאוהבת ט'אץ קליל למראה מטופח.





סומק




השקה חדשה הוא הסומק הקרמי של לייף. מגיעה באריזת גליל קומפקטית לנשיאה בתיק שזו מעלה גדולה בגוון שחור ובקצה התחתון נראה גוון הסומק המגיע בורוד/אדום ובאפרסק.




בעל ראש מעוגל המאפשר מריחה מדוייקת ובעת הצורך אפילו בלי מראה. לא ציפיתי אבל הפיגמנט חזק ועמיד לכל היום. לא יוצא מהתיק.








מגבונים 

ניסיתי לא מעט מגבונים, יש טובים יותר ויש פחות. של לייף, נעימים, לא שורטים, אין ריח משתלט, הם עבים ומנקים את האיפור היטב. עוד יתרון - לייף חידשו את ההאריזה לדיספנסר עם פתיחת קטן יחסית השומר על המגבונים במפני בתייבשות, יתרון לא  פחות משמעותי הוא המבצעים התכופים של 1+1, או במחירים משתלמים. אני קונה אותם בזוגות ואף בשלשות. צריכה שתמיד יהיה יהיה לי בארסנל, פחות ליום יום ויותר ליציאות ונסיעות. טיפ קטן אבל לשימוש באין ברירה - שימו אחד בשידה ליד המיטה ואם חטאתן ולא הסרתן את האיפור, כמה ניגובים עדינים ולא תשנו כל הלילה עם האיפור.





פדיות קוסמטיות

פדיות מצויינות, מגיעות בקופסה קשיחה או בניילון עם שרוך להגיינה מפני אבק וכדומה. הם גדולות דיין כדי לנקות את האיפור/הפנים, החליפו בקלות את צמר הגפן שהעדפתי בעבר כי הפדיות האחרות בפארם קטנות עבורי. קונה אותם בשלשות ורביעיות כשיש מבצעים.




מסירי לק

הבלוג שלי ראשיתו לקים, לקים זו אהבה גדולה, ובטרם נגיע אליהם, חשוב שיהיה במה להסיר אותם. שנים כבר אני משתמשת במסירי הלק של לייף. לא משנה לי אם הורוד לציפרניים מלאכותיות או הכחול לטיבעיות. מידי פעם אני מתפתה לדגום אחר אבל תמיד חוזרת אליהם. חסכוני, נוח לאכסון, עם אלוורה וכך לא מייבש לי את הציפרניים. אבל מסורבל לניידות ולזה יש את DIP&CLEAN שבתמונה גם הוא.

ניסיתי גם את האציטון במרקם ג'ל, אני אישית פחות אהבתי כי הוא דורש יותר מאמץ ושפשופים להסרה מלאה.

DIP&CLEAN - פתרון מדהים - ספוג טבול באציטון. הן לניידות. קל לקחת אותו לכל מקום, והן בישיבה מול המסך הקטן, כל עוד לא מרחתן גליטר עקשני רק לטבול את האצבע ולסובב וכמו קסם הלק יורד. יש למוצר אורך חיים יפה  עד שבשלב מסויים מתחילות להתפורר חתיכות מהספוג, ואז זה הזמן לחדש .





לקים

כמיטב המסורת נסיים בלקים, הפעם קולקציית החורף שהושקה לאחרונה:
לייף שינו את המברשת, מניחה שהכוונה הייתה לשפר אבל לתחושתי משהו במברשת הרחבה שבד"כ אני מעדיפה התפספס, המברשת לא גזורה מושלם בקצה ולכן יש סימני מריחה, שכבה ראשונה כיסוי מלא ושניה משלימה. הכיסוי מלא והגוונים מאוד יפים. בתמונה מעלה לבן מט עם טון ורוד - גוון שגרף מחמאות ללא סוף



אפור מט, אחד היפים שדגמתי החורף.


אשר למחירים, לייף מפנקים. תמיד תמצאו מבצע על המוצרים, 40% או 1+1 לפעמים השני ב 5 או ב 1 שקלים. גם אם לא כתוב כדאי לשאול.

את כל הפריטים ועוד רבים דוגמת צלליות, מוצרי ציפרניים, מסקרה מאוד מוצלחת ועוד תוכלו למצוא ססניפים רשת סופר פארם ברחבי הארץ.

ואתן, יש לך המלצה למוצר מועדף משל המותג? שתפו


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה