2 במרץ 2016

שפתון של MAC בשתוף פעולה עם קייטלין ג'נר




זה לקח 65 שנים, אבל כשזה קרה, זה קרה בגדול "שמי הוא קייטלין ג'נר" שיתפה הטרנסג'נדרית את העולם כולו בתהליך שינוי המין אותו היא עוברת.




הייתי רוצה לחשוב שאולי כשאתה מפורסם, עשיר וסלב זה אמור להיות יותר קל. כשפורשים את דמותך על פני שער הווניטי פייר ומזמינים אותך לתכנית של דיאן סוייר, כאת קרדישיאן ויש כבר תכנית ריאליטי של בנותייך ומשפחתך.


אבל אחרי שכבים האורות נשארת ההתמודדות עם המהפך והקושי להתמודד עם היום יום בלי קשר לגיל מין וצבע.





קייטלין ג'נר מדהימה ומוכשרת בעבר ובהווה. עכשיו מותג האיפור MAC בשיתוף פעולה עם קייטלין ג'נר מוציאים לאויר העולם את השפתון שיצרה עבור המותג.

אם תשאלו אותי, גוון מושלם שמתאים ליום יום, שנועד לכל גיל, גזע ומין - ורוד קרמי איך לא? בשם שמתאר באמת ובתמים את הצעד שלקח 65 שנים "Finally Free"

נדמה שמשהו השתנה בחברה שלנו באמת ובתמים, וצעד שלפני 30, 20 ואולי אפילו 10 שנים היה קשה לקבל בחברה, מתקבל היום ביותר הבנה וגם תמיכה.


נראה שלקייטלין היה חיבור טבעי עם MAC חיבור בין "עסקים והנאה" (באנגלית זה נשמע טוב יותר). לצד הפן האישי המחמיא עבורה, טבעי למי שעכשיו נראית גם החוצה כאשה לרצות ליצור שפתון שכולו יופי ולצד זה הכנסותיו תהווינה תרומה לאוכלוסיה של טרנסג'נדרים כמותה, שפחות שפר עליהם מזלם.

כל ההכנסות ממכירת השפתון יוקדשו לקרן של MAC למאבק באיידס אצל טרנסג'נדרים וישמשו לקידום התמיכה בקהילת הטרנסג'נדרים.






השפתון צפוי להימכר בבלעדיות באתרי המכירה של MAC בעולם ובישראל החל מחודש אפריל 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה