19 בדצמבר 2015

L’OREAL PARIS - BROW ARTIST





מסקרת ג'ל לגבות זה שיחוק אמיתי. לקח זמן אבל גם לוריאל השיקה אחת כזאת. היה שווה לחכות, הן בשל האיכות ולא פחות בשל המחיר - גם כי מחיר מאוד משתלם וגם כי בלוריאל עושים לנו תמיד מבצעים משתלמים. לא לחינם התחלתי מהמחיר:

במבצע ההשקה המסקרה נמכרת ב 45 שקלים בלבד עד סוף חודש דצמבר.




המסקרה בעלת מברשת גבות קצרה ודקה, לעיצוב מראה הגבות, שליטה ב"סוררות" וצביעת גבות לבנות, מילוי קרחות והעמקת גוון טבעי לנוכחות. והכל בשניות אחדות.

הפורמולה לא דביקה ולא מקשה את השערות, שזו מעלה ענקית. המברשת גמישה ומאפשרת סירוק ועיצוב הגבות, גם בעזרת השפיץ.


צילום יח"צ - מוטי פישביין


מגיעה ב 3 גוונים, בעצם 2 + השקוף.

השקוף יתאים לנערות, למי שלא צריכה תוספת צבע אלא רוצה רק לעצב ולסרק אותן בשניות, או לישר ולסדר שערות סוררות.

השניים הנוספים חום בהיר וכהה, בחרו בהתאמה לגוון הגבות שלכן או אם תרצינה להכהות אותן ע"י החום הכהה. קיבלתי לסקירה גוון חום בהיר.




מעלה נוספת: קל מאוד לשלוט בחומר. יש לי כמה שערות לבנות מבריקות, וקרחת קטנה בגבה השמאלית. אני מנקה את המברשת על פיית המיכל, מברישה לצביעת השערות, מוסיפה מעט באזור הקרחת בגבה. ואח"כ מסרקת אותן עד הקצה בו אני מוסיפה מעט משארית הצבע שעל המברשת. כל זה אורך זמן קצר.




אשר לעמידות - אני מצאתי שהיא מעולה - אם לא תנקינה את הגבות, עד למחרת :)

יש לי הרושם שהמוצר הוא חסכוני, אצלי הוא נמצא כבר שלושה שבועות בשימוש יומיומי. ניתן לחזור ולהבריש מספר פעמים לקבלת גבות מודגשות יותר, ללא חשש של עומס או מריחה, ניסיתי :)

ללא ספק מוצר נהדר, מקבל כוכב זהב אצלי על המדף - קיצורי דרך כאלה - זו אני.







4 תגובות:

  1. אני מכורה למסקרה לגבות וזו החדשה באמת מוצלחת מאוד!

    השבמחק
  2. למאק יש מוצלחת, גם לרבלון, אבל כאן יש מעלה למברשת העדינה ולמחיר

    השבמחק
  3. הרעיון נחמד למי שאוהבת גבות טבעיות, אבל זה לא מבליט ומצייר את הצורה של הגבה הוא רק מסרק ומוסיף טיפה צבע

    השבמחק
    תשובות
    1. תלוי גבות, אפשר לחזק גבות טבעיות במספר הברשות ואני אף ממלאה את הקרחות

      מחק