29 בדצמבר 2015

קרליין 2015







Revival 55+ Expert Defense Day Cream SPF 30

קרם יום עם מסנני קרינה 30SPF בסדרת  +REVIVAL  לחיזוק, מיצוק והגנה לעור בוגר, היפואלרגני ומתאים גם לעור רגיש. כשמו כן הוא מיועד לגיל 55 ומעלה - לעשור החמישי והשישי לשמירה על מוצקות וגמישות, ומניעת רפיון - מצטרף לסדרה בשם זה - כך דבר היצרן.



קיבלתי את הקרם לסקירה ומכיון שעבור עורי עדיין אינו מיועד ואמא כבר בעשור השמיני לחייה, העברתי את הקרם לבת 59 מטופחת, בעלת עור יבש משהו,יש לה פטיש לשימוש במוצרים תוצרת הארץ וכמוני חובבת את מדפי הפארם.


הקרם עשיר מאוד ולכן חסכוני, מריחה של כמות בגודל גלעין של זית+ על כל הפנים בתנועות עיסוי לעור וצואר  שמקבל בוסט לחות ומראה חי במיידי. הגנה 30SPF זו מעלה גדולה בשמש של ארצנו שגם בחורף זורחת ומקרינה. 

הקרם נספג במהירות, מה שמקל את האיפור בבוקר. בתחילה מעבר למראה לחות נעימה ומראה בריא וקורן של העור לא הרגישה שינוי נוסף ועדיין בשל ההגנה הגבוהה מהשמש התלהבה מהקרם, אולם אחרי כ 5 שבועות של שימוש גילתה שיש "טשטוש" במראה הקמטים שנראים פחות מודגשים ועמוקים, כאילו תפחו , נמתחו משהו וקו הלסת נראה חד ומוצק יותר. מה שמסקרן אותה לבדוק מוצרים נוספים בסדרה ללילה ולעיניים.




מיים מיסלריים

שוב קרליין מרימה את הכפפה ומביאה לנו מוצר שבעיני הוא חובה בכל ארון איפור/טיפוח "מים מיסלריים". מלבד חודשי הקיץ החמים אני קונה אותם בכמויות כשיש מבצעים והתלהבתי לגלות אותו.

פורמולה עדינה ללא שטיפה, ללא אלכוהול, ללא בישום - אינו מייבש את העור והיפואלרגני - להסרת איפור הפנים, העיניים והשפתיים - כך דבר היצרן



מגיע בבקבוק השקוף הקלאסי לניקוי של קרליין, עגול וקשיח עם פיה מדוייקת - צרה וקטנה שמאפשרת חסכון נכון במוצר. היתרון במיסלר הוא האפשרות לניקוי ללא שטיפה במים, אצלי כי אני שונאת להרטיב את הפנים לפני השינה, ובכלל כי המים שלנו בארץ קשים ולא טובים לעור.

מיועד להסרת איפור הפנים, העיניים והשפתיים, רק להניח מעט על פיסת צמר גפן או יותר נעים על פדיות, ולנקות את האיפור. מנקה היטב את האיפור, גם מהעיניים. לא כל איפור עמיד ירד, יש שכן. המיסלר של קרליין לא מייבש את העור אך גם לא מרגיש לי רווי לחות. היות ואחרי הניקוי בא שלב הטיפוח, לא משנה לי. לטעמי מוצר חובה.


סבון פנים מקציף עם מברשת ניקוי 

ואם בניקוי עסקינן קרליין השיקה מוצר ניקוי מנצח! המברשת כבר מובנית במוצר.

סבון פנים במרקם ג'ל מקציף, עם מברשת ניקוי בעלת שערות גמישות, המאפשרת הגעה לכל איזור בפנים, ניקוי מיטבי של הנקבוביות, הסרת תאים מתים, אינה גורמת ליובש, היפואלרגנית ומתאימה לכל סוגי העור - כך דבר היצרן.

הסבון מגיע באריזת שפופרת, משולבת עם מברשת ניקוי ייחודית, להשלמת פעולת ניקוי עור הפנים. מנגנון סיבוב לפתיחה וסגירה של המוצר.


אצלנו מייד עם קבלתה לסקירה היא הפכה להיט מיידי, הספקנו כבר לרכוש עוד שתיים. היורשת בעלת עור מעורב ווהצעירים בעלי עור שמן וגם רגיש, התלהבו מנוחות השימוש ומתחושת הניקיון. להיט של ממש. היא נוחה לאחיזה ושימוש, ויש לה פקק שקוף להיגיינה.





דאודורנט נושם+ 0%

בקרליין הפנימו את ההתלהבות הממושכת מסדרת הדאודורנט הנושם FOR GIRLS, ללא אלומיניום ללא אלכוהול וללא פרבנים שהושקה לנערות והבינו את הדרישה לדאודרנט 0% גם לנשים בוגרות. כך הושקה סדרה לנשים רקע לבן וסמל צבעה תכלת רענן ללא הרעלים ובתוספת קמומיל.

הספריי כתמיד עבר לתיק הספורט של היורשת שמעדיפה ביום יום סטיק. אני מעדיפה תמיד דיאודורנט רול און (גולה) ומצאתי שהדיאודורנט נעים, מתיבש מהר, לא מכתים ושומר על רעננות נהדרת. חבל רק שבסדרה אין סטיק אלה רק רול וספריי. המחיר תמיד מוצלח!







וכמיטב המסורת אצלי אסיים בלקים
הפעם טופים:

טופ מאט

אם מישהו היה אומר לכן שתוכלו לשנות כל לק ולק שברשותכן למרקם מט בעזרת מוצר אחד...מלהיב נכון. ועכשיו יש גם בקרליין - אז אני פחות אוהבת מט בכללי, אבל שמחה על זכות הבחירה, יש גוונים שמשדרג מאוד לשנות למט ואפשר גם לעשות עיצובים משגעים. במקום טופ מבריק שימו טופ מאט. גם לשמירה על הגוון והעמידות וגם לשינוי המראה. מברשת נוחה כמו שאני אוהבת



ואחרון מאוד חביב, תמורה מעולה להוצאה, כל נשות המשפחה המורחבת סימנו עליו V :

טופ לק ג'ל

לק המעניק ברק וחוזק של ג'ל מניקור למריחה והסרה קלה ללא צורך במנורת חימום - כך דבר היצרן.

נהדר!, מריחה קלה במברשת נוחה, מעניק ברק יפה וניתן להסרה בכל מסיר לק בקלותרבה . מצאתי שצריך סבלנות עד ליבוש, אז תנו כמה דקות. התוצאה מצדיקה.  עמידות של ימים רבים עם ברק מתמשך ומראה מניקור מאוד יפה. 



ואתן, יש לכן מוצר מועדף משל קרליין? שתפו










תגובה 1:

  1. אני מאד מתחברת למוצריםם שלהם. נתחיל מזה ששנים אני משתמשת כבר בקרמים לשיער של החברה.הלקים שלהם מצויינים גם.

    השבמחק