15 בדצמבר 2015

הגרה - קולקציית חורף 2015-2016





המותג "הגרה" תפס אותי עם דיעה קדומה ,שלמרות שאני אומרת שלמספר שכתוב על הבגד אין משמעות אלא חשוב איך שהוא יושב על הגוף. עדיין אני נמנעת מלהיכנס לחנויות שמזוהות עם מידות גדולות. אז זהו שלא רק למידות גדולות, אלא בהגרה אוהבים נשים ומייצרים עבורן בגדים מחמיאים לכל מידה וגובה.







אני אוהבת אופנה ועוד יותר נהנית לפרגן לאופנה ישראלית. תוסיפו את העובדה שבהגרה מייצרים "כחול-לבן". כך הגעתי להשקת קולקציית החורף בהשראת שנות ה 70 בחנות בקניון איילון. 





צבעי חורף חמים לצד הרבה שחור ולבן מככבים בקולקציה, עם זריקת צבע של אדום ובורגונדי, חאקי וקרמל

בהשקה נכחו מעצבות הבית אסתי ברוך ומגי בן-דויד אשר שיתפו אותנו כי ההשראה משנות ה- 70 באה לידי ביטוי בגזרות, בבחירת הבדים ובטאצ' הסופי. 




תמצאנה בקולקציה בדי סוויד, ז'מש, עור, ויסקוזה, פליז. גזרות אה סימטריות, פרנזים - הרבה פרנזים, צו השעה. חצאיות עם כפתור בחזית שהן להיט טרנדי עכשיו. שכמיות, סריגים ושמלות.


שמחתי לגלות שבקולקציה יש מידות לרזות כמו גם למלאות, באורכים שיהלמו כל מידה וכל גובה. השילובים המונוכרומטיים עם זריקת צבע חי מאוד יפים וניתן לשלב אאוטפיטים מבוקר קליל ועד יציאה לערב. 






עוד תמצאו בקולקציה גם אביזרים דוגמת תיקים, צעיפים כפפות ועוד 

גם בחירת הבדים טובה, נושמים, נעימים ונוחים ויושבים היטב על הגוף. מיוצר בסדרות קטנות שזה עוד יתרון. המידות נעות בין 40-52. תמצאנה לצד גזרות רחובות ונינוחות גם גזרות מחויטות ומוקפדות.





בהתאם לאופנה איכותית, מותאמת במידות ובגזרות נשיות מוקפדות, המחירים נעים בין 149שקלים  לחולצה ועד 695 שקלים למעיל לפני הנחות.

ברגעים אלה התחיל בהגרה מבצע של 50% הנחה על קולקציית החורף - יותר מכדאי.





לסיום קוריוז קטן:

חזרתי הביתה כולי מתלהבת מהתגלית כחול לבן והיורשת, תמירה ודקת גוו במידה  S ואפילו XS כל כך החמיאה לי על חולצה בגוון יין  עם פס דמוי עור מעטר את המחשוף. הסברתי שזו אופנה למידות 40 ומעלה אבל היא נשארה בהתלהבותה. החלטנו שבפעם הבאה שנגיע לאיילון או לשבעת הכוכבים נקפוץ להגרה כדי שהיא תמדוד. התוצאה לפניכם, אותה החולצה בגווני חום ואבן במידה 1, תשמש אותה כטוניקה יפיפיה בגזרה ישרה והולמת במידה. כמו שאמרתי - הגרה - מותג שאוהב נשים בכל גזרה מידה וגובה.


עוד פרטים תוכלנה למצוא באתר הבית של הגרה : כאן

















2 תגובות:

  1. אהבתי את השכמיה בתמונה הראשונה
    המידות מתחילות ב40 ?

    השבמחק
  2. את זוכרת שאני מסכמת הכל? כתוב לי לי 38-50 וגם 40-52. מאוד תלוי בגזרות יש כאלה שהן ארוכות וצרות ובהחלט תמצאי שם 38 קטן אבל הן לא רבות. הרוב 40 ומעלה.

    השבמחק